Watsons | Superdrug Finishing Touches Takma Tırnak

by - 00:57:00

Selam!

Bugün aramızda en sevdiğim , hatta yedeklediğim nadir ürünlerden biri var.
Hadi başlayalım!


Piyasadaki tüm takma tırnakları denedim. Jel tırnak bile yaptırdım. Korkunç bir şey sakın hiç yaptırmayın.
Ne kadar tırnak yemeyi bıraksam da - tırnak yeme için çok eskiden bir yazı yazmışım. Güzel geri dönüşler almıştım. Okumak isterseniz tıktık- tırnaklarımın yapısı küçük olduğu için asla istediğim mükemmel uzunluğa erişemiyor.
Bende böyle zamanlarda takma tırnağa başvuruyorum. 
Dediğim gibi tüm tırnakları denedim.Kendinden yapışkanlı olanlar dahil.
Onlar oldukça pratik ama bir takma tırnağa 40 lirada verilir mi tartışılır.
Çıkarırken o yapışkanının çileside çok ayrı tabi.



Watson'slarda bulabileceğiniz ürünün markası SuperDrug.
Superdrug markasının daha önce kuru şampuanını denemiştim , korkunçtu.
Ondan sonra hiçbir ürününe yaklaşmamıştım. Bu ürünle tanışmam da çok yakın bir arkadaşımın sayesinde oldu. Bana öylesine aldığı bir üründü. İyiki almış.
Tenks Merve'cim :*

Ürünün içinden çıkanlar;

* 1 Adet Pembe Tırnak Yapıştırıcısı
*24 Adet Tırnak
* 1 Adet Manikür / Takma Tırnak Tutma Aparatı



Öncelikle ürünün bir çok çeşidi bulunuyor.
Siz hangisini istiyorsunuz , buna karar vermek gerekiyor.

ADIM 1 : TIRNAK SEÇME

-Extra Short Lenght Bare - Çok Kısa/ Çıplak Tırnak 
Bare derken desenli ve pembe renkli olanları da var ürünün. Sade,çıplak tırnak anlamına geliyor.

-Short Lenght Bare - Kısa /Çıplak Tırnak (BENDE VAR OLAN)

-Medium Lenght Bare - Orta / Çıplak Tırnak

-Extra Short Lenght Pink  - Çok Kısa / Pembe Tırnak

-Short Lenght Pink- Kısa / Pembe Tırnak

-Medium Lenght Pink / Orta / Pembe Tırnak

-Short Lenght Decorated Pink- Kısa Desenli / Pembe Tırnak


ADIM 2 : TIRNAĞI HAZIRLAMA

Kendi tırnaklarınıza ufak bir manikür uygulayıp , takma tırnakların tam olarak yerleşmesi için özellikle etlerinizi kesmenizi,kesmiyorsanız ittirmenizi öneririm.


En önemli ipucu ise temiz tırnaklarımıza şeffaf oje sürmek.
Yoksa takma tırnaklarınızı çıkarırken yapışkan kalıntıları tırnağınızda kalıyor ve tırnaklarınızı törpüleyerek çıkarmak zorunda kalıyoruz.
Ama şeffaf ojeyle ; tırnağınız ve yapışkan arasına bir duvar çekmiş oluyoruz.


ADIM 3: UYGUN TIRNAKLARI SEÇME

24 adet tırnak var. 
Kullanacağınız tırnakların yedekleri + 4 adette baş parmak tırnağı için farklı şekilde tırnaklar bulunuyor.
İlk önce tırnağı seçmek zamandan kazandırır.
Ama yerlerini karıştırmamak en iyisi :)
Düzgün bir sırayla koymak daha pratik olacaktır.


Aşağıdaki aparatın sivri uçlu olan tarafıyla tırnak etlerimizi itip daha geniş bir alan oluşturup,tırnağı kolayca uyguluyoruz.
Eğer yanınızda malzemeleriniz yoksa idare ediyor ama aparatın diğer tarafı biraz sıkıntılı.
Pompa mantığıyla çaılşıyor. Yani takma tırnağın dışına bastırıyoruz ,basınçla tırnağa yapışıyor ve tırnağı yapıştırıyoruz.
Gerçekten denedim , çok gereksiz ve zor.
Çoğu zaman tırnağa tam tutunamıyor ve o yapışkanlı tırnak düşüyor. 
Gerek olduğunu çok düşünmüyorum.
Ben ellerimle yapıştırmayı daha kolay buluyorum.


ADIM 4: TIRNAĞI YAPIŞTIRMA

Takma tırnağı , kendi tırnağımızın üzerine bırakıp '' nereye kadar tırnağımıza değiyor?'' diye bakmalıyız.
Çünkü takma tırnak kendi tırnağımızla temas ediyor ama biz sadece belli bir kısma yapıştırıcı sürersek takma tırnak yapışmıyor,Mantıken :)
Bu yüzden tırnağımızın ne kadarını kaplıyorsa oraya yapışacak şekilde sürmeliyiz.


VE TAMAMDIR!
Gördüğünüz gibi kendi tırnağımdan farklı olduğunu anlamak oldukça zor. Zaten kullandığım zaman hiç kimse anlamadı :)

Bu tırnakları sevme nedenlerimden biri , benim küçük tırnak yapıma ideal olması. Diğer takma tırnakların oldukça büyük kalması. 
Ve oldukça doğal durması.


Kalıcılığını sorarsanız , 2 hafta boyunca kullandım. Oje kalıcılığını nasıl bulaşık yıkarken ölçüyorsam takma tırnaklarım için duş testi uyguluyorum.
Gün aşırı duş almama rağmen benimle iki hafta gittiler. 
Bir tane tam yapıştıramadığım köşesinden hafifçe kalkmıştı ama onu çıkarıp tekrar yapıştırdığımda hiçbir sorun olmadı.

