Haftanın Ojesi | No.3 | Sally Hansen | 250 Mudslide Oje

by - 04:05:00

Selam !
Her Pazartesi haftanın ojesini paylaşıyorum sizinle.
Bundan sonra çoğu Pazartesi bloglarını beğendiğim kişileri/arkadaşlarımı eğer kabul ederlerse blogumda konuk etmek istiyorum.
Bu yüzden sevgili Blana beni kırmadı ve ilk konuğum +Kırmızı Rujlu Blog 
Hadi başlayalım!
YAZININ ŞARKISI 'da kendisinin seçimi :)

Merhaba... 
Bugün Sally Hansen'in mudslide renkli ojesini anlatacağım. Sally Hansen ojelerini genel olarak seviyorum, elimde birkaç rengi var ve mudslide en sevdiklerimden birisi...


250 numaralı renk olan mudslide, Sally Hansen'in Complete Salon Manicure, 5 etkili oje serisinden bir renk... Pastel bir pembe... Rengin içerisinde turunculuk-somonluk var ve bu, parlak ışık altında çok rahat görülebiliyor. Ben, biraz nostaljik buluyorum bu rengi, bence vintage bir havası var. Mudslide mat bir renk olmasa da, ışıltıları da olmayan, saten görünümlü bir oje, diyebilirim. Kesinlikle parlak değil ve tırnaklarımda çok soft bir görünüm oluşturuyor. En sevdiğim yanı ise, kurtarıcı bir rengi olması... Fotoğraflarda olduğu gibi, ellerim bakımsız olduğu zamanlarda, beni kurtarıyor. Kusurları belli etmiyor ve temiz, düzgün bir görüntü sağlıyor. Tırnaklarımdaki dayanıklılığı ile benim için tam bir seyahat dostu...
250 Mudslide rengi, benim tırnaklarımda dört güne kadar dayanıyor ama ben daha fazla ojeyi hiç tutmadığım için, sonrasını bilemiyorum. Gerçekten dayanıklı bir renk ve ben hafta sonu seyahatlerimde sıklıkla tercih ediyorum. Serinin her renginin aynı kalıcılık performansında olmadığını söylemeliyim, bu serinin kalıcılığı renkten renge değişiyor. Mudslide bence bu konuda çok başarılı...


Ojenin cam, oldukça şık bir şişesi var. Aplikatörü rahat uygulama yapılması için bence çok ideal... Bu serinin fırçası kalın... Çok rahat ve kolay uygulama yapılıyor. Mudslide tek katta opak bir renk ancak, ben iki kat uygulamayı daha çok seviyorum. Çizgilenme ya da dalga dalga bir görünüm oluşturmuyor, pürüzsüz ve homojen bir sonuç elde ediyorum. Ojenin yapısının biraz kalın olduğunu belirtmeliyim ancak bu uygulamada kesinlikle bir zorluk çıkarmıyor.Kuruma hızı, standart bir ojeye göre yüksek... Yine de, ben iki kat arasında birkaç dakika bekliyorum. 


Performansını ortalamanın üzerinde bulduğum ve rengini çok sevdiğim Sally Hansen mudslide, serinin tüm renkleri gibi 14.7 ml'lik bonkör bir miktara sahip... Bu ojelerin en sevdiğim özelliklerinden biri de ağdalaşmamaları ve zamanla yapılarının bozulmaması... Böylece şişeyi bitirene kadar kullanabiliyorum. Oldukça da bereketli olduğunu söylemeliyim, bir senedir sıklıkla kullanmama rağmen şişenin yarısına bile gelemedim. İndirimsiz satış fiyatı 20 TL civarında olan Sally Hansen mudslide bence bu fiyatı hakeden bir oje, indirim dönemlerinde çok daha uygun fiyata bulmak da mümkün... Sally Hansen eskiden sadece eczanelerde bulabildiğim bir markaydı, artık Gratis ve Watsonslarda da satılıyor.

Haftanın ojesi yazısı için Nisa bana ulaşıp, ilk konuk yazarı olmamı istediğinde gerçekten çok gururlandım ve mutlu oldum. Bloglarımızın bize kattığı en güzel şey, burada ortak paydalarımızda kurduğumuz dostluklar... Bu güzel blogda yer bulduğum için çok mutluyum. Nisa'ya çok teşekkür ediyorum. Kucak dolusu sevgilerimle
Blana K. /  Kırmızı Rujlu Blog

You May Also Like

28 yorum

  1. bu güzel paylaşım için teşekkürler... ( oje kullanmadığımdan pek sık oje ile ilgili yorum yapamıyorum )sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Nisa çok teşekkür ederim, nazik davetin ve tüm inceliğin, zarifliğin için :) Bugün burada ağırlanmaktan çok memnunum <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya tum sosyal medyadan tesekkur edicem sanirim sana :) Eline saglik canim tekrar ! <3 :*

      Sil
  3. Renk ne kadar güzelmiş! Tam bir joker oje rengi ve oldukça da zarif! Sally Hansen ojelerin fırçalarını ben de çok seviyorum, rahat ve homojen bir dağılım sağlıyorlar. Kalıcılık renkten renge değişiyor ama, bunu farkettim; mudslide görürsem alacağım bir renk oldu. Güzel bir ortak çalışma olmuş, severek okudum ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben yorumun için teşekkür ederim.Tabiki Blana adına da :) :*

      Sil
  4. Bu rengi başkalarında çok beğeniyorum; fakat kendim aldığımda neredeyse hiç sürmüyorum :))) Yine bayıldım Blana'nın tırnaklarında görünce :) Güle güle kulanılsın ^_^ sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi ne yalan söyleyeyim bende Blana'da bayıldım renge *.* :))

      Sil
  5. I really like the color of this nail polish, it's timeless <3

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Canım arkadaşım ellerine emeğine sağlık.Ojenin rengi benim en sevdiğim ton, şişenin şıklığı ile buluşunca harika olmuş.. Sen herzaman herşeyin en iyisine, en güzeline layıksın, kişilerin ilk tercih sebebi olmana hiç şaşırmıyorum, sen doğru tercihsin çünkü! Seviyorum seni <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, senin yüreğinin güzelliği o... Senin güzel bakışın, temiz kalbin... Ben de seni çok seviyorum <3 <3

      Sil
  7. So pretty, the shade looks amazing
    xx

    YanıtlaSil
  8. Rengi harikaymıs Blanaya bu mükemmel yazı için teşekkürler <3

    YanıtlaSil
  9. ojede en en en sevdiğim renklerden biri bu <3 çok güzel güle güle kullan canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana görmemiş sanırım , hemen onun adına ben teşekkür ediyorum :*

      Sil
  10. Çok güzel renk. Blana zevkli hatun kişi :)

    YanıtlaSil
  11. renk güzel ama sally hansen ojeleri çok beğenmiyorum ben hemen soyulma yapıyorlar bende :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç denemedim Sally Hansen , bu konuyu Blana'ya bırakıyorum :)

      Sil
  12. Ne kadar güzel bir renk <3 Sally Hansen ojelerini merak etsem de o kadar fiyata değer mi diye düşünmüyor değilim ama mudslide rengini bulduğumda kapıcam :)) Harika bir etkinlik olmuş, emeklerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bende çok beğendim . Umarım yorum yazan herkesi konuk ederim :)

      Sil
  13. Sally Hansen ojeleri ben de severek kullanıyorum, bu renk de çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.