Golden Rose | Matte Lipstick Crayon / 01,03,07,10,11,13

by - 12:22:00

Selam!

Cosmetica'nın büyük indiriminden resmen stokladığım kalem rujlarından bahsediyorum bugün.





Golden Rose yenilenen ambalajları ve ürünleriyle yine beni yakaladı.
Yılların efsane markası modernize oluyor resmen.
Bu kalem rujların namı herkesten çokça duyunca hele birde indirimde yakalayınca tanesini 7 lira gibi bir fiyata bana yakıştığını düşündüğüm tüm renklerini aldım.

24 tane renk çeşidi var.
Elimin ulaştığı 6 tanesini aldım.
Rujlar paraben içermiyor , içerisinde nemlendiriciler ve E vitamini var.


Elimdeki renkler sırasıyla ;
01- 03 - 07 - 10 - 11 - 13

10-11 ve 13 birebir aynı tonmuş gibi duruyor aşağıdaki swatchlarda tam renklerini görebilirsiniz.
Rujlar kremsi yapıda mat yapıdalar.
Epey kolay sürülüyor ama kalem olduğu için düzgün bir sürüş olmuyor tabiki. Dudak kalemiyle çerçevelemek en güzel görüntüyü sağlıyor.
Sürer sürmez bir matlık olmuyor Velvet Matte serisindeki gibi.
Bazılarında yarım saat sürmüş matlaşması. Ben o kadar beklemiyoruuum ve peçete veya pudrayla anında sabitliyorum.
Tabiki asansörlü kalem rujlardan değil.
Bir an çok ümitlendim asansörlü diye değilmiş, irice bir açacakla kendilerini açıyoruz. 
Tabi rujlar yumuşak olduğu için açarken yarısı açacakta kalıyor.

Kremsi yapısından dolayı kadifemsi bitişi var ama tam mat diyemiyorum. Bana fazla kremsi ve yumuşak geldi hatta 03 numara açılırken kırıldı.

Süslü sözlükte açmadan kullanmak için arkasındaki renkli yeri çıkarıp kulak çubuğuyla içine doğru ruju ittiriyor. Merak ettim denedim ve tamamen teknik bilgi yetersizliği oldu :D
 Çünkü bu seferde açarak ziyan etmek istemediğimiz ruju arka taraftan ittirirken çubuk rujun tam ortasından delip ittiriyor. Yani kenarlarda ziyan olmuş rujlar yine kalıyor.


Çoğu renk tam rengini verirken 01 ve 03 dudakta tam net rengini vermiyor gibi hissettim özellikle dudak içlerine doğru. Altına aynı renk bir dudak kalemi ile net rengi alıyorum. 
Kalıcılığını tek başına yeterli buldum. Bir şey yiyip içtiğimde içten silinmeye başlıyor tabiki.
Dudak kalemiyle kullandığımda yesem içsem bile silinme yarı yarıya azalıyor.
Dudaklarımı asla kurutmadığını da belirtmek istiyorum.

Swatchlarını kolumda ve dudağımda olarak fotoğraflarını aşağıya bırakıyorum.
-Yüzümdeki deformeler için şimdiden özür diliyorum,sivilce tedavisi gördüğüm zaman çektiğim fotoğraflardı - 
  VE FAVORİM KESİNLİKLE 07 numaralı olan  *.*


Golden Rose Crayon 01 numara

Golden Rose Crayon 03 numara

Golden Rose Crayon 07 numara

Golden Rose Crayon 10 numara

Golden Rose Crayon 11 numara

Golden Rose Crayon 13 numara
Sıcak havalarda özellikle eriyen rujlardan sonra yazın benim için çok kullanışlı oldular.
Genel olarak yapılarını,kalıcılıklarını ve renklerini çok beğendim.
Yine bu kadar ucuza bulursam diğer renklerini de tamamlamayı düşünüyorum.

**Ve +Basak ' ım yine bir Note 3 arka kamerası ve gün ışığı :D

Gelecek yazıda görüşürüz.
Öpücükler :*


You May Also Like

22 yorum

  1. güzel yorumlar duyuyorum, kalem olduğu için çekincem varsa da bir tane alıp deneyeceğim galiba... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli günlük kullandığın bir rengi seçip denemek en güzel. Öpücükler :*

      Sil
  2. çok güzel detaylı bir yazı olmuş emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  3. Beautiful colors, love Golden Rose:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Telefonu değiştircem, yapacak bir şey yok :)))) Valla sinir basıyor ayfondan gördükçe :))) 1 ve 3 numeroya bayıldım fakat 10 da çok güzelmiş... aah ah görmeyeydi bu gözler diyor, öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi çok güzel :D Benimde aklımda Nx Mini almak var. Ondan sonra nisayı tutana aşk olsun :*

      Sil
  5. hepsi de birbirinden güzel durmuş <3 bende de bir kaç rengi var, çok severek kullanıyorum, eline sağlık canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canim benimmm.. Eminim sende de harika duruyodur 💜

      Sil
  6. 01 çok güzelmiş, 11 acaba bende nasıl durur şeklinde deli sorular :) Ay ben fotoğraf makinesi almayı hedefliyorum feci halde :D

    YanıtlaSil
  7. Lovely colors dear! Have a great weekend! xx

    YanıtlaSil
  8. Hepsi çok güzel ama 01 e bayıldım doğrusu ❤️

    YanıtlaSil
  9. numarasini almistim ama 10-11-13 de alacaklarima eklendi :)

    YanıtlaSil
  10. 10, 11, 13 numaralara bayıldım güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  11. Şipariş vermek istiyorum

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.