Make Up For Ever | Smoky Strech Maskara

by - 02:23:00

Selam!

Benim için tek aşk olan verdiğim paranın her kuruşunu hak eden maskarama geldik.

Hadi başlayalım!
YAZININ ŞARKISI 'da bir o kadar manidar.



Make Up For Ever markası için son zamanlarda kafalarda tek soru var.
Ülkeden çekiliyor mu?
Ne yalan söyleyeyim araştırdım epey , her kafadan bir ses çıkıyor.
Genel iki görüş var ortada.
1- Ülkeden çekiliyor.
2- Ülkeden çekilmiyor , Benefit gibi sadece Sephora bünyesine geçiyor. Yani Sephora dışında satılmayacak. Bu yüzden MakyajTrendi ve kendi mağazaları elde kalan stokları tüketiyorlar.
İkincisi bana çok daha mantıklı geldi. Çünkü gitsin istemiyorum.Yani bir de herhangi bir marka ülkeden çekilince yetersizmişiz gibi hissediyorum. Ölürüm Türkiyem  şarkısı arka fonda vatandaşlık duygularım kabarıyor gereksiz yere :D
Kesin bilgisi olan varsa söylesin yayalım. :D


Tüm bu asparagas yorumlardan sonra gelelim benim birtanem maskarama.
Smoky Stretch Lengthening & DefiningMaskara.
Yani ''UZUNLUK VE BELİRGİNLİK VEREN MASKARA''
7 ml 'lik , uzun uzadıya ambalajı olan bir ürün.
Ne methiyyeler yazarım bir maskara için ama susuyorum :)


- Kendisi gibi uzun bir fırçası var.

-Kıl fırça sevenler bir adım geriye çünkü kendisi plastik fırçalardan.

-Fırçasının başından sonuna kadar 'diken' şekli uzayarak devam ediyor.
Bu sayede orada kirpik mi vardı?  dediğim tüm kirpikleri kaptı.

-Plastik fırçalar hep benim favorim ama bazıları gözlerimi acıtıyor. Yukarıda dediğim gibi o diken şekli harika tasarlanmış bu yüzden canınızı yakmanız biraz uğraş istiyor. :D

-Fırçası sürerken sağa sola oynamıyor -ki benim gibi kısa kirpikli olanların nefreti hareketli fırçalar-
-Rengi simsiyah.
-Dolgunluk asla beklemeyin. Dolgunluk istiyorsanız maskara bazı ile mükemmel oluyor.

-Sabahtan sürüp akşam derslerine gittiğimde bile kirpiklerim düşmemiş , ilk sürdüğümdeki gibi *.*

-Gün içinde göz altlarıma dökülme yapmıyor.

-İdeal maskara kıvamı var. Ne çok ıslak , ne çok kuru. Ama 2. kattan sonra kirpikler yapışmaya başlıyor. Buna rağmen topaklanma asla yok.

-Alt kirpikler içinde severek kullanıyorum. Hele ki sadece gözümün dışındaki kirpiklere hafifçe sürüp makyajda bombayı patlatıyorum :D

-Günlük makyaj için ideal . Ama dediğim gibi özel günler için başka bir maskarayla desteklerseniz dolgunluk istediğinizde tatmin edecektir.

-Var olan azıcık kirpiğimi dökmeden misel suyla kolayca çıkması da +1 yazdırıyor tabiki *.*

____________________________

Kaşlarımın başı buyrukluğunu ve sol gözümdeki korkunç arpacığı boşverin.Kirpiklere odaklanalım.
Arpacık iyice yerleşti , göz kapağımın içinden şırıngayla çekeceklermiş. Ama geri artarak çıkma olasılığı yüksek. Ne halt yapıcam bilmiyorum. Hoş neden çıktığının bilimsel bir açıklaması da yok. Millet hep nazar diyor. Anaannemi arayayım ben bi dk. :D

Maskaranın tek kat duruşu

Maskarayı Rimmel London - Lash Accelerator 'a çok benzetiyorlarmış. 
Yedeklemek yerine ona da bakabilirim. Hoş zaten ortalıkta yok.
Ama yılbaşından sonra *.* 
70 lira.


Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*
-N



You May Also Like

39 yorum

  1. Güzel bir mascaraya benziyor markayi bende seviyorum tatlim ama birazcik tuzluu daha uygun olup guzel rimellerde var tabiki 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı uzunluğu Avon'un Supershock'ta yakaladım en yakın maskara olarak söylemem gerekirse. Rimmel'in maskarasına da bakıcam en kısa zamanda zaten. Hafiften tuzlu vallahi yalan yok :D

      Sil
  2. Nisa geçmiş olsun öncelikle... Çay banyosu denedin mi :D Kortikosteroid önerdi mi doktorun?
    MUFE lütfen gitmesin, face and body fondötenin rengini bulamıyorum, panikteyim.
    Maskara konusunda, en sevdiğin oysa malesef muadil hikayesi yalan Nisa. Ben senelerdir maskara kullanırım, çeşit çeşit deniyorum, daha Diorshow'un yakınından geçeni bulamadım. Bu zevk ve beklenti meselesi... Evet uygun fiyatlı çok güzel maskaralar var, kullanıyorum da, öneriyorum da ama Diorshow'a benim için alternatif yok hala. Umarım MUFE gitmiyordur ve sen de maskaranı orda burda aramak zorunda kalmazsın <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu baya yerleşti taşlaştı baya.Hayır önermedi , sıcak suyla ıslatılmış pamukla bastırıp erit falan dedi ama bana mısın demedi. Ben bir araştırayım dediğini yavrum. Zira eyeliner süremiyorum uzuuuun zamandır bunun yüzünden :(
      Evet ya , hiç denemedim mesela Rimmel'i ama herkes çok benzetti vs ama yok ya bende yeri çok ayrı bunun. Evet bir maskaraya göre aşırı pahalılar belki ama cidden yerini hiçbir şey tutmadı. Yok yani. :/ Sadece fırçayla olacak bir iş olsa fırçasını atmam onunla kullanırım ama yapısıda çok ayrı mükemmel.
      Canım ya , senin içtenliğini yeriim. :*

      Sil
  3. Mufe gdeceğini duydum bende tırnaklar_fora' dan :( bende mufe smokey maskara vardı o da çok güzeldi ama başlangıçta o kadar çok ıslaktı ki, çıldırmıştım :D
    Gözün içinde geçmiş olsun.
    Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyorum ya her kafadan bir ses resmen :/ Bu da öyleydi . İlk başta 70 lira bunun için miydi dedim tamam kabul ediyorum :D Ama sonra yapısı mükemmel oldu ya *.*
      Teşekkür ederim canım benim :*
      Bir de Küçükçekmece'de diye gördüm yer bilgini, bende Sefaköy'deyim. Umarım karşılaşırız bir gün :*

      Sil
  4. Beautiful eyes ♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
  5. bugün Sephora'ya gittiğimde oradaki standın kalktığını gördüm sormayı unuttum ama yarın caddeye gittiğimde mağazasına uğrayıp bilgi alacağım bakalım ne oluyor ..ben de gitmesini istemem ama gidiyorsa da almak istediğim 1-2 şeyi alayım bari..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her kafadan bir ses çıkıyor dediğim gibi. Sephora çalışanlarından bazıları bünyemize geçiyor diyor MUFE çalışanları çekiliyor biz Nars'ta çalışmaya devam edicez vs. Yarın instagramda haberi bekliyorum merakla. Bende bir kaç şey alıcam ama bilmiyorum :/

      Sil
  6. Maybelline Lash Sensational maskarasına benzettim bendeki duruşu da aynen böyle oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lash Sensational 'ın zor çıkması beni biraz tedirgin ediyor.Zaten 3-5 tane kirpiğim var :D

      Sil
  7. Uzunluk konusunda gerçekten muhteşemmiş <3 Bu arada çok geçmiş olsun canım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sadece ilk kat , bir kaç katta kirpiklerimi hayranlıkla izliyorum *.* Teşekkür ederim canım benim. Umarım geçicek :/

