DeneBunu.com | Kasım Kutusu #1

by - 02:53:00

Selam!
Dün akşamüstü harika bir kargo aldım.
O zaman hadi başlayalım. 
Bu YAZININ ŞARKISI #tbt olsun .



Denebunu.com 'u bilmeyenler için ; ilk üye olduğunuzda size verilen formda doldurduğunuz üzere,kişisel tercihlerinize göre denemeniz için ücretsiz ürünler yollayan bir site.
Ben geçtiğimiz ay duymuştum ama kaçırdım ne yazık ki. Bobbi Brown maskara vermişti geçtiğimiz ay örneğin.
Her ay kutu yollanacak diye bir kesinlik yok öncelikle.
Eğer o ay gönderilecek kutuda size uygun bir ürün var ise kutunuz sitede ''size özel'' başlığı altında gözüküyor.
Bu ay kuru ciltli arkadaşlara nemlendirici süt yollayacaklar sanırım. Yani bu ay iki ayrı kutu içeriği var. 
Peki kutu size ulaştıktan sonra ne yapmalısınız?
Kutu içerisindeki ürünleri kullandıktan sonra yine site içerisinde profilinizde yer alan ''Ürün Yorumlarım'' bölümüne ürünlerle ilgili yorumlarınızı bırakmalısınız.
Tekrar size kutu yollama ihtimalleri daha çok artıyor böylece.
Peki bu ay bana neler geldi?



Kutumun içeriğinden önce kutunun desenine,rengine BAYILDIM.
Bu tarz çalışan bir kaç site daha var ama daha çok eski üyeleriyle çalışıyorlar haklı olarak. Denebunu.com daha yeni olduğu için şansınız böylece daha çok oluyor :)


Benim kutumda olanlar ;

2 adet Kotex Normal Günlük Ped
2 adet Kotex Ultra Normal Ped
1 adet Dr.Beckmann Renk Koruyucu Mendil
1 adet Doğadan Gizli Bahçe Toz Siyah Çay 

Her birini denemek için sabırsızlanıyorum :)



Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*



You May Also Like

36 yorum

  1. ücretsiz mi bu ? sadece kozmetik değil herhalde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet yeni başlayan bir site zaten . Kargoda içindeki ürünlerde ücretsiz. Dediğim gibi tek yapacağımız siteye ürünlerin yorumlarını yazmak :) Bunlardan farklı , Fairy yollanmış,Bobbi Brown maskara yollanmış,Clinique concealer yollanmış. :)

      Sil
  2. Canım güle güle kullan bende üye oldum bakalım gelicek mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Çağla'cım . Ay hadi bakalım senden de bekliyorum kutu yazısı :)

      Sil
  3. Kutunun desenş gerçekten harika <3 Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Keyifle kullanmanı dilerim. Siteye de başarı diliyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. bu kutuyu duymuştum ama çabuk tükeniyormuş herhalde :/ güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni kutunun alınabileceği tarihi mail atıyor,zamanı geldiğinde tekrar mail atıyor kutunuzu alabilirsiniz :) Önceden bildirdiği için biraz hızlı olununca sıkıntı olmuyor :)

      Sil
  6. Ay ben de merak ettim, üye olsam mı acaba? ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben geçen ay ki kutuya bayılmıştımm , bakalım gelecek ay neler olacak ? Ayy olsana çok eğlenceli :*

      Sil
  7. Bende bu ay ki ürünlerimi bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Ben de üye oldum, ama bu kutulara hiç iştirak edemiyorum hep bitiyorlar :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben sana hemen haber vereyim cikinca 😍😘

      Sil
    2. Merhaba bende temmuzdan beri üyeyim fakat ne gelen var ne giden bu bahsettiğiniz mail.bana hiç gelmedi:((

      Sil
  9. Canım bende üye oldum yeni bana bulaşık tableti ile renk koruyucu mendil geldi :) Bakalım bi daha ki aya ne gelecek ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan canım , bakalım merakla bekliyorum <3

      Sil
  10. 18 kasimdan beri gelemedi benim kutum yaaa bekliyorum hala😊

    YanıtlaSil
  11. Her ayın ürünü ilk ne zaman gönderiliyor mesela Aralık 1ile 10 u arası ona göre adres bilgisi gircem de 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesela kasım kutusu , kasımın 18'inde istek listesine çıktı :D

      Sil
  12. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen katıldım. Sizide bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
  13. Bnde henüz kaydoldum bakalm bu ay gelicek mi 😍😍😊😘

    YanıtlaSil
  14. Yeni üye oldum her şeyi tamamladım yapmam gerek başka bir şey yok galiba

    YanıtlaSil
  15. Ya ben bu ay üye oldum ama hesabım %100 tamamlandı ama aktivasyon şifresi aktive et falan yazıyor anliyomusun ben anliyamadim yardımcı olursan çok sevinirim

    YanıtlaSil
  16. Bende denebunu üyesiyim 2016dan beri mail gelmedi hiç bekleyip duruyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail gelmiyor maalesef artık , her ayın ortasında sürekli kontrol sağlamak gerekiyor sitesinden :/

      Sil
  17. Bende yeni üye oldum bi ablamdan duymustum ona eylül ayı gelmişti tavsiye etmişti bana da ondan duyup denemek istedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef artık çok fazla üyesi olduğu için gönderimleri yakalamak mümkün olmuyor. Umarım sana yetişir :)

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.