Hard Candy | Shadow Dancers / Head To Toe Likit Krem Far

by - 14:22:00

Selam!
Uzun zaman önce HipDer 'den aldığım HardCandy likit krem farlar konuğumuz.
Hadi başlayalım!


Benim denediğim renk Shadow Dancers serisinden ''Head to Toe''
Yani 'Baştan Ayağa''
Hard Candy markası cruelty free. Yani sıkça duyduğunuz gibi hayvanların üzerinde test yapmayan bir marka.
Ürünün ambalajında göreceğiniz gibi.
'We <3 our animal friends'


İki taraflı olan likit farın aplikatör uçları bulunmakta.
Bu serideki farların her biriyle ombre bir görüntü elde edebiliyorsunuz.
Yani tek bir ürünle gözlerinizde derin ve aydınlık bir görüntü elde edebiliyorsunuz.

Normalde krem farları eyeliner olarak baz olarak kullanıyorum. Ama bu tarz likit krem farlarda biraz zor oluyor bu kullanım.
Günlük olarak kullanmak istediğimde çok ışıltılı geldiğinde koyu kahve tarafını baz olarak kullanıp üstüne mat bir bronzerı geniş sık kıllı bir fırçayla yerleştiriyorum. Böylece farın ışıltısı hafifliyor ve far çok daha doğal duruyor.
Açık renkli tarafını göz kapağımın iç tarafına geniş açılı yassı bir fırçayla uyguluyorum.Gözümün dış tarafınaysa siyah/füme/koyu kahve far uygulayıp derinleştiriyorum.




Bir tarafı bronz kahve iken diğer tarafı ışıktan kaynaklı hafif pembemsi de duruyor aslında daha çok bej rengi. Swatchlarda göreceksiniz.
Krem farın uygulanması o kadar kolay ki.
Yağ gibi kayıyor deyimi tamamen uyuyor. :) 
Sedefli olması göz korkutuyor ama o krem farlarda önemli olan ideal kullanım nasıl olacak.
Krem farları parmaklarımla uygulamayı çok sevmiyorum.
Çünkü parmakla uyguladığımda net rengi ve o ışıltısını ,sedefini göz kapağına uygulayamıyorum.
Yukarıda belirttiğim fırçalarla en güzel sonucu göz kapağımda bırakıyorum.



Uygulandıktan sonra pudraya dönüşüyor , yani pudra bitişli ve bir kaç saniye içinde sabitleniyor.
Ama far bazı şart.
Pigmentasyonu ideal evet ama saat ilerledikçe benim gibi yağlı göz kapağınız varsa rengi uçup içindeki ışıltıları kalıyor geriye.

Aşağıda gördüğünüz swatchlarda aplikatör ile uygulanmış ve dağıtılmış halini göreceksiniz.


Açık renkli olan far neyse de şu bronz/kahve farın bir muadili , benzerini gördüyseniz yoruma yazar mısınız?
Bitmek üzere ve ben kullanmaya kıyamıyorum. :)
Hard Candy markası Amerika da satılıyor. Instagram hesaplarından isteyebilirsiniz.
Ucuz ama kaliteli markalardan. :)

Gelecek yazıda görüşürüz.
Öpücükler.
-Nisa



You May Also Like

28 yorum

  1. Renkleri tam benlikmiş bunun.Tek kelimeyle bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde kullanmayayım da bitmesin dediğim farlarımdan! :)

      Sil
  2. Ne kadar güzel bir ikiliymiş bu! Koleksiyon ismine de Renklere de bayıldım. Hard Candy hep çok merak ettiğim bir marka oldu ama bir türlü şans olmadı. Aslında sevgili Watson's Gratis' misilleme olarak bu markayı getirse keşke, ama pek olmaz gibi :)
    Ayrıca gerçekten o far'ın rengine muadil bir renk bilen varsa söylesin ben de gider alırım!
    Güle güle kullan, yenileri de gelsin. :)
    Sevgiler,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepcim vallahi hiç sanmıyorum Hard Candy getirilsin. Sleek 'in şok etkisi hala geçmemişken hemde :)
      Bulunsun o farın muadili , ne olur bulunsun çünkü :D

      Sil
  3. The colors look very nice:) I like it!
    kisses

    YanıtlaSil
  4. Rengi şahaneymiş :) Tam günlük kullanıma uygun, en sevdiğim tonlar... Muadili bulunabilir bence o farın, araştıralım :)

    YanıtlaSil
  5. renkler harikaymış güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ablacım bitmesin diye kullanmıyorum resmen :D

      Sil
  6. Güle güle kullan :) Ya kahve olan cidden pek şahaneymiş! Ama aklıma muadili gelmedi şu an. Rastlarsam yazarım, güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür edeirm Başak'cım. Merakla bekliyorum far için önerilerini. :*

      Sil
  7. Wonderful colours ♥♥♥

    YanıtlaSil
  8. Beautiful shades. Happy Tuesday, girl.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
  9. Likit krem farlara ayrı bir platonikliğim var nedense😂😊. Benim bloguma da uğrarsan çok sevinirimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ilk deneyimimin. Ama bayıldım. Gözüme yenileri kestiriyorum :) Tabiki *.*

      Sil
  10. bayıldım resmen, çok sevdiğim tonlar. gerçekten harika, mutlulukla kullan canım benim <3

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.