Mim Yazısı | Blogger

by - 11:16:00

Selam!
Geçtiğimiz günlerde sevgili Arsel'in Okyanusu beni mimlemişti.
Geçte olsa yapıyorum. 
Şimdiden teşekkür ederim canım :*
Hadi Başlayalım!

1-) Blogger denilince aklına gelen 3 şey nedir?

İki tanesini hemen söyleyebilirim. Tecrübe ve samimiyet. Hatta tecrübeyle gelen samimiyet . Bu ister makyaj bloggerı olsun ister gezi,ister kişisel blog yazanlar için olsun ne yazarlarsa yazsınlar tecrübe ettikleri için yazıyorlar. Bu tecrübeyle takipçilerine veya karşısındakine her detayı samimiyetle açıklıyorlar/yoruz. Ama son zamanlarda özellikle makyaj,moda bloglarında gördüğüm tek şey - sözüm meclisten dışarı kendini bilen biliyor tabiki - sıfır tecrübe,aşırı samimi olma çabası. Oradan buradan aldığı bilgilerle hatta fotoğraflarla (!) gereksiz samimiyetle takipçi çabası. Ne tanınmış bloggerlar biliyorum whatsapp grubunda millete tek tek yazıp ara bozmaya,ürün tırtıklamaya çalışan.Hediye etkinliklerinde eski kullanılmış ürünlerini yollayan. İsim vereyim mi ortalık karışsın :D Gülüp geçiyorum aman ama insanın asabı da bozuluyor ne yalan söyleyeyim.
Sonuncu olarak harika fotoğraf çekimleri geliyor. *.*





2-)Blog yazmaya yeni başlayanlara verebileceğin öneriler neler?

Öncelikle ne hakkında yazacaksınız.Bunu hep duyup okumuşsunuzdur ama ilk büyük adımınız karar vermek. Sonrasında sizin seçtiğiniz konu hakkında yazan blogları takip etmek. Neler önemli neler yapılmalı bilinmeli. Tabiki ben her zaman pratiğin teknik bilgiden daha önemli olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden yazdıkça gerisi geliyor zaten.
Benim gibi bilgisayardan anlamayan gün geliyor kod yazıyor blogdaki sorun için. :)
Ve önemli olan düzenli olacak mısınız? Hevesiniz balon gibi sönecek mi bir kaç gün sonra? ilk başlarda tabiki sizi fark edilmeyeceksinizdir ama bir süre sonra çevreniz genişleyecektir. Ama tabiki sizinde diğer bloglara desteğinizi göstermeniz gerekir. Ukala olmanın kimseye faydası yok. 
Ve mesela blogdan uzak kalınca aşırı özlüyorum. Aranızdaki bağı da hallettiniz mi tamamsınız :)




3-)Hangi ülkede yaşamak isterdin veya çok gitmek istediğin mekanlar?

Benim çocukluğumdan beri yaşamak istediğim ülke güneş batmayan ülke İngiltere/Büyük Britanya ne derseniz artık :)
 Her daim soğuk,yağmurlu havasına aşığım sanırım.
Ha gitsem de ülkem de ülkem diye başlarım konuşmaya olsun :D
Gitmek istediğim yer ise Asya ülkeleri. Nasıl merak ediyorum oraları. Yeşil pasaportumun imkanlarını kullanıp birden basıp gidicem az kaldı :))




Benden bu kadar. Mim için tekrar teşekkür ederim ! :*
Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*


You May Also Like

26 yorum

  1. Benim de yaşamak istediğim yerlerden birisi İngiltere :) çok az insanda duydum bunu :)

    YanıtlaSil
  2. Bitanem çok güzel yazmışsın çok keyifli olmuş..
    Benim de yaşamayı hayal ettiğim yerlerden birisi Londra ^^ Seninle aynı sebepleri de kapsıyor ^^

    Şu ortalığı bi karıştırsana :D Gıybet çok seviyorum :)) Neyse şaka şaka ^^ Kalite kendini her zaman belli ediyor zaten <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah kimin neleri var bende bir bilsen :D O k'lı takipçilerine güvenmesinler vallahi yıkarım ortalığı :D Teşekkür ederim canım , öpüyorum kocaman :*

