Neler Aldım? | No.4 | Gratis,Köstebek,Cosmetica..

by - 06:29:00

Selam!
Tüm aldıklarımı topladım , bekledim çünkü kendimi biliyorum yine bir şeyler alacaktım.
Ve aldım da.
Neredeyse hepsi bu yazıda .
Hadi başlayalım!




COSMETICA.COM


Cosmetica'nın sanırım 13. yılına özel her üründe yüzde yetmiş varan indirimi vardı neredeyse.
Renkli kozmetik,bakım ürünler vs. ne ararsanız.
Bende nasibimi aldım tabiki!



RT Makyaj Süngeri : Beauty Blender,HM,Watsons ve DM marka süngerleri kullandıktan sonra sıra buna geldi. Bakalım nasıl :) 23.90 tl

Maybelline Affinitone Pudra : Tüm renklerinin pembe alt tonlu olduğu ve tek renginin sarı alt tonlu olduğunu sadece internetteki fotoğraflardan anlayarak sipariş verdiğim pudra Epey rus ruleti oynadım :D
11.50 tl

Note Concealer : Bu ürünün yine bloglarda swatchları bulunuyordu en azından pudraya göre :) Merak ettiğim ürünlerden. 03 rengi .
10.90 tl

Cecile Sexy Volum/Sexy Definition Maskaralar: Bu markanın makyaj ürünlerine özellikle maskara ve terracotta allıklarına bayılıyorum. Ve yıllardır kullanıyorum. Yeni arkadaşların katılma zamanıydı :)
4.90 tl  tanesi.

Emily Göz Kalemi 107 : Harika bir mavi. 
2.30 tl

Golden Rose Longstay Kaş Kalemi : Piyasadaki ulaşılabilir bütün kaş kalemlerini deniyorum.
Bu da merak ettiğim bir üründü.
19.90 tl
Diğer kaş kalemleri yorumlarım için ;

Golden Rose Lipstick Crayon : Meşhur GR kalem rujları. Gereksiz değil gerçekten bana yakışacak renklerden bulduğumu kaptım :)
Detaylı yazısı gelecek :)
Tanesi 7.90 tl

Golden Rose Essential Blue Mascara : Yukarıda yazdığım Emily 107 göz kalemiyle harika olacaklar! :)
4.90 tl




EVE SHOP + GRATIS


Evimin yakınındaki alışveriş merkezine -Armoni Park AVM- çocukluğumdan beri en sevdiğim tatlı olan Mc Donalds'ın dondurmalı elmalı pay'ını yemeğe gittiğimde merdivenlerden inerken kozmetik dükkanının açıldığını gördüm.İsmini görmemiştim ama içimden keşke Rossmann olsa diye geçirdim evet. Neyse şansıma Eve çıktı.
Açılışa özel epey indirim vardı ama saçmalığın daniskası olarak rafları bomboş. Yani Maybelline Color Tattoo'lar 9 lira olmuştu ama raf boş.
Neyse bende gerekli şeyleri almaya yöneldim :)

Essence Siyah Nokta Burun Bantları : Çok merak ettiğim bir üründü. Malum Essence Gratislerden çekildi.-Çoğu- Bende hemen kaptım bir tane. 
2.45 tl.

Siyah Kese: Her jilet kullandıktan sonra keselemeyi unutmuyorum. Kabak lifim parçalandı artık bende kese almaya karar verdim .
3.95 tl

Blenior Yüz için Sir Ağda : Acil durumlarda kuaföre gidemezsem bunlara başvuruyorum :)  Markayı ilk defa denicem.Bakalım.
4.50 tl

Eve'in kendi markası olan Fenda Fırça Seti : Hemen kullandım aşırı beğendim. Yazısını yazmayı düşünüyorum. Epey kaliteli çıktılar.Fiyatını duyunca zaten şok olacaksınız :| 
4.35 tl

