Flormar| Nail Care / MAX GROWTH

by - 07:26:00

Hallo !

   Berlin'deki ikinci yazimiz acikcasi bu urunu tanitmaktan cok tirnak yeme ve uzatmayla ilgili.
Gercekten aramizda tirnak yiyen,birakmak isteyen  veya tirnaklarini uzatamayan bir cok kisi var.

 Ailevi sorunlardan dolayi ilkokuldan beri tirnak yiyordum. Ne aci oje surup kuruyunca dislerimle soymam kaldi ne de tirnaklarimi yemeyeyim diye annemin aci biber surmesi. (Aciyi da boylece sevmis oldum :D) 
En son protez tirnak arastirmaya basladim. Normal tirnaktan 10 kat saglam plastigi koparamazdim herhalde. Aradan da tirnak yeme tedavileri arastiriyordum. Gel gelelim ki hicbiri bir ise yaramadi.

Anladim ki ilk once kafada bitirmem gerek ama 11 yildir tirnaklarimi kemiriyorum. Bilen bilir bu o kadar olmuyor. Kafamda bitirmemin tek nedeni gercekten sevmedigim bir eski arkadasimin Trnaklarini gormem. :D Sesli asla soyleyemem bunu ama aramizda kalir dimi? :D
Tamamen 11 yili bitiren sey sevmedigim kizin biri en cok surmek istedigim ojeyle fotograf cektigi icin. Evet butun sebep bu :D

Asil sonuca donersek yemeyi birakmistim ama tirnaklarim uzamiyordu. Suslusozluk te biraz arastirinca Flormar'in bu urununu cok begenmislerdi. Bence denemekten yarar gelmeliydi. 
HA-RI-KA!

1 haftalik duzenli kullanimda hic uzamayan tirnakalarim o kadar duzgun,saglikli uzadi ki ben bile sasirdim. 
Simdi gelelim bu uruneeeee!





Flormar Nail Care serisinden MAX GROWTH / Tirnak Uzatici olarak geciyor.
Aciklamasinda zaten 
''Yumusak,kolay kirilan tirnaklar ve tirnak yiyenler icin uretilen MAX GROWTH oje altina bir kat surulur.Tirnaklarin kirilmasini,soyulmasini ve catlamasini onleyerek duygun uzamasini saglar.``

Vaad ettiklerini cevaplayacak olursak;

 *Bende tek kat  ve oje altina baz olarak sürüyorum.Bazen de tek basina parlatici gibi surup cikiyorum.Ama ben 2 gün tirnagimda birakip 2.günün gecesi cikarip tirnagimin hava almasini sagliyorum. Dusa girdiginizde tirnaginizda olmasin cunku tirnak sudan beslenerek cok cabuk uzar.

*Gercekten cok saglikli uzatiyor ve uzama süresini hizlandiriyor.

*Soyulmasini,kirilmasini,catlamasini onledi ama kullanmayi yavas yavas birakmaya baslayinca soyulmaya basladi.O yüzden beslenmenize cok dikkat edin. Yapabileceginin en iyisini yapiyor acikcasi.




Kirmizi cizgideydi tirnagim ve 1.5 haftalik düzenli kullanimda bu kadar uzadi.

Fazla uzun bir yazi oldugunun bende farkindayim ama yarim yamalak yazamazdim :)
Umarim isinize yaramistir. 

Opucukler :*



You May Also Like

11 yorum

  1. Çok tsk hemen kullanmaya başlıyorum
    👍🙋

    YanıtlaSil
  2. Tam tırnaklar çok sağlıklı görünüyor ve gayet guzel diye dusundum son fotoya aciklamani gordum. O kadar nasil.yedin.acımadı mi o tirnaklar 😣😣 cidden baya işe yaramış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah işte stres anında o acı çok hissedilmiyor bile :/

      Sil
  3. Ben ve kizimdada ayni sorun var bu urune bakacagim��

    YanıtlaSil
  4. Tırnak kemirenlerde de işe yarar mı Kaç günde uzar mesela?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kemirmekte , tırnak yemenin başlangıç yoludur. Tabiki onlarda da yarar. Dediğim gibi uygularsan eğer ürünü 1 haftadan daha kısa sürede sonuçlarını görürsün <3

      Sil
  5. Ben de bu ürünü kullanıyorum. 2 gün durduktan sonra 1 gün ara vermek için asetonla silmek tırnağa zarar verir mi endişesi içindeyim. Bu konuda bir fikriniz var mı? ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Asetonsuz asetonlar her zaman diğer oje temizleyicilere göre daha iyidir. İki günde bir tırnaklarınızın hava almasına izin verin.

      Sil
  6. fotoğraflar görünmüyor artık sanırım etkisini çok merak ettim tekrar ekleme şansınız var mı

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.