L'oreal | Elseve Mucizevi Saç Bakım Yağı / Besleyici

by - 14:04:00

Selam!
Oldukça soğuk baktığım bir ürün olan Mucizevi yağ için tüm yorumlarımı yazdım.
Hadi başlayalım!



Son zamanlarda tüm vücudum için doğal yağlar kullanıyorum. 
Cildim,saçlarım,tırnaklarım ..
Saçlarım için daha önce Pantene'nin saç bakım yağını yazmışım. Bu tarz ürünlerde tek favorim oydu. Yazısı için tıktık
L'oreal Yüz Bakım Yağı için tıktık
Elseve markasının Mucizevi Bakım Yağı'nı ilk tester alıp kullanmıştım. Aşırı yoğundu ve saçımı aşırı yağlandırdı. 
O kadar seveni var , benim gibi yağlı saçlı olanlarda beğenmiş diye düşünüp tekrar bir şans verip aldım.


Ürün turuncu/altın sarısı şişede 100 ml olarak geliyor.
Şişesine bayıldığımı kabul ediyorum. 
Bir kaç farklı çeşidi daha var ama sevgili +leydiblog diğerlerinin bundan çok daha ağır olduğunu söyledi. O yüzden hiç oraya değinmiyorum.
Pompasıdan ne fazla ne de az ürün geliyor. Ürünün ziyan olması -pompadan kaynaklı- mümkün değil.
Pompasına basar basmaz çiçeksi kokuyu alıyorsunuz. Kokusundan hiç rahatsız olmadım. Aksine ürünün en çok sevdiğim özelliği kokusu oldu . Tabi şişesinden sonra.
Yoğun yapısından dolayı havuza girmeden önce saça sürülünce klordan oldukça iyi koruyor.
İçeriğini aşağıya bırakıyorum..


Bu tarz yağları avucumun içine döktükten sonra,iki elimi birbirine sürterek ısıtıyorum. Daha sonra sürmek istediğim bölgeye uyguluyorum.
Nüfuz etmesini hızlandırmak için diyebilirim.
Ürünü uyguladıktan sonra pudramsı bir kalıntı oluşuyor elimde. Yıkayınca bile hafifçe elimde hissediyorum. Benim için çok sorun değil. Ama hoşta değil , bilemedim.
Saçlarımın uçlarına ve çok yukarı çıkmamak şartıyla boylarına uyguluyorum. 
Açıkçası ilk kullandığım zamandaki gibi hala saçlarımı ağırlaştırıyor ama tek pompa kullanarak yağlandırmasını engellemiş oldum azda olsa. 
Saçımı yumuşatıyor mu evet ama oldukça kısa bir süreliğine.



13 liraya almıştım. Kozmetik marketlerde bulabilirsiniz.

Gelecek yazıda görüşürüz.
Öpücükler.
-Nisa



You May Also Like

31 yorum

  1. Merhaba canım bende kullandım bu ürünü olduça beğendim çok berekeetli mübarek :)

    YanıtlaSil
  2. ben de boyalı saçlar için olanı aldım ve tatil süresince kullandım hala da kullandım ve inanamıyorum ama çok beğendim :-))) yazısı yakında gelecek zaten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha çoğu seveni var zaten irem ablacım bir ben anlaşamadım :/ Merakla bekliyorum yazısını! :*

      Sil
  3. Ben bu üründen bir tane bitirdim ve çok beğenmiştim. Benim saçlarım çok kuru belki ondan... Bir de bitmiyor yani çok uzun süre kullanmıştım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bende bitse de gitske havasındayım şu an . Benim yağlı saçlarıma hiç iyi gelmedi. Kuru saç için mucize tabi eminim :)

      Sil
  4. Great product!!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  5. benimde saçlarım yağlı bu ürünüde merak ediyordum ama ağırlaştırması birkez daha düşündürdü beni :) yazı için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yagli saclarim nefret ettiler , rica ederiiim :)

      Sil
  6. Ben de kullandığımda fena bulmadım; hatta bu yaz yanımda bunu götürdüm, iyi de geldi tatilde. Ama favorim Urban Care Argan Oil Serum :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saclarimda bi harikaligini goremedim :/ Az kaldi bu biter bitmez onu deniyoruum! :*

      Sil
  7. I love that brand:) great product:)
    Have a nice day!
    kisses

    YanıtlaSil
  8. I haven't tried this product yet, but looks lovely! :) xx

    YanıtlaSil
  9. It's a new brand, that's right =) Thanks.

    Great review =) I like L'Oréal.

    YanıtlaSil
  10. Denemedim. Ama gordugume göre dAha iyileri varmış. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitsinde daha iyilerine geceyim diye bekliyorum 😑

      Sil
  11. Yorumları da gördükten sonra ilgimi çekti yağları seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru ve normal saca mukemmel uyum sagliyor. Ama iste benimki gibi yagli olanlarda eziyet

      Sil
  12. Great review sweetheart...thx for sharing!

    YanıtlaSil
  13. bende severek kullandım :) uzun zaman giti son zamanlarda tüm şaçıma uygulayıp 2 saat sonra yıkadım.Bu şekilde daha çok memnun kaldım. :) Bana da beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa o da güzel bir yöntemmiş. Benim gibi üşengeçlere zor :))

      Sil
  14. I think this products is not for my hair, but it looks great.

    Kisses

    YanıtlaSil
  15. Benim kuru saçlarımda yağlanma gibi bir sorun yaşatmaz sanıyorum. Saç yağlarına her zaman ihtiyacım oluyor.

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.