Neler Aldım ? |No.5 | Bayram İndirimi / Gratis,Watsons...

by - 03:18:00

Selam!
Bayram indiriminden sağ çıkanlar varsa aramızda tebrik ediyorum öncelikle :)
Sonrasında sizi YAZININ ŞARKISI'yla aşağıya alıyorum.
Hadi başlayalım!



GRATIS

Sleek markasının indirime gireceği günü dört gözle beklerken yüzde 30 indirime bile razıydım :D
Yüzde 50 olunca bir süre kendimi kaybettim tabi.
Çünkü benim poğaça yanaklarıma kontürsüz gün yüzü yok . Piyasada olan ve tek beğendiğim yüz paletini almak için sabahtan Gratis'e koştum.
İstiklal Caddesi 'nde iki tane Gratis var. İlk mağaza tabir yerindeyse 'yağmalanmamıştı' ama istediğim palet yoktu. 
Bu paletin içindeki allık ayrı olarakta satılıyor ama tek tek kontür paleti + allık almak istediğimde 50 liraya yaklaşıyordu. 
Bende riski budur diyip diğer Gratis'e yürüdüm. 
İkinci mağaza 'yağmalanmasına' rağmen bir tane kalmıştı. Büyük bir atakla kaptım millet diğer standlarla oyalanırken :D
Gerçekten kadınları indirim zamanı bilimsel olarak incelemeleri gerek. Refleksler artıyor,beyin çok hızlı düşünüp,karar verip,uyguluyor :D

- Sleek / Face Form / Kontür ve Allık Paleti / Light 373 
31 lira

-Wet n Wild / CoverAll Kapatıcı Paleti 
8 lira

-Sleek / Twist Up Dudak Kalemi / Dark Cherry 652
8.90 lira

Bir de farklı bir kozmetik marketten aldığım her daim favorim 
Emily / Göz Kalemi  / 103 / Acı Kahve
  2.75 lira.
Watsons'ta 4-5 lira dendi , yapmayın etmeyin.


WATSONS

Rimmel London markasını çok seviyorum. Şu çift taraflı kalem farlarından alıcaktım.
Yarı fiyatına düşmüşken.
İstediğim Rose Gold renginden tek bir tane kalmış. Tester olmayan farı açmaya mı çalışmışlar anlamadım paramparça olmuş . 
O yüzden Watsons'ta daha çok kişisel alışveriş yaptım.

-Watsons 40'lı Günlük Ped
2.5 lira

-Molped 10'lu Normal / Orkid'in pamuksu yüzeyli olan yeni çıkan ürününün bir benzeri.
2.35 lira

-Dove / Yoğun Bakım Kremi / Çanta boyu
2 lira


- Hacı Şakir  / Yağlı Saçlar İçin Limonlu Şampuan
4 lira

İndirimsiz fiyatı böyle şampuanın. Saçlarım için artık şampuanın sadece arındırıcı etkisini uygulamayı düşündüm. 
Parlaklık , koruma vb etkileri için doğal yağlardan,maskelerden yararlanıyorum.
Saç derime yoğun ürünler değdirmeyi bıraktım.
Cildim içinde Hacı Şakir ürünlerini kullanıyorum.
Makyajda ne kadar kokoşluğu seviyorsam , kişisel bakımda bir o kadar sadeliği seviyorum :)

-Loris Parfüm / Deodorant,Parfüm,Roll On Set 
15 lira

Liseden beri her kış vanilya / çikolata kokularını kullanırım. 
Parfümün orijinali Lolita Lempicka Feminine .
Ben deli gibi parfüm sıkan bir insanım. Hani millet ojeyi su gibi içiyor diyor ya o bende parfüm için geçerli.
Parfümün orijinalini bir ara gözümü karartıp alıcam, ama kapalıçarşıdaki o birebir aynı şişeleri görüp,azıcık esansın içine su koyduklarını bildikten sonra internetten parfüm siparişi benim için imkansız.  
O güzelim şişeyi sakar ben kırarım o da ayrı bir dünya :D
Ama hazır doğum günüm yaklaşıyorken öhöhöhöm yani fena olmaz dimi hayatım? *.*




Hafif yara berelerle kurtuldum bayram indiriminden.
Siz nasıl hasarlarla kurtuldunuz? :D

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler.
-Nisa



You May Also Like

33 yorum

  1. Fantastic products! I like the Wet'n'Wild's correctors.

    Kisses

    YanıtlaSil
  2. Sleek allık ve kontür paleti benimde aklımda kaldı.Güle güle kullanın ;)

