Revlon | Color Burst Lip Butter / 053 Sorbet

by - 05:21:00

Selam!
Bir dargın bir barışık olduğum ürünle karşınızdayım.
Hadi başlayalım!




Revlon markası ülkemize gelmeden ,yurtdışından aldığım bir üründü. Neden yıldızımızın uyuşmadığına geleceğim ama önce ürünü açıklayayım.
Lip butter olarak geçiyor ürün. Gerçekten yağ gibi epey yoğun ve parlak bir duruşu var dudakta. 
Dudağıma sürdüğüm anda o canlılığı,parlaklığı ve rengi görebiliyorum.
Ve dudağı epey nemlendiriyor.



Ambalajına bayıldığım ürünün bendeki rengi 053 Sorbet. Ülkemizdeki Revlon rafına hiç dikkat etmedim var mı yok mu diye. Hatta ülkemizde Revlon rafına genel olarak dikkat etmedim. Çünkü gördüğüm çoğu raf boş ya da oldukça dağınık. Benim şansıma sanırım bu.
Ambalaj demişken pembe plastik kapağı açınca metal hazne ile karşılaşıyoruz. Buraya kadar görünümü oldukça şık. Maybelline rujların ambalajlarına benzettim. Plastik kapak,metal hazne.
Ama ürün yağ kadar yumuşak olduğu için üründe eriyor. Oda sıcaklığı bile çok sıcak resmen.
Ve ürün açıp kapadıkça yerinden oynuyor , mahvolmuş bir ambalajla başbaşa kalıyoruz.
Aman dikkat..


Neden bir dargın bir barışığım bu ürünle?
Öncelikle beklediğimden daha pembe geldi.
Ben daha koyu düşünmüştüm ama Sorbet ; canlı bir fuşya/pembe.  Oldukça da pigmentli. Dudağa uygularken kontrollü olmak gerekiyor. Çünkü sürmesi epey kolay.Pigmentli olmasıyla da iyice dikkat istiyor. Tabiki dudakta sabitlenmiyor. Bir şey yiyip içerken bulaşması kaçınılmaz.
Lip balmdan bir tık yoğun düşünün yapısını.
Ben dudağıma asla direkt olarak uygulamıyorum. Dudağımın ortasına iki kez değdirip elimle dağıtıyorum. Böylece en doğal sonucu elde ediyorum. Öbür türlüsünü görmenizi tavsiye etmiyorum :D
Ama bu seride en pigmentli olanın bu renk olduğunu okumuştum yorumlarda. O da benim şansıma.


Kısaca açıklamak istersem;
Kalıcılığı sıfır demek daha doğru
Parlaklığı ve yapışkanlığı dudak parlatıcısı kadar
Opaklığı normal bir ruj kadar.

 :)



Amerika fiyatı 7.89 dolar

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler.
-Nisa


You May Also Like

32 yorum

  1. Such a nice colour, looks like a great product dear! :)

    Have a great day xx

    YanıtlaSil
  2. ilk geldiğinde olay oolmuştu halbuki almasak da olurmuş yani :-))

    YanıtlaSil
  3. Bu seri Watsonslarda var Nisacım, ama ben hiç denemedim. Ambalajda oynayan rujlar kabus gibi oluyor :-/ Ben de yaşamıştım, çok sıkıntılı... Nemlendirmesi güzelmiş ama... :) Ellerine sağlık canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Revlon standı niyeyse bana hiç ilgi çekici gelmiyor. Hep es geçiyorum. Nemlendirmesi oldukça güzel ama ruj oynuyor ve eriyor. -.- Rica ederim canım :*

      Sil
  4. Bu kadar yağlı olması ve yerinde duramayan bir ruj olması beni de mutlu etmezdi. Neden rafların boş olduğu belli bence. Talep az.

    YanıtlaSil
  5. I like this colour ♥♥♥

    YanıtlaSil
  6. Rengi cok hos, ne yazikki Revlon ALmanya yok. Amerika ya gidersem mutlaka bakicagim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Almanyada bende görmemiştim kozmetik marketlerde. Amerika Canada satışı var diye sanıyorum.

      Sil
  7. ne güzel renk ama yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya tam barbie pembesi. Ama ben yoğun sürünce cennet mahallesine dönüyorum :D Doğal bronzluk her zaman işe yaramıyor :D

      Sil
  8. Rengi çok güzelmiş ama dört dörtlük bir ürün değil :(

    YanıtlaSil
  9. I love the lovely shade of this lipstick, pink is really feminine :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Ay evet o renk dümdüz sürülmez, Cennet Mahallesi'nde rol alacak gibi olur insan hihih :) Ama dağıtınca çok tatlış ve pembiş duracağını tahmin ediyorum. Güle güle kullan, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha bir kere denedim o yoğunlukta , betimlemek bile istemiyorum :D Az az hafif koreli pamuk kızların dudakları gibi ortadan sürüp dağıtmak en güzeli :) Teşekkür ederim Başak'cım :*

      Sil
  11. Aslında ambalaj olarak çok şık ama hani o yerinden oynamaları çok sinir ediyor beni :(

    YanıtlaSil
  12. 3 yıl evvel bu seriler olaydı, ben de İngiltere'de baktım baktım elim gitmedi bir türlü, iyi ki de gitmemiş, hiç benlik bir seri değil. Fakat ambalajlar çok sevimli tam beni al diyen cinsten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yok iyiki almamışsın. Ambalajı yüzünden atabileceğimi sanmıyorum zaten :D

      Sil
  13. Rujların erimeleri gerçekten sinir bozabiliyor. Ama rengi nasıl tatlı öyle <3 Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruj benim için vazgeçilmez ama erimesinler ya :/ Teşekkür ederim canım :*

      Sil
  14. Benlik değilmis ama rengi cook tatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benlikte değil ambalajı için atamayanlardanım :D

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.