Makyaj | No.1| Altın Sarısı Yılbaşı

by - 04:19:00

Merhabaallaar salem cadılarıım!

    Ee elitsalemcadısı'nın yılın en sevdiği zamanı gelir de yılbaşı makyajını sizle paylaşmaz mı? 

       Tabikiii hayıııırr ! :) 

O zaman buyrun parıltılı parıltılı dumanlı göz makyajım ve rujum!




     Kullandığım ürünlere gelirsek;

 -E.l.f palet ( Bunu bana kuzenim İngiltereden getirmişti) 




 

-Maybelline Color Tattoo 24hour / 05 Eternal Gold

-Estee Lauder / Bold Volume Lifting Maskara

-Golden Rose Velvet Matte /01

-Essense / I love stage far bazı


Kullandığım Renkler ;

  **Kızıllık içeren mat bir kahve tonunu göz kapağımın katlanma yerine sürdüm.

  **Mat bir siyahı gözlerime derinlik katması için göz kapağımın dış tarafına doğru sürdüm. Ve bir karıştırma fırçasıyla dağıttım. 
 ** Alt kirpik diplerimin dış tarafına doğru siyah farı sürdüm ve üstteki siyahla hafifçe dağıtarak birleştirdim.
  **Kaş kemiğime ise beyaz bir rengi sürdüm

   Ama tüm bu renklerin mat olması gerek çünkü asıl makyajı patlatacak far color tattoo.

   ** Daha sonra Color Tattoo'yu göz kapağımın iç tarafına bolca sürdüm. Çünkü parıltı her şeydiiiir *.*


  ** Kirpiklerime maskaramı uyguladım. 

  ** Dudaklarıma ise tabiki mat nude bir ruj sürerek makyajımı tamamladım.



         Bu benim yılbaşı makyaj seçimim. 
                 Sizinkiler nasıl ??


                 Öpücükler :*






    

You May Also Like

1 yorum

  1. Göz Makyajı süper olmuş canım bu arada bana da beklerim:)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.