Nivea | Med Protection SPF15 Lip Balm

by - 00:06:00

Selam!
Bugün en sevdiğim lipbalm ile günü açıyorum :)
Hadi başlayalım!



Yıllardır Nivea markasını kullanıyoruz. Annelerimiz,anaannelerimiz .. Liste uzar.
Bende ortaokul zamanı annemin makyaj çantasındaki vişneli lip balma vurulmuştum :)
Sanırım 'annem kullanıyorsa iyidir ' düşüncesini empoze ettim kendime . O gün bugündür gözüm kapalı Nivea ürünlerini güvenerek kullanıyorum.
Bugün ise benim için bir kült olan vişneli olan değil tamamen farklı bir ürün olan ;
NIVEA MED PROTECTION SPF15 


5.5 ml olan ürünün,ambalajı mat beyaz,kırmızı mavi detayları var.
Klasik altından çevirerek açıyorum ürünü.
Ambalajının ekstrası şu. Oldukça sağlam. Çantaya atıp veya seyahate çıkınca kendiliğinden açılma , kırılma gibi bir sorunu olmaz.

Tüm yaz bu ürünü kullandım hala da kullanıyorum epey bereketli çıktı.



-İsminden de anlaşıldığı gibi medikal yani kurumuş dudakları tedavi etmeyi amaçlıyor.Ve daha fazla kurumasını önlemeyi .İçerisinde Bisabolol, E vitamini ve Hydra IQ bulunduğu Nivea tarafından söyleniyor.
Ürünün içeriği . Fotoğraf alıntıdır.


BENİM YORUMLARIMA GELİRSEK 

-Soğuktan sıcaktan çatlamış dudaklarımı anında yumuşatıyor.
-Gece diş fırçamla dudaklarıma peeling yaptıktan sonra lip balmı sürüp yatıyorum. Sabah pamuk gibi dudaklarla uyanıyorum.
-Özellikle ağır , yapışkan değil aksine oldukça hafif ve nemli yapısını çok sevdim.
-Dudaklarım çoğu insana göre renksiz. Bu yüzden rujların tam rengi dudağımda gözüküyor. Evet bu bir şans ama ruj sürmek istemediğim zamanlarda kendiliğinden nude hatta ölü dudaklarım oluyor -.- 
İşte yazın ruj süremeyecek kadar sıcakken hafifçe dudak rengi rujumu dudağıma değdirip üzerine Med Protection'ı sürdüm. Canlı ve renkli dudaklarım yazın kurtarıcımdı.SPF 15 korumasıda promosyonu :D
-Alt tarafı lipbalm deniyor ama piyasada oldukça fazla lipbalm var. En büyük sıkıntılardan biri de dudak kenarlarında komedonlar çıkarmaları. 
Çok yoğun lipbalmlarda bu sorun var. Nivea'da böyle bir sorun yaşamadım. Çünkü yapısı yine yoğun olsada dudak kenarlarıma birikme yapmadan çabucak emiliyor.
-Aşağıya dudaklarıma sürdükten sonra ürünün emildiği sırada nasıl durduğunu bıraktım. Dudaklarım oldukça sağlıklı ve canlı duruyor. :)


Lip Balm olarak asla Nivea'dan şaşacağımı düşünmüyorum.
Fiyatı : 5-6 lira arası. 
Bir çok kozmetik markette bulabilirsiniz.
                                                                                  

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*
-Nisa

You May Also Like

30 yorum

  1. Bu kış kendisiyle bolca zaman geçireceğiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim sağ kolum resmen,ayıramıyorum yanımdan :)

      Sil
  2. Lovely post dear!Have a great day! xx

    YanıtlaSil
  3. Ben de senelerdir Nivea 'dan vazgeçmiyorum ama bu sene artık sıkıldım Nisa. Ha gittim gene Nivea aldım, o başka :)) Gerçekten ailemizin markası gibi bir şey... :) Mutlulukla kullan canım <3 Öpüldün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende de oyle oldu. Ya yeter biraz farkli marka deneyeyim dedim Nuxe falan almaya cikip yine Nivea'ya dondum😂 Tesekkur ederim canim benim. Opuyorum kocaman 💜

      Sil
  4. Blistex kavanoz olanını kullanıyorum ama ilk alışverişte buna da bakarım. Tedavi edici lipbalmlar tam benlik. Kışın fena çatlıyor dudaklarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blistex buna göre bi tık yukarıda bana kalırsa. Ondan sonra çok hafif gelebilir :)

      Sil
  5. nivea balmlar benim de favorimdir bir ara sadece bunları kullanıyordum..bu son çıkan ortası ayrı kenarı ayrı renkte olanlar da fena değil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet gordum onlari da . Ama pastel lacivert ambalajli rujlar neyse benim icin nivea visneli o☺☺☺

      Sil
  6. great review! :)
    maybe you want to follow each other? <3
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  7. I haven't had idea that Nivea has "Med" line before, good to know about that :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Vaselin dudak bakım kremleri kullanıyorum ama buna da bakıcam kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde aklimda vaseline var. Hic denk gelmedim . :)

      Sil
  9. liseye yeni başladığımda dudağıma sürmeme izin verilen tek şeydi bu :D o zamanlar blistex i keşfetmemiştim henüz bu da çok iyi işimi görüyordu =) eline sağlık bebeğim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah aynen benimde 😊 Blistex bana nedense cok cok yogun geliyor bilmiyorum . Tesekkur ettim yavrum 😘😘😘

      Sil
  10. Nivea lise yıllarının favorilerinden :)) burt's bees'i kullanıyorum canım bu aralar bittiğinde tekrar bakayım özledim sanırım şu an fark ettim :D

    YanıtlaSil
  11. Ben de severek kullandım bu ruju ama kışın yeterli gelmiyor, o yüzden favorim blistex medplus :)

    YanıtlaSil
  12. Ben de severek kullandım bu ruju ama kışın yeterli gelmiyor, o yüzden favorim blistex medplus :)

    YanıtlaSil
  13. Lise dönemimde arkadaşlarım dahil bütün kızların çantasındaki lip balm kuşkusuz ki Niveaydı :))

    YanıtlaSil
  14. Great product!

    http://iameleine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. nisa bitanem bu kadar beğendiyse bende beğenirimmm :) <3

    YanıtlaSil
  16. Başka markalara şans da versem elimin altında 1 tane Nivea lip balm oluyor mutlaka :)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.