      Sil
  8. So precise and detailed thanks!
    xx

    YanıtlaSil
  9. Ben bir makyaj artistinden MUFE'nin tamamen gidiyor olduğunu duymuştum :/ İKincisi doğru olsa keşke... neyse artık. Yalnız, maskara kirpiklerinde bence çok güzel sonuç vermiş, çok sevdim! Gülde güle kullan canım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Net bir bilgi yok ki,İrem yarın soracakmış bakalım umarım gitmez :/ Bende tek katta bu kadar güzel olmasına aşığım resmen *.* Teşekkür ederim Başak'cım :*

      Sil
  10. Great post!
    I follow you now on GFC, I wait back in to my blog.
    Kisses!!!
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    YanıtlaSil
  11. Kesinlikle bir tarafa süürüp diğer tarafa sürmediğinden bunun müthiş bir etkisi olduğu belli. Bariz kalınlaştırıp uzatmış. Avonunkinde de yakaladıysan belki makul fiyat olarak ona da bakılabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Project etkinliği bitsin,sevdiğim tüm maskaraları yedeklicem. Gidiyorlar vallahi :/ Avonunki dolgunluk olarak efsane . Tek katta bunun kadar belirginleştiremiyor maalesef :/

      Sil
  12. Mufe bence ürün aldırmak için gidiyomuş gibi yapıyor, hahhaha vallahi artık bu çelişki ve gizlilikten bu sonuca vardım!
    Maskara konusunda verilen paraya acımıyorum sanırım çünkü benim için 1. sırada gelen makyaj ürünü maskara, onsuz çıplak gibi hissediyorum!
    Smoky Strech'in özelliklerine bir de aşırı dolgunluk katarsak L'oreal False Lash Wing maskara oluyor, tek şey var o da water resistant olmaması, ama sular seller gibi ağladığımda hiç akmamıştı,sadece dökülme yapmıştı. Dökülmenin de önüne geçmek için son kata waterproof bir maskarayı hafifçe geçiyorum ben genelde ve akma dökülme sorununu her maskarada kaldırıyor. -alerjim tutup gözümü oymamışsam!- Ayy ben bu maskarayı yazayım artık ya,çok seviyorum canım benim!
    Ama Mufe gidiyorsa ve bu maskarasız eksiksen bu maskranın alışverişi elzemdir, PP dışıdır! - Ben izin verdim fjgldjgld-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyi düşünmüştüm, hatta ulan boşboğazlık yapıp yazmışmıyım ki bu kız böyle yazdı diyip yazıyı tekrar kontrol ettim alsfaljgba :D:D
      Loreal'in False Lash Wing benimde aklımda. Görüp görüp geçiyorum . MUFE'yi aldatmak gibi geliyor :D Benim öyle sulanan gözüm yok zaten. Çok etkili girdin olaya. Yazısını da yazarken yazıyı bitirmeden almaya koşarım :D
      Hem elzemdir hemde ivedi bir şekilde alınmalıdır. Tamamen yazısız kurallar gereği :D
      Sen izin verdiysen bende siparişi verdim. :D :*

      Sil
  13. es todo precioso, me encanta, bonito post, anotado ♥♥♥

    YanıtlaSil
  14. The mascara works great for you. Looks amazing.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
  15. Your lashes look great!

    Would you like to follow each other? Let me know in my blog!

    Walking Freckle

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel durmuş sende, güle güle kullan. Arpacık için geçmiş olsun, geçenlerde alt kirpik dibimde çıktı, sıcak pansuman ilaçlar işe yaramayınca doktor patlattı en sonunda. Sonrasında çabuk toparlanıyor, seninki de geçsin hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :* Salı günü bende gidiyorum ama nasıl korkuyorum belli değil. Benimki kiste dönüştü çünkü *.* İnşAllah canım,teşekkür ederim güzel yorumun için <3

      Sil
  17. çok geçmiş olsunnn bendede çıkmıştı rpacık alt kirpiklerimde ve hep dökmüştü irpikleri.. şükür hepsi çok iyi şekilde geri geldi.. çayı mutlaka denemelisin gözlerinee

    YanıtlaSil
  18. Arpacık için geçmiş olsun. MUFE hiç denemedim ama Türkiye'den giden her arka için çok üzülüyorum :( Maskaranın uzatmasını beğendim, vaadini gerçekleştirmiş. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.