Vi-vet marka yüz ağdasını Gratis'ten almıştım. Eve'i görmeden. Onu da buraya ekleyeyim dedim.
4.50 tl onun fiyatıda. Nefret ettim ama onunda yazısı gelecek -.-



KÖSTEBEK - BAKIRKÖY

Köstebek mağazasına bayılıyorum . Biraz hipster olsada bu yıllarında modası bu demek ki. Ama tişörtleri o kadar kaliteli ve rahatlar ki.Bayılıyorum.
Beni az da tanıyan biri UNICORN manyağı olduğumu bilir. Blogumun header'ında gördüğünüz gibi tabiki :) 



Mother of Unicorns tişörtünü gördüğümde elimden asla bırakmadım kaybederim diye.
Bir de üzerinde muzlar olan bu salaş tişörtü aldım.
Tişörtler 25 lira tanesi.



Bir de bu subliminal mesajlı çantayı aldım. Benim gibi böyle garip şeylere merak duyan biri için muhteşem bir baskı :)
Bir de son dönemlerin modası choker kolyeler.Dışı kadife arıyordum. Bunu sütyen askınızdan da yapabilirsiniz.Bu tarz kolyelerden bulamıyorsanız :) 
Bu da 5 liraydı.
Ben bir şey alırken çok garip davranıyorum. Yani önemli olan parası olarak düşünüyor insanlar . Ben aslında böyle gördüğüm an o eşyayla bağ kuruyorum. Öyle olduğunu hissettiğim an el kadar şeye 100 deseler almışlığım var. Ama işte bu kararsızlığı etkiliyor o ayrı. Benle alışverişe çıkmak büyük zevk tabi bana alışveriş yapmıyorsak :D



WATSON'S


Sevgili +Duygun Evrim  'de gördüğüm bu yüz temizleme pedlerini görür görmez aldım. Dün aldım hatta. Çok merak etmiştim. En kısa zamanda deneyip bende bir yazısını yazmayı düşünüyorum,çok umutluyum bunlardan :)
4.90 tl



NEZİH KIRTASİYE

Kadıköy'de Nezih Kırtasiyeden dizüstü bilgisayarımın dışını kaplamak için kendinden yapışkanlı desenli kağıtlardan aldım. Sonuç aşağıda gördüğünüz gibi.
Çıkardığınızda bilgisayarınızda kalıntı kalmıyor. Bendeki Umix 'in bir ürünü. Ama herhangi bir kaplama kağıdıyla bu işi çözersiniz. Tek yapmanız gereken beğendiğiniz deseni seçmek. Ben mermer desenine bayıldım. 
Hemde bilgisayarımın dışını çizilmelerden koruyorum.
7.90 tl





LC WAIKIKI 

En son aldığım şey ise her yerde aradığım -evet her yerde var bu tarz ama hiçbiri içime sinmedi- bu Chelsea botlar. 
En beklemediğim yerde buldum.
Bir tane de bordosu vardı , bordo aramama rağmen siyahı daha kullanışlı bulup aldım hemen :)
Bu da 50 liraydı.



Benim hepsi olmasada son zamanlarda aldıklarım bunlar!
Siz neler aldınız son zamanlarda?
En son alışveriş yazılarınızın linklerini bırakın yorumlara , gözümden kaçan olmuşsa hemen okuyayım :)
Bayılıyorum bitenler ve alışveriş yazılarına *.*

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler.
-Nisa


You May Also Like

43 yorum

  1. hepicini iyi günlerde kullan ... ama ben Blenior Yüz için Sir Ağda tavsiye etmem , kılları cok sert ve sık çıkartıyor... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,daha güzelleri senin olsun :) . O zaman vi-vet , blenoir karşılaştırma yazısı yazayım. Bilgi için tekrar teşekkürler :)

      Sil
    2. ben genel olarak yüz sir ağdalarını tavsiye etmiyorum şeker....

