Rimmel London | Apocalips Matte Lip / Orange-ology

by - 14:07:00

Selam!
En sevdiğim rujlarımdan birini bugün sizinle paylaşacağım.
Hadi başlayalım.


Rimmel London markası bence makyaja yeni başlayanlar için ya da bir sürü markayla uğraşmak istemiyorum diyenler için bir makyaj çantası doldurabilecek ürün çeşitliliğine ve kalitesine sahip. Üstelik uygun fiyata.
Ve o ingiliz esintisi hafiften çekmiyor değil.
Herkes Kate serisi rujlarını severken Apocalips rujları bir kenara atmak büyük haksızlık :)
Mat ve gloss görünümlü seçenekleri var.
Tüm renkleri oldukça pigmentasyonlu ve tek sürüşte net opaklığı sağlıyor.


Ruj koleksiyonu yapan biri olarak benim en sevdiğim likit ruj yapısına sahip.
Yapısı lip tint / lip gloss arası bir kıvamda.
Turuncu ve mat ikilisine dayanamadım açıkçası.
Sürer sürmez matlaşmıyor. Diğer rujlar gibi hafif dudak parlatıcısı gibi duruyor.

Bendeki renginin ismine bayıldım.
** Orange-ology ** 



Sünger olan aplikatörünü çıkarırken , ambalajın ağız kısmındaki basınçlı/vakumlu alan fazlalığı alıyor.
Ama diğer rujlar gibi parlak durmasının sebebi her ne kadar basınçla fazlası alınsa da aplikatörün ortasında ufak bir boşluk bulunuyor.
Ve ürün burada fazlaca bulunuyor. 
Bu yüzden dudağa yoğun bir şekilde sürülüyor.
Bir peçeteyle fazlasını çok bastırmadan alınca ideal mat turuncuya ulaşıyorum.

Pigmentasyonu 5/5
Kalıcılığı dudağa tam oturmadığı için  3/5

Sürekli tazelemek gerektiği ve dudağa tam oturmadığı için bulaşma riski barındırıyor.

Aşağıda ilk sürdüğümde ve peçeteyle fazlasına aldığımdaki halini bırakıyorum.
İlk sürdüğüm zaman fotoğrafta göreceğiniz gibi rujun fazlalıkları dudak etrafına dağılmış durumda.

Doğal durabilecek bir turuncu rengi varsa benim gibi esmerler için onu bulmuş bulunuyorum :)




Diğer renklerine de bakmalısınız.
Pratik olsun  ama kalıcılığa çok önem vermem diyorsanız çok güzel yedek bir ruj. 
13 lira civarı diye hatırlıyorum fiyatını.

Serisini tamamlamak istediklerimden.

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler.
-Nisa

You May Also Like

29 yorum

  1. Apocalips'lerin Celestial'dan sonra en sevdiğim rengi.Ne zamandır kullanmamıştım.Bir bakayım ben buna...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her bir rengini ayri seviyorum , ama bunun yeri cok ayri :)

      Sil
  2. Oh I love these Rimmel apocalips lipsticks! :)

    The colour is beautiful :) xx

    YanıtlaSil
  3. Bu rujların kokusu bir rahatsız ediciydi ama gerçekten yapısı ve renkleri çok hoş. Sendeki rengine de bayıldım!!! Güle güle kullan Nisa'cım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben benzin kokusunu bile seviyorken çok yadırgamadım :D Teşekkür ederim canım :*

      Sil
  4. The color is amazing:) You have a beautiful lips:)
    Have a nice weekend!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Rengi çok güzelmiş bir bakayım bende canım ellerine sağlık güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Rengi çok güzelmiş Nisacım, ben bu seriyi hiç denemedim, Kateciyim galiba biraz :D Fakat, turuncu tabanlı rujlara bayılıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aha bir tane Kate'ci bulduk :D Bende hiç sevemedim Kate serisini :) Bi kenarda dursun hiç bitmesin dediğim turunculardan :)

      Sil
  7. bu renk yeni mi ?? bir renk kullandım ve bitirdim ama sonrasına hiç elim gitmedi bakayım nerelere koymuşum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En eski Apocalips'lerden aksine İrem ablacım. Standlarda bulmama ihtimali çok yüksek hatta . :)

      Sil
  8. Bir ara herkesin popüler ürünüydü :) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için halaaaa popüler :) Teşekkür ederim canım :*

      Sil
  9. Renk bir harika, çok da yakışmış! Bu tonları kendime çok zor yakıştırırım ama aklım dad kalmadı değil ^_^
    Güle güle kullan,
    Sevgiler!
    Zeynep

    YanıtlaSil
  10. Yaa çok uygunmuş fiyatı da mutlaka bakmam lazım :) Rengi cok tatlıs

    YanıtlaSil
  11. Rengi güzel fiyatı da uygun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı bir ara stok azaltmak için 3 lira olmuştu. :D

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.