Kendin Yap | No.3 | Süslü Kalem

by - 08:22:00

Selam!
Yine yerinde durmayan ben can sıkıntısıyla ''kendin yap'' projesine giriştim.

 Hadi başlayalım!



Öncelikle adımlara başlamadan neden bu kadar çok kurşun kalemim olduğuna açıklık getirmek istiyorum :)
Uçlu kalem kullan'a'mıyorum tıpkı asla kaşık kullanamadığım gibi *.*
Fotoğrafta gördüğünüz kollu açacağım bile var. Çocukluğumdan beri en sevdiğim şey.
Bu garipliklerimi de açıkladıktan sonra ekranın sağ üst köşesinden çarpıya basmadıysanız hemen adımlara geçiyorum :D

Özellikle kendim için konuşuyorum. Kırtasiyeler benim için cennet sanırım.
Hele ki hasta denecek kadar defter ve kurşun kalem seviyor olmam bunu katlıyor.
Ama süslü kalemlerin gereksiz pahalığı ayrı bir olay.
Bende neden ben yapmıyorum dedim.



GEREKLİ MALZEMELER

-Düz veya desenli kurşun kalem

-Minik ponponlar/tüyler vb. istediğiniz süsler

-Japon yapıştırıcısı/404 Uhu/Silikon (Elinizde hangisi var ise)

-Renkli/desenli bantlar


1-) İlk olarak desenli bandımı ile kalemimin üstüne sadece tek kat yapıştırdım.

2-) Yapıştırıcıyı kalemin üst tarafına ve ponpona sürdüm. Çok fazla olmasına gerek yok eğer güçlü bir yapıştırıcınız var ise.

3-)  Üstüne hafifçe bastırıp bir kaç dakika bekleyin.

TAMAMDIR !





Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*



You May Also Like

16 yorum

  1. Merhaba yilbasi icin cekilis yapiyorum sizide beklerim😊http://sukranceliker.blogspot.com.tr/2016/11/cekilis-varr.html?m=1

    YanıtlaSil
  2. Nisa ne tatlısın ya❤️❤️ Çorba nasıl içiyorsun kuzum?? Bu arada ben evdeyken buluşsak biz artık😍😍 Ben ewdeki kurşun kalemleri süsleyim de Bora beni evden atsın, iyi fikir verdin bak😂😂😂 Çok şeker olmuşlar ama😍😍😍 Öpüldün fıstığım😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya kalp dolu yoruuum <3 Mümkün olduğunca içmiyorum :D Ben size bütün desenli bantlarımla geleyim neler neler yaparım varya,çağır beniii *.* Teşekkür ederim yavrum :*

      Sil
  3. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    YanıtlaSil
  4. ay ne güzel olmuşlar :-)) bu arada niye kaşık kullanamıyorsun onu bilmiyordum ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayıldım rengarenk oldu kalemlerim *.* Kaşık kullanılacak bütün yemeklerden uzak duruyorum :D Elimde kontrol edilemez bir titreme oluşuyor kaşık tutarken. Mümkün olduğunca dirseğimi masaya dayayıp kullanıyorum :/

      Sil
  5. Hihih çok şirin olmuş, eline sağlık!!!

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlı olmuş yeğenim için deneyebilirim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kız kardeşim için birazda denemiştim :) Umarım çok güzel olur :)

      Sil
  7. Nasıl güzel olmuş :)) Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  8. diy projelerine bayılıyorum. Çok tatlış olmuş eline sağlık ;)

    YanıtlaSil
  9. Çok şirinler. Resmen şirinlik akıyor. Çok akılcı olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırtasiyelerin 10 kuruşluk tüy taktıkları kalemlere 10 lira biçmesinden sonra en sevimli çözüm buydu :) Çok sevindim beğenmene <3 <3

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.