      Sil
    3. Bende yüzüm için lazer düşünüyorum. Bu ay araştırmalara giricem. Varsa canım bilgin lazer epilasyonla yüz alımı için çok makbule geçer *.*

      Sil
    4. yok canım ama sana bir link atayım. bu konu ile ilgili yazı paylaşmıştım blogda .. bulup sana yolluyom... sevgiler...

      Sil
    5. Hiç yorulma canım hemen bloguna koşuyorum :) Tekrar teşekkürler!

      Sil
    6. canım mailini bulamadım.. buraya yapıştırıyorum linki, istersen daha sonra silebilirsin... sevgiler..
      http://soslubadem.blogspot.com.tr/2014/09/sinepil-bio-complex-viso.html

      Sil
    7. aa eklememişim hakkında bölümüne... Teşekkür ederim canım :**

      Sil
  2. güzel günşerde kullanın hepsini :)

    YanıtlaSil
  3. kuzum harika şeyler almışsın, sağlıkla mutlulukla kullan. kalem rujları çok severek kullanıyorum. bilgisayarının kaplaması da müthiş olmuş, bayıldım. botların da çok şık. temizleme liflerinden umarım memnun kalırsın, beddua almam inşallah :D :D teşekkür ederim bu arada <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha daha güzelleri senin olsun canım :* Bakalım bu kadar soğuk algınlığından ölücem , kendime gelir gelmez deniyorum! Aklımda! ve rica ederim :)

      Sil
  4. güle güle kullan canım ürünlerini Golden Rose kalem rujlardan ben de almıştım ve çok memnun kalmıştım umarım sen de memnun kalırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamıyorum resmen kullanmaya :D İnşAllah , teşekkür ederiim :*

      Sil
  5. Great review ♥♥♥ thanks for sharing

    YanıtlaSil
  6. Great post, dear. Have a fabulous day!

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan hepsini! Golden Rose Lip Crayon bence çok başarılı bir ürün, indirimde toplamak akıllıca olmuş. Köstebek alışverişine ise ayrıca bayıldım, hepsini güle güle giy. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. İçimden bir ses fiyatlarının artacağını söyledi,tüm aklıma yazdığım renklerini kaptım :) Sanırıım 40 yaşıma gelsemde Köstebek'ten bıkmayacağım :) Daha güzelleri sizin olsun :*

      Sil
  8. Hepsi çok güzel canım mutlulukla kullan :*

    YanıtlaSil
  9. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    YanıtlaSil
  10. Super products! Greetings! Kisses:))

    xxBasia

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullan:) gr stik rujları çok çok uygun almışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alabildigimi aldim resmen! Tesekkur ederim ablacim , daha guzelleri senin olsun :)

      Sil
  12. Canım benim harika şeyler almışsın hepsini çok beğendim güle güle kullan<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim , okul acilsada her birini kullansam 😂😂

      Sil
  13. Hepsini güle güle kullan :) Şu yüz pedlerini ben de deneyeceğim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim :* Umutluyum epey onlardan :)

      Sil
  14. Güle güle kullanın :) Gr kalem rujlardan bende deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç tanesinin swatchı instagram hesabımda var. Bir iki hafta içinde yazıları gelicek :) Teşekkür ederim :*

      Sil
  15. Ne guzel seyler almissin canimm gule gule mutlu gunlerde kullan 😊

    YanıtlaSil
  16. köstebek ve nezih taam gitcam :) 50 lira mı bot ona da gitcem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 49.90 tüh tam 50 değildi :D Köstebek uğrak mekan *.*

      Sil
  17. That's a lot of products! I like all of them.

    Kisses

    YanıtlaSil
  18. aldıklarınız birbirinden güzel, mutlu günlerde kullanın :) Ayrıca tişört ve çantaya bayıldım <3 Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende özelliklere onlara bayıldım!! Teşekkür ederim :*

      Sil
  19. Hepsi çok güzel Güle güle iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.