      Sil
  3. Blogger camiasından böyle gariplikler duyuyorum hep, daha denk gelmedim neyse ki; o da benim asosyalliğe meylimden :D
    Bloggerlara tavsiyem asosyal olmamaları ahahha ama dediğin gibi garip ve cıvık samimiyetler beni hep çok ürkütüyor.
    Londra benim de yaşamak istediğim yerlerin en üstünde geliyor, 1 sene de bunu gerçekleştirme şansına sahip oldum. Cennetim Londra olacak benim, kalbimi bırakıp döndüm resmen.:) -buruk gülümseme-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GİDEMİYORUM GİDEMİYORUM ... Her seferinde bir sorun çıktı İngiltere için . Tam yeşil pasaport aldım vize eklendi şansıma -.- Gidicem ama koydum aklıma.
      Ya ahahha asosyallik bende de vardı ama gelemiyorum böyle moronları gördükçe. Kimse kırılmasın ama ortalığı karıştır Nisa diyolar :D :D

      Sil
    2. Benim de hep bir sıkıntı olmuştu gitmeden evvel, sanırım gidip de dönmememizden korkuyorlar :D Çünkü tam da öyle bir yer, inşallah gider de keyfine doyasıya varırsın Nisacım!
      Valla olanı söyleyince kırılan insanlara tahammülüm yok, onlar yaparken sorun değil de yaptığı söylenince mi sorun oluyor.
      Ben Unicornlarla yaşamak istiyorum zaten artık, insanlar yordu :)

      Sil
    3. Tek umudum şu an astral seyahat :D :D
      Ben uzun süredir unicornlarla yaşıyorum , moronlardan uzak , mis. Gel uğra arada :D

      Sil
  4. Bloggerlar arasında bu çekişmeler sosyal medyaya yansıdığında ya da birbirlerine laf attıklarında gerçekten çok itici oluyor, yazınıza bayıldım. Emeğinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskançlık.. Tek kelime hepsini yorumluyor. Emeğe saygı yok ki yahu. Adamın kendine saygısı yok zaten emeğe ne saygısı olacak.. :/ Teşekkür ederim canım öpücükler! :*

      Sil
  5. Ayyy mimi yazmışsın :D keyifle okudum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seviyorum böyle mim yazılarını :) Yazıcam dedim ama inanmadın :D

      Sil
  6. Nisa, benim de Londra, spesifik olarak şehir bile verebilirim yani :) Bir çok yabancı şehri gezme şansım oldu şimdiye kadar, ama hiçbirini 3 kez gittiğim Londra kadar çok sevip özlemiyorum. Belki de çocukluğumda 3 ayımı geçirdiğim içindir; bilemiyorum, ama bende yeri çok ayrı! Ayrıca ilk ve ikinci maddeleri çok güzel yazmışsın, fikirlerimiz aynı bu konuda. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım Başak'cım beni Londra'mın yağmurlarında yıkasınlar ahhaha :D Yahu zaten sana bayılıyorum birde Londrada az da çocukluğunu geçirdiğin için ayrı imrendim .. Ay bayılıcam *.*
      Kendini böyle akıllı sanan insanlara benim gibi göz yummayan insanları gördükçe daha da mutlu oluyorum :* Öpüyorum kocamaaan!

      Sil
  7. 1. ve 2. maddeleri çok güzel yazmışsın çok doğru.. ben de en çok Londra'da yaşamak isterim üniv. sonrası 3 sene yaşadım orada çok çok severim ve hala çok özlüyorum.. ikinci evimdir orası benim :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh hayalimi yaşamışsın İrem'cim.. Koskaca 3 sene. Bende gitmeden yeri çok ayrı gitsem instagramda insanların anasayfasını taciz ederim sanırım :D Bende gidip dönmemekten korkuyorum :D
      Çok mutlu oldum zevklerimizde aynı , fikirlerimizde!! *.* Öpüyorum :*

      Sil
  8. Makyaj bloglarını güzel irdelemişsin:)))zevkle okudum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha irdelemiştim de sivri dilimi tuttum :)) Güzel yorumun için ben teşekkür ederim canım :*

      Sil
  9. Ne acik acik dobra yazmissin katildim ne yalan söyliyim, soguk ve yagmur seversen seni Almanya´ya da beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivri dilimden kimse sevmiyor beni be Zeynep,umrumda mı değil. Yalan söyleyip yağ çekeceğime lafımı esirgemiyim kimse olmasın etrafımda. Hoş öyle zaten :D Geçen şubat 1 ay Berlin'deydim . Çağırma bak beni haftasonu için bile gelirim vize sorunu da yok. Gelirim bak :D

      Sil
  10. Nerden tanıdık geliyo bu sorular diyorum ben başlatmıştım :D İade-i ziyarete geldim canım takipteyim :*

    YanıtlaSil
  11. Interesting post. Thanks for sharing.

    Kisses

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.