Make Up Forever | HD BLUSH / 335 FAWN

by - 07:28:00

Hallo !

  Herkese soğuk , soğuk , daha çok soğuk bir Berlin'den merhabaalaaar ! Uzun zamandir  yazmiyorum ve fotoğraflar çekmeyi,yazmayi o kadar çok özlemişim ki. Ama harika başlıyoruz ve karsinizda olucak ilk minik  MUFE HD BLUSH 335/FAWN


Bu minik krem allik 2.8 gr. Açıkçası kendisi az ama baya bereketli çünkü  parmağınızla  azıcik bir urun iki yanaginiza yetiyor. 



Kutusu ise gayet şık minik hafif.
Çantaya atmalik boyda ve çok sağlam bir kapağı var. 

Biliyorsunuz ki Mufe HD serisi HD çekimlerde cildinizde çok daha düzgün duran ürünler.
Ve krem alliklari yagli ve karma ciltlere onermiyorlar. Ben bunu gecen yaz almistim (hala bitmedi) o zaman cildim normaldi sasirtici derecede ama yine cildim eski haline dönmesine ragmen karma cildimde 8-9 saat durdu. Bayildim. Gercekten verdigim paraya deger bir urun oldu.





Benim rengim 335 Fawn. Açıkçası çok joker bir renk. Kahverengi alt tonlu mercanla şeftali karışımı pembelik içeren  bir renk. 
Ruj olarakta harika günlük bir renk !! 

Gercekten HA-Rİ-KA


Ben Taksim MUFE 'den 84 liraya aldim. 

Berlinden kocaman öpücükler :*



You May Also Like

0 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.