    YanıtlaSil
  3. Aslında baya bir hasarsız olmuş bende de çok hasar yok çünkü aradığım çoğu şeyi bulamadım güle güle kullan 😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar baktım da vallahi iyi kurtarmışım ama tamamen dediğin gibi aradığımı bulamamaktan -.- Teşekkür ederim canım :*

      Sil
  4. güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de güçlü kaldığıma inanıyorumaçıkçası; sleek'ten far paletiyle atlattım :) Aldığın kontür paleti bende de var, gerçekten güzel bir ürün; özellikle aydınlatıcısı gayet doğal duruyor fakat kontür rengi bana koyu kalıyor o yüzden kendime uygun tonda kontür ürünü bulduğumdan beri elim pek gitmiyor.
    İndirim dönemi davranışlarımızın bilimsel olarak incelenme önermene çok güldüm; adeta bir jungle oluyor ortalık! :)
    Hepsini güle güle kullan!
    Öptüm,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devlet buyuklerimizden rica ediyorum inceleyin , incelettirin :D :D Ya far paletleri benim icin cok canli geldi. Hic ilgimide cekmedi. Kontur rengi aslinda yalan yok medium oneriyorlar benim ten rengime. Ama o tonda zaten bahama mama var elimde. Ve alliginin rengine vuruldum. Bir tane kalmisti. Ben aldiktan sonra ablanin teki geldi almak icin , ama ben kazanmistim *.* Tesekkur ederim canim , opuyorum!

      Sil
  6. Thanks for sharing ♥♥♥

    YanıtlaSil
  7. İyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  8. Sleek in ürününü bende bir denemek isterdim, gayet iyi seyler duydum ve okudum o marka hakkinda. Iyi günlerde kullan bunlari canim. Simdiden ise bayramin kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su an populer yuz paleti fotograftaki. Merakla denicem bende *.* Seninde bayramin kutlu olsun canim :*

      Sil
  9. OH, ALL products looks really great. Wet'n'Wild's correctors looks so great.

    YanıtlaSil
  10. maşallah maşallah keyifle kullan :)

    YanıtlaSil
  11. Parfüm de önemli ama. Ben de o sulu parfüm kazığını yedikten sonra bir de ucuz bulmuşum gibi 2 tane aldığım gibi çöpe gitti. Sürdüğüm gibi uçuyordu çünkü. Bu arada aldıklarını mutlulukla kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sulu parfum olayina birinci kaynaktan sahit oldum. Taninmis internet sitelerinde de o kadar indirimli olmasinin sebebi o zaten. Su geliyordu sadece saka gibi -.- Tesekkur ederim canim :*

      Sil
  12. Güle güle kullan. Şimdiden hayırlı bayramlar :) Bana da bekliyorum

    YanıtlaSil
  13. sleek in yüzde 50 ye girmesi beni de çok şaşırtı valla :D iyi yapmışsın, çok cici şeyler almışsın, keyifle kullan tatlım. ben bu bayram indiriminde bilerek evden çıkmadım desem inanır mısın :D ev dolu onlar azlamadan yenileri yok kuralı koydum kendime :D :D sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha benim için ikinci bir şok rafların boş olmadığıydı :D Benim de o kuralı koymam gerek ama yapamıyorum :D Öpüyorum canım :*

      Sil
  14. Sleek indirimde miymis nassil yani! Ay ben sok:D keske bakaymisim o kadar umutsuz vaka gormusum ki indirimine bakmamisim bile ustelik indirim suresinde 2 kez gitmeme ragmen:D ay aman ne diyelim saglik olsun cok guzel seyler almissin ben artik hasar almiyorum alisverislerden full bitirmeye calistigim icin cok bir sey almiyorum acikcasi dus jellerim cok azaldi mesela(anca onlar azaliyor ya neyse) dolap aldi basini gitti ben de kitlik varmis gibi doldurmusum makyaj cikaricilari dus jelleri sampuanlar goren ordu temizlenecek sanir iste bitmediler bitemediler artik bitiyorlar kararliyim indirimlerde cok bir sey almamaya calisiyorum ondan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahahah vallahi kahkaha attım. Kıtlık var gibi benimde öyle :D Bende daha bi şey almicam renkli kozmetik. Ama aklımda alışveriş olarak bir tek Chiara Ferragni babetleri var. Koyacak yerim kalmadı kozmetik :D

      Sil
  15. Güzel ürünler canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  16. İhtiyaca yönelik güzel bilinçli bir alışveriş olmuş ^^

    Güle güle kullan bitanem <3

    Takipteyim, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy güzel yorumun için teşekkür ederim canım :* Hemen geliyorum :)

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.