MAC | Nutcraker Sweet Nude Ruj Seti İncelemesi

by - 00:36:00

Selam!
Doğum günü sabahında blog'dan ilk arkadaşlarımdan , en iyi arkadaşlarımdan +mavilavanta.tumblr
Emine , Ali Cengiz oyunlarıyla hediyemi taa Bursa'dan tam doğum günüme denk getirmiş *.*
Kocaman öpüyorum burdan :*
En sevdiğim doğum günü şarkısını açıp başlayalım.





Her hediye ayrı güzel tabi ama bu limited edition olunca biraz özel mi oluyor? :)
Biraz da özel bir seri olduğu için çabucak yayınlamak istedim. 
Bendeki başlıktan anlayacağınız gibi '' Nutcraker Sweet Nude Lipstick Kit '' 



İçerisinde 1.8 gr olan 4 ruj bulunuyor. 
Hepsi minnak minnak rujlar.
Kendileri kadar minnak bir plastik  kutuları var.
Çekmece şeklinde açılıp kapanıyor. Yabancı youtuberlarda rujların zor çıktığını falan duymuştum da rujun aşağısına bastırdığınızda tamamen mantıken yukarısı havaya kalkıyor. Neyini zorladın bu kadar ablacım dedim :D
Kutunun içerisindeki plastik ruj yuvalarını çıkarınca harika bir kutuya dönüşüyor.
Makyaj çantalı sette de gözüm kaldı tabi. :)


Altın sarısı , şeker pembesi , ve siyah ambalajıyla benim kalbimi zaten kapmıştı.
Ama yakından çok daha güzeller.
Rujların yapısı klasik Mac rujlarından farksız. 
Aynı koku,aynı mat rujlardaki kolay sürüş ve tümüyle matlık . 
Ama minikler daha kolay kırılıyor zira Kinda Sexy'de öyle oldu. Son dakikada kurtardım. Kurtarmasam da zaten tam boyu vardı elimde ama olmaz rujlarım zarar göremez!



Créme Cup 

Açık pembe tonlarda , dudak parlatıcı kıvamında bir ruj.
Mac'in Creme Sheen olarak sınıflandırdığı rujlardan.
Sürdüğünüzde dudak kenarlarına birikiyor ve dudak çizgilerine doluyor. Sürdükten sonra parmaklarımla dudağıma hafife bastırıp fazlalığı dağıttım. Daha doğal durmasını böyle sağlayabildim.
Kalıcılığı çok çok az , bir şey yerseniz özellikle. Ne nemlendirdi ne de kuruttu diyebilirim.

Whirl

Bir diğer ruj Kylie Jenner'la patlayan Whirl.
Mac'in mat olarak sınıflandırdığı rujlardan.
Koyu kahve renkte. Altına koyu kahve bir kalemle muhteşem mat kahveyi elde ediyorum.
Kremsi yapısından dolayı sürmesi oldukça kolay.
Kalıcılığı bence yine orta seviyede.




Créme Cup

Whirl


Nouvelle Vogue

Setin üçüncü ruju Nouvelle Vogue , ambalajında dudak rengine yakın duruyor.
Ama sürünce yoğun pembe tonlarda duruyor. Ben esmer halime çok yakıştırmıyorum ya da ben pembe sevmiyorum ondan olabilir :)
Yine mat rujlardan.
Aşağıdaki fotoğraflara baktığınızda oldukça opak , rengini net görebileceğiniz bir ruj.
Kalıcılığı orta seviyede.


Kinda Sexy

Setin son ruju ve Mac'in kült mat rujlarından birinde.
Swatchlarına güvenip almayın zira her dudakta farklı bir tonda durmasıyla da ünlendi.
Benim dudaklarım gibi renksiz dudaklarınız varsa tam olarak aşağıdaki  pembe/şeftali tonlarında bir nude olarak duruyor.
Yapısı bana göre diğer mat rujlara göre daha az kremsi.
Ve nedendir hala anlamadım acayip kurutuyor dudakları. Yoğun bir peeling ve nemlendirme sonrası kullanmak en hayırlısı :) Çünkü dudak çizgilerinize dolduğu da bir gerçek. Gülümseyince dudak çizgilerinizdeki boşluklar can sıkabiliyor sometimes :))





Kinda Sexy

Nouvelle Vogue


Son olarakta normal bir Mac ruj ve Nutcraker serisinden minik rujun boy farkı. Çünkü çekimlerden dolayı aynı boydaymış gibi çıkıyor bazen. :) Normal bir ruja %100 dersek , özel seri olan Nutcraker'lara %60 demek daha doğru olur.