Tek sevmediğim yanı şu;
Tırnakların üstü ne kadar bare dese de manikürlü ve ojeli. Asetonla çıkarabileceğimiz türden değil.
Ama siz ekstra oje sürmek istediğimde ilk seferinde harika duruyor. Ama sıkıldım ve başka oje sürmek istedim. Asetonu tırnağa değdirdiğim anda tırnağın kendi cilası çatlıyor , ama tamamen silinmiyor. Yani ojeyi bir çatlak üzerine sürmek zorundasınız.
Sürdüğünüzde ise yeni sürdüğünüz oje kabarıyor.
Tırnağın kendi sertliği ve şekline hiçbir şey olmuyor.
Sadece dış cila.
GÜNCELLEME: BİR TÖRPÜ YARDIMIYLA TIRNAĞIN ÜZERİNİ İNCE BİR ŞEKİLDE TÖRPÜLERSENİZ ÜZERİNDEKİ CİLA SİLİNİYOR VE ÇATLAMADAN RAHATÇA OJENİZİ SÜREBİLİYORSUNUZ.
Asetonsuz çıkarıcıyla denediğimde daha az hasar aldım.
Bunu da böyle belirtmek isterim.


Watsons'dan indirimsiz fiyatı 13 lira. Ama indirim zamanı daha ucuz olabiliyor.

Okuduğunuz için teşekkürler.
Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler.
-Nisa



You May Also Like

34 yorum

  1. Looks nice on you. Great post. Kisses*

    YanıtlaSil
  2. I've never tried this kind of nails.

    Kisses

    YanıtlaSil
  3. Kiss veya yine gratis'de ve Watsons da satılan impress tırnakları öneririm sana hem kendinden yapıştırmalı hem çıkartmak kolay hem de dayanıklı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazida da belirtmistim , ikisinide sponsor olduklari etkinlikte denemstim. Ama tirnak yapim kucuk oldugu icin tirnaklar buyuk geliyor. Haliyle yapiskanlarda tirnak etlerime kaydigi icin oturmuyor. :)

      Sil
  4. Takma tırnak kullanmayı sevmiyorum çok kötü gözüküyor zaten tırnaklarımı uzattığım için kendime yakıştırmıyorum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun yillar kemirince uzamasi zorlasiyor tabi benim icin 😅😅

      Sil
    2. Evet ya uzun süre tırnak yiyince çok zor uzuyor hatta benimkiler uzamıyor bileeee soakdowndowbfuw

      Sil
  5. doğal french gibi görünüyorlar. ben hiç kullanmadım takma tırnak ama bazen aksilik olabiliyor, hepsini ya da kırılan tırnağı kesmek gerekiyor. böyle zamanlarda da işe yarayabilir. eline sağlık canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinav haftasi kullaniyorum ozellikle , kolayima geliyor. Gerginlikten tirnak kemirmiyorum tekrar tekrar :)

      Sil
  6. I like natural nails! Kisses:))

    xxBasia

    YanıtlaSil
  7. Güzel olmus ve yaksimis canim. Ben bu tür tirnaklari eskiden cok kullanirdim, ama bende nedense pek dayanmiyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam benim için yapılmış gibi resmen :) 2 hafta en iyi süre bence :)

      Sil
  8. Nasıl güzel anlatmışsin. Ben kokoş da özel günlerde kullanıyorum takma tırnak çünkü uzatamıyorum ama çok da hoşuma gidiyor. Bu tırnaklar müthiş gözüküyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuna kadar okuduğun için ben teşekkür ederim :* Uzamıyor şu tırnaklar bende anlamıyorum. Fiyatına göre o kadar kaliteli ki. Mutlaka bakmalısın :)

      Sil
  9. Çok başarılı bir yazı olmuş, emeğine sağlık.
    Çok uzun yıllar önce bir defa takma tırnak deneyimim olmuştu ve çok kötüydü:)
    Şimdiki tırnaklar çok başarılı, kullanan arkadaşlarımdan biliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ideal olani bulmak en onemlisi zaten takma tirnakta.:) Begenmene cok sevindim ablacim , zaman ayirip okudugun icin ben tesekkur ederim :*

      Sil
  10. Ne kadar doğal durmuş ya, bayıldım! Keşke oje sürüp çıkarmak da kolay olsaymış... güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , tek sorunu o iste. Ama satistan kalkarsa boykot edecegim tek urun :)) Saglam,dogal .. Tesekkur ederiiiim canim :*

      Sil
  11. Takma tirnak sevmiyorum yaa ama tabi zevk meselesi gule gule kullan 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki mesela bende takma kirpige alisamadim bi turlu :)

      Sil
  12. ❤❤ şuraya bir kalp bırakayım, okuduğum ve beğendiğim belli olsun. Emeğine sağlık Nisa'cım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo bunlar gormek istedigimiz yorumlar 😘 Hosgeldin canim ☺☺☺

      Sil
    2. Yaa nasıl tatlısın😍 teşekkür ederim, hoşbuldum😇

      Sil
  13. French touch pembe takma tırnak nasıl sizce o bu mu bu tırnağın rengi nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bendeki rengi 'bare' yani çıplak renk aslında. Pembe ojeli gibi düşünün bahsettiğiniz rengi. Nude olarak.

      Sil
  14. Yorumlarını okudum denedim bende çok memnun kaldım bakalım kaç gün gidecek:)

    YanıtlaSil
  15. Yapışkanı iyi tutuyor mu daha önce kullandığım tırnaklar en fazla 1 2 gün dayanıyor daha sonra düşmeye başlıyordu

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.