Haftanın Ojesi | No.5 | Golden Rose Express Dry / 57 numara

by - 07:40:00

Selam!
Bayram tatili , okulun son sene telaşı üstüne birde yurt aksilikleri eklenince kendime verdiğim blog tatili biraz uzadı. 
Bir haftadır bloga bakmayı geçtim , bilgisayara elimi süremedim. 
Artık her şey rayına oturduğuna göre - az da olsa- haftanın ojesi yazısıyla güzel bir geri dönüş yapalım.
Bu hafta benim çok sevdiğim,nail artlarına bayıldığım arkadaşım leydiblog beni kırmadı ve bloga konuk oldu.
Yazıyı günü aksilikleri devam ederken geç paylaştığım için sevgili Tuğba'dan tekrar özür diliyorum ve hemen yazısına kendi seçtiği şarkı ile başlıyorum!


___________________________________________________

Herkese merhaba, ben Tuğba (leydiblog)
Bu haftanın ojesi Golden Rose hızlı kuruyan serisinden 57 numara. Özellikle havaların serinlediği ve renklerimizin biraz daha koyuya geçtiği bu dönemlerde severek kullandığım.


Koyu renk oje sürmekte biraz zorlanıyoruz biliyorum, istediğimiz görüntüyü elde etmek zor olabiliyor. Bu aksamada ojenin kuruma hızının da etkisi yadsınamaz. Koyu renk ojeler çok daha çabuk kuruduğundan görüntünün bozulma ihtimali de azalıyor diye düşünüyorum. Bu nedenle hızlı kuruyan ojeler benim için önemli.




Golden rose express dry, seri gerçekten vaat ettiği gibi hızlı kuruyor. Fırçası ince ya da kalın değil bence fırçanın ölçüsü de bir avantaj sağlıyor.İki katta opaklaşıyor. Top coat kullanılmadığında kalıcılığı az olabiliyor, benim için bu pek sorun değil zaten koyu renk ojeleri pek fazla kullanmıyorum.

Fotoğraflarda da çok net anlaşıldığı gibi ojede hava baloncuğu varmış gibi pürüzlü bir görüntü var. Bu seride ne yazık ki böyle bir sorun var. Buzdolabında bekletmek iyi gelebilir fakat çok fazla oje olduğu için tercih etmiyorum.57 numara ilk bakışta klasik siyah görünse de, detayda koyu mor ve içinde kırmızı/pembe renk ışıltılar var. Çok beğendiğim opi ojelerden vampsterdam rengine benzetiyorum. Tam da bu nedenle görür görmez kapmıştım.

(Nisa'nın bloguna konuk olacağım için heyecanıyla manikür yaparken etlerimi fazla almışım Umarım ojeyi çok sever ve severek kullanırsınız. Beğendiyseniz yorum bırakmayı unutmayın, teşekkürler :)

Nisa'cım blogunda bana da yer verdiğin için çok teşekkür ediyorum!Hoşçakalın
_________________________________________

Ojenin rengine , Tuğba'nın tırnaklarına ayrı bayıldım. Pürüzlü yapı sorunu için yazıyı firmaya ileteceğim canım sayende. Böylece destek için oluşturduğum bu seri umarım makyaj bloglarının asıl amacına ulaşmasını sağlar :)
Ellerine sağlık!

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*


You May Also Like

43 yorum

  1. Blogunda yer almak büyük keyif benim için, beğenmene çok sevindim 😊😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım ya , ben teşekkür ederim yavrum kırmadığın için :*

      Sil
  2. Renk süper hızlı kuruması da cabası :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi beni sonbaharda sür diye bağırıyor resmen :)

      Sil
  3. Çok güzel bir renk kisa tam uygun.

    YanıtlaSil
  4. Renk çok güzel ama ben nedense bu renkleri pek kullanamıyorum. :)
    Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  5. This colour looks so nice, perfect for Autumn :) xx

    YanıtlaSil
  6. Beautiful color, perfect for autumn:)
    kisses

    YanıtlaSil
  7. Golden Rose bu rengi çok iyi tutturuyor, bu serideki tonu da çok beğendim. Bir de Rich Color'da benzer bir ton var; ben de onun hastasıyım. İkinizin de ellerine sağlık, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, daha güzelleri sizin olsun❤

      Sil
    2. Teşekkür ederiz Başak'cım :* Rich Color'daki renginide bulmaya gidiyorum hemen *.* Öpüyorum.

      Sil
  8. İkinizin de ellerine sağlık...
    Tuğba gerçekten bir nail art sanatçısı bence, çok yetenekli... Zaten o ellere ne yakışmaz diyorum. Ojenin rengi çok güzel keşke baloncuklu görüntü olmasaymış ama belli de olmuyor. Biz kızlar takıyoruz ama o görüntüye, kendimden biliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisadan önce ben cevap yazıyorum ama o bana kızmaz💗💗 Blanacım sanatçı sıfatını bana yakıştırman benim için büyük onur, çok teşekkür ederim. Senin ellerin kadar değil. Baloncuklu görüntü çok dikkatli sürmeme rağmen oluşuyor, dediğin gibi biz takıyoruz ama olsun çok da büyük sorun değil. Tekrar teşekkür ederim 😍

      Sil
    2. Tuğba benden önce yazmış bile :D Ve niye kızayım yahu, senindi bugün blog :* Bende bayılıyorum hele bir çiçekli nail artı vardı geçenlerde BAYILDIM! Birincisi baloncuklar ikincisi fırça izi -.- Güzel yorumun için teşekkür ederim Blana'cım :*

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Ahahah o oje dağından sonra aksi görüş belirtemiyorum :) Senin güzel tırnaklarına yakışmaz mı canım :*

      Sil
  10. ben bu koyu bordoyu inanılmaz seviyorum. opi nin bu renk bir ojesi vardı elimde ama bitti. harikaymış, güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bayılıyorum bu tonlara ama bu renge ilk defa denk geldim. Yansımalarına ayrı bittim *.* Daha güzelleri senin olsun canım benim :)

      Sil
  11. Tek kelimeyle bayıldım.. Özellikle sonbaharda tercih edeceğim renklerden olacak <3

    Çok yakışmış bitanem <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiiz! Bende bulduğum yerde alıcam vallahi :)

      Sil
  12. Beautiful color!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  13. Nice post! Have a great new day.

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    YanıtlaSil
  14. I really like this brand too, you chose amazing color of nail polish, dear :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Renk ne kadar güzel! Ama biraz pürüz olsun direkt yolmaya başlıyorum ojeyi. Neyse zaten project pan ile almam yasak bana oje moje! Tuğba'nın tınak yapısına bayıldım, maşallah, ne sürse yakışır ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o kadar umursamıyorum renk güzel olduğunda, sürmeden önce on dakika kadar buzdolabında bekletmek işe yarayabilir. Ya bu arada çok ama çok teşekkür ederim, çok sevindim bu güzel yoruma😍❤ o gören gözlerinizin güzelliği.

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.