Make Up For Ever | Artist Shadow No.170 / No.47 Far İncelemesİ

by - 05:49:00

Selam!
Make Up For Ever markasından iki farla buluşturuyorum!
Hadi başlayalım.



Make Up For Ever markasını , kalitesini çok severim . 
Ama bu yazıdaki farlarla bir türlü yıldızım barışmadı.



MakyajTrendi sitesinde MUFE farlarda 2 al 1 öde kampanyasıyla bayılarak aldığım renklerdi.
170 numara ve 47 numara.
Biri içinde ışıltıları bulunan mavi/gümüş diğeri ise mat zeytin yeşili renkli farları seçtim.
Farlar göründüklerinden daha miniler. Gelince hafiften şok olmadım değil :)
Her bir far 2.5 gr. 
Ambalajlarının çok kaliteli olduğunu söyleyemiyorum. 
Ufak bir düşmeye parçalanma riskleri oldukça yüksek.
Benim gibi sakarlıkları ile dünyayı yıkan hanımlar için şu ucuz ambalaj olayından vazgeçse keşke firmalar .. :/


Bu benim ilk MUFE far deneyimim. Daha önce markanın allığını ve maskarasını kullandım.

İki farın birbirinden çok farklı yapıları olduğu için ayrı ayrı yorumlayacağım :)

No.47 OLIVE GREEN

-Her ne kadar zeytin yeşili dense de farı kullandığınızda gördüğünüz renk daha çok kahve alt tonlu haki rengi.
-Oldukça pigmentli
-Göz kapağına net rengi transfer etmek kolay fakat dağıtma - blend - işlemi sırasında kol uyuşması yaşayabilirsiniz bende olduğu gibi.
Dağıtılması çok çok zor. Yapısı oldukça yumuşak ve kolay sürülmesine rağmen tüm göz kapağına uygulayıp katlanma bölgesinden dağıtmak istediğinizde ne kadar uğraşırsanız far dağılmıyor aksine hafiften silinmeye başlıyor.
-Yağlı göz kapağıma bazsız çok kolay sabitleniyor - zaten dağıtılmamasındaki en büyük neden çabuk sabitlenmesi.-
Ama ilerleyen saatlerde far göz kapağımdan uçuyor.
-Göz kapağına uyguladığınız zaman göz altlarınıza da misafir olmayı ihmal etmiyor tabiki -.- 
-Bu yüzden sadece göz kapaklarımın dışına doğru derinlik vermek istediğimde kullanıyorum bu mat farı.
Zaten bir süre sonra hiç elim gitmemeye başladı bir arkadaşıma hediye ettim.



No.170 IRIDESCENT PEARL GREY

-Bir diğer renk mavi/gümüş yansımaları olan gri far.
-Oldukça aydınlık olduğunu aşağıdaki swatch fotoğraflarında da görebilirsiniz.
-Daha çok göz makyajımda , gözümün iç tarafına aydınlık vermesi için seçmiştim.
-Olive Green ne kadar sönükse bu o kadar iddialı!
-Yapısı No.47 gibi oldukça yumuşak ve net rengi herhangi bir fırçayla kolayca uygulayabiliyorsunuz.
-Kalıcılığı bazsız bir kaç saat sürüyor. Sonrasında ışıltıları kalıyor. Far bazı ile süreyi uzatacağına eminim.
-İki far da tozutuyor ve bu uygularken göz altlaıma dökülmelerine neden oluyor.

Aşağıda swatchlarını görebilirsiniz.
Gerçekten pigmentliler ama göz kapağında da öyle kalsalar keşke.


Her birini 50 lira olarak hatırlıyorum.
Olmasa da olur farlar benim için. Özellikle fiyat / performans göz önüne alındığında.

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler.
-Nisa,



You May Also Like

27 yorum

  1. Really beautiful shades. What a good pigmentation!

    Kisses

    YanıtlaSil
  2. Renkler guzelmis canim ama pahali biraz ya 😊

    YanıtlaSil
  3. Farlarını bilmem ama fondöteni süper 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HD allığı,smokey strech maskarası da harika ! Fondoteni de kullanırken annemin gözü kaldı :D Onda kaldı , bakıyım kullanmıyorsa geri alayım ahaahah :D

      Sil
  4. Wow!Both colours are beautiful! xx

    YanıtlaSil
  5. tekli farlar için fiyatı bence de pahalıymış yahu. renkler hoş ama bilemedim :) markanın çoğu ürünü güzel ve fiyatını hak ediyor ama. sevgiler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekli far için epeey hemde! Neredeyse her ürününü beğendim ama bunlar biraz fail çıktı :D

      Sil
  6. Makyajda olive green sevmedigim bir renk ancak diğeri grey tam benlik. Belki de yakışır zeytin yeşili ancak nedense elim hiç gitmiyor. Bu güzel ürünlerin tanıtımı için çok teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aksine çok severim ama hüsrana uğradım :/ Ben teşekkür ederim canım yorumun için :*

      Sil
  7. Wow lovely colors!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥︎

    YanıtlaSil
  8. Nice review. I love the light blue one most :)

    YanıtlaSil
  9. Kuzum çok uyguna getirmişsin denemek için, güzel seçimler olmuş :) keyifle kullan. Müziğine de bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine hafiften tuzlu ama en azından denemiş oldum :) Ve şarkıyı bende bayılarak dinliyorum. Aşırı güzel :)

      Sil
  10. olive green renk muhteşem. ama markanın ürünlerinde rakamlar oldukça yüksek. bir ürününü alsam diğerinde kıyamıyorum. kaldı ki tekli bir far 50 lira olunca bir durup düşündüm :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olive renk her yerde bulabileceğim bir renk değildi. Biraz ondan dolayı heveslendim. Ama fiyat-ürün büyük hayal kırıklığı oldu :/ Zaten ülkemizden çekileceği haberleri dolanıyor MUFE'nin

      Sil
  11. Renkler cok güzel ve baya kaliteli gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayıldım renklere keşke göründükleri gibi olsalar :/

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.