Tam bir tatil koleksiyonu olmuş bence, yılbaşının o rengarenkliği,altın sarı detayları...
Limited Edition olan bir seri olduğunu söylemem gerek.
Eğer seti değilde rujları almak isterseniz acele etmenize gerek yok,tüm Mac mağazalarında , maconline 'da setteki tüm rujlar ayrı ayrı satılıyor :)
Emine'ye kocamaaaaaaaann teşekkür ediyorum tekrardan , canım arkadaşım benim :*

Umarım yazıyı beğenmişsinizdir.
Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*



You May Also Like

22 yorum

  1. bu seri harika ilk defa bir özel koleksiyonu beğendim ve hiç düşünmeden allık-aydınlatıcı paletini aldım .-)) güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayıldım ilk defa Mac'in bir koleksiyonuna. Bende hiç düşünmeden alıyordum ki TÜKENDİ yazısı beni dünyaya döndürdü :( Mariah Carey koleksiyonunu dört gözle bekliyorum şu an ! Teşekkür ederim ablacım :*

      Sil
  2. Güle güle kullanın.Whirl ve Kinda Sexy muhteşem!

    YanıtlaSil
  3. Renkleri tam benlikmiş,ilk fırsatda göz atacağım.
    Blogunuzu takibe aldım banada beklerim.

    YanıtlaSil
  4. Ne tatlı bir seri renklere de bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha pembe zaten , tam senliik kesinlikle. Hem kullanışlı hem şık bir seri olmuş resmen :)

      Sil
  5. whirl tam benlikmiş harika cidden! güle güle kullan, ben de bu koleksiyondaki allıklara bitmiştim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whirl 'ü ben tüm tenlere yakıştırıyorum vallahi :) O AYDINLATICI PALETİ HELE Kİ !!! <3

      Sil
  6. Ya bu setlerde aşırının aşırısı gözüm kaldı, ve Nutcracker koleksiyonunun tümünde de! Aslında tutmazdım kendimi de, bir şey almaktan alıkoyuyor, nedir bilemiyorum :))) Rujların hepsi çok güzel, güle güle kullan Nisa'cım! İyi ki de doğdun!!! Öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde makyaj çantasında *.* Retinalarım eriyor gördükçe :D
      Bir taneden zarar gelmeez bence :D Teşekkür ederiiimm, nice senelere beraer o zaman! :*

      Sil
  7. Nisa bunlar çok güzel... Hepsini güle kullan, çok tatlılar... Ve iyi ki doğdun güzellik... Seviliyorsun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiii çok güzelleeer *.* Teşekkür ederim Blana'cım beniimm .. Sende çok seviliyosun canım benim :*

      Sil
  8. Allahım nasıl sevimli bir setmiş! Bu renkleri merak edenler için oldukça avantajlı! Elimde 10 adet daha az ruj olsa düşünürdüm almayı kesinlikle :) Güle güle kullan, Nice mutlu yıllara, iyi ki doğdun Nisacım <3
    Öperim kocaman!!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahha benimde artık tüm ülkeye yetecek kadar rujum oldu sanırım :D Teşekkür ederim canım. Nice beraber güzel yıllara diyelim!! Öptüm çok :*

      Sil
  9. Wow! these shades are gorgeous!!

    YanıtlaSil
  10. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  11. Öncelikle doğum gününüz kutlu olsun sağlıklı, mutlu nice yaşlara :) Rujların ambalajlarına bayıldım <3 Renklerden ise Créme Cup muhteşem görünüyor :) Hepsini mutlu günlerde kullanın <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim , size daha güzelleri olsun inşAllah <3 Creme Cup benim için fazla açık , ama her biri çoook güzel <3

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.