Haftanın Ojesi | No.4 | Alix Avien 261

by - 01:32:00

Selam!
Herkese iyi bayramlar! Haftanın ojesinde çok sevdiğim , en yakın arkadaşım Emine'yi konuk ediyorum bu hafta. Tırnaklarını kıskandığımı söylemeden geçemiyorum. Ne zaman kırılsa tırnakları benim gözüm kalmış oluyor yalan yok :D :D
Hadi başlayalım!

 Herkese merhaba ☺ Ben Emine – mavilavanta -.
Bugünün ojesi Alix Avien’den 261 numara.

Alix Avien markasını genel olarak seviyorum. Ojelerinde de bir kaç ayrılan rengi var başka hiçbir markada bulamayacağım.
Bildiğiniz gibi metalik renkler popülerlik kazandı ve ben de bu pembe&altın renge bir şans vereyim dedim.



Fırçası , sürümü klasik Alix Avien . Oldukça kolay , sıkıntı çıkarmadan sürülebiliyor.
 Sanırım ojenin tek güzel yanı rengi :D
Çünkü çok fazla eksisi var:
-Sürerken fırça izi kalabiliyor.
-Tırnak kusurlarını belli ediyor.
-Rengini zor veriyor. Üç kat uyguladığım halde hala tırnak çizgimi kısmen de olsa görebiliyorum.
-Kalıcılığı çok az. Sürdükten sonraki gün duşa girdim ve uçları hemen soyuldu.
 Eğer bir günlüğüne kullanacaksanız dikkatli bir şekilde sürdüğünüzde işinize yarayabilir. Fakat benim gibi aynı ojeyi bir hafta kullanayım diyenlerdenseniz nafile :D
 Ben Watsons’tan 2.95’e almıştım. Pek çok kozmetik markette raflarda bulabilirsiniz.
 Oje hakkındaki yorumlarım bu şekildeydi, umarım işinize yaramıştır.

Nisa'ya bu haftayı bana ayırdığı için çok teşekkür ederim!
 Lavantadan öpücükler

http://mavilavantaa.tumblr.com/


Beni kırmadığı için Emine'ye kocamaaaaan öpücükler!
Gelecek yazıda görüşürüz!


You May Also Like

23 yorum

  1. I don't know this brand but the color is very beautiful and original.

    Kisses

    YanıtlaSil
  2. Iyi bayramlar tatlim renk şahane 😊

    YanıtlaSil
  3. Regni bene beğendim. İyi Bayramlar canım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. böyle ara renkleri çok beğeniyorum, çok yakışmış, güle güle kullan =) iyi bayramlar =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Isiltisiz nudelari sevmeyen benim gibiler icin harika ! Iyi bayramlar canim :)

      Sil
  5. I really like the color of your nail polish, it's so classy! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Gorgeous nails!

    https://iameleine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Rengi harika tırnaklarında çok uzun değil tam favori uzun uzun değil güle güle kullan ojelerini :)

    YanıtlaSil
  8. Son yazıma bir bak derim canım :D

    YanıtlaSil
  9. Beautiful color:)
    Have a lovely week!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Nasıl güzel bir renk öylee, bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayıldım vallahi,tırnakta güzel olunca *.*

      Sil
  11. Çok güzel bir tonda oje. Bayıldım bayıldım :)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.