Project Pan | GÜNCELLEME

by - 01:40:00

Selam!
Bundan 2 ay önce sevgili +sihirli mavi  desteğiyle Project Pan etkinliğine giriştik.
Benim ürünlerim o kadar çok olmasada elimden geldiğince elimdeki artık çıkması gereken ürünleri,çoğu zaman elimin gitmediği ürünleri kullanıp bitirmek istedim.

Son durumsa ;




ARAMIZDAN AYRILANLAR 

1-Flormar Radiant Pink Likit Aydınlatıcı

2-Flormar Dudak Kalemleri

3-Maybelline Baby Skin Gözenek Küçültücü Baz

4-Maybelline Age Rewind Kapatıcı

5-MUFE Smokey Strech Maskara

6-Sephora Concealer



ARAMIZDAN AYRILMASINA AZ KALANLAR

1-Rimmel London Long Lasting Kapatıcı 
#hitthepan olarak en geniş metal yüzeye sahip ürün bu oldu :)

2-MUFE HD Allık yine dibi görünenlerden.

3-The Balm Balm Jovi Palet içinse 5 far gitti. Aydınlatıcısı ise metal yüzeyiyle bana göz kırpıyor :D
Allık kısmı ise çukurlaşmaya devam ediyor :)

4-Loreal Mucizevi Yağ iki kullanımlık kaldı. Onu da aramızdan ayrılanlara ekleyebiliriz aslında.

5-Nyx Lipgloss dibinde kalanlarıda bitirdim mi , aramızdan ayrılanlara doğru yazılabilir.



ARAMIZDAN GİTMEMEK İÇİN DİRENENLER

1-Flormar Colorliner Eyelinerlar

2-Kiko Kalem Farlar 
Epey bereketli çıktılar. En son ruj diye kullanıcam yahu :D

3-NYC Eyeliner

Bu da bereketli çıkanlardan. Yalnız tarihi geçiyor eski verimi alamayacağımı biliyorum o yüzden mevburi ayrılık yaşacağız.

4-Maybelline Great Lash

5-Maybelline Ruj

6-Loreal Lumi Magique Baz

7- Darphin Güneş Kremi 
Güneş mi kaldı ki kullanayım şimdi hak verin bana da :D

8- Kiko Dudak Kalemi



Bendeki son durum böyle.
Kızların son durumlarınıda ekliyorum aşağıya :)





You May Also Like

18 yorum

  1. Ay senin yazının üstüne benim rezaletimi eklemeseydin Nisa ya :)) Nasıl güzel renklileri bitirmişsin, bravo valla! Öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahaha ya :D Ya ben ayakta alkışladım diyorum yorumdan sonra seni. Hele Nars allığın çukurunu özellikle *.* Renklileri bitirmeye devam! Öpüyorum kocamaaan! :*

      Sil
  2. renkli kozmetik bitmiş ve süper olmuş aynen devam diyorum :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı hazırlayınca bende nasıl bitirdiğimin şokuna vardım :D Aynen devam hep beraber !!! :) <3

      Sil
  3. Nisacım, en kibar şekilde oha diyebiliyor ve gerçekten tebrik ediyorum, adeta bir kazanansın bu pp'de! Senin yazının verdiği gazla tüm pp ürünlerimi üstüme başıma boca edicem sanırım az sonra! :D :D
    Başarılarının devamını diliyorum, Aralık sonu geriye azıcık ürün kalır umarım!
    Kocaman öpüyorum!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kendime kibar olmasada söylüyorum yazıyı tekrar tekrar okuyup :D Ahahahhaha Zeynep'i >; komşuları HEPSİNİ SÜRMEM GEREK diye bağırırken yakaladı :D

      Ayy bitirelim de vurgun yapmaya gideliiimm *.*

      Sil
  4. Nisa cidden gizli gizli bitirmişsin ne var ne yoksa :) Hangi beş far onlar bakiim hıı?? (hasetlendim) :)) Güneş kremi yaz demeden kış demeden kullanılması gereken en mühim cilt bakım ürünümüzdür, kullan onu diyorum, tebrik ediyorum ve öpüyorum <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahhahaha kıskançlık seziyoruum :D Hemen sayıyorum ;
      -Metalica
      Iron Maid-in
      Adagio
      Presto
      Allegro
      Moderato

      Ya aslında hep kullanıyorum ama nemlendirmesi yeterli gelmiyor bir türlü. Ama haklısın makyaj kutuma koyayım hemen :)

      Sil
  5. Lovely post dear! Have a great week! xx

    YanıtlaSil
  6. Nisacım harikasınız :)
    Projedeki arkadaşlarımın ürün bitirdiğini gördükçe kendim bitirmişim kadar mutlu oluyorum :) Ne çok ürün biriktirmişiz yahu!
    Neyse azıcık yer açalım yılbaşı alışverişlerimize, tebrikler :)
    Hemn ekliyorum yazı linkini bloguma, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy demeyin öyle azcık üründü zaten. Utançla girmiştim olaya *.* Yılbaşı alışverişine saklıyorum şu an elimdekilerin hepsini bitiriyorum :) Öpüyorum :)

      Sil
  7. Vallahi cok imreniyorum bu projeye katilanlara ama yapamam diye hic girismedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhaha benimde bi destek bir coşkuyla oldu. Asıl şaşırtıcı olan bitti çoğu :D

      Sil
  8. Canımmm tebrik ederiiim şok oldummm :D İnsallah hepsi hemen biter de yenilerini alırsın <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah teşekkür ederiiim , ay bitsinde yenileri gelsiiin <3

      Sil
  9. Güncelleme yapacak kadar ürün bitmedi ama direniyorum:)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.