Helena Rubinstein-Lash Queen Feline Blacks

by - 07:00:00

Hallo! 
  Berlin'deki 3. yazıyla karşınızdayııımm. Ve bir ülkede hiç mi güneş olmaz yarabbim? Gökyüzü gri yahu. Sabah uyanıyorum gri akşam yatıyorum grimsi siyah :D 
   İnsanın bir şey yapası gelmiyor ki uf -.- 

Neyse olsun yazı yazmak kendime getiriyor beni en azından :) 

  Bugün yanımızda Helena Rubinstein Lash Queen Feline Blacks var! 


    Helena Rubinstein markasını duymayan var mıdır bilmiyorum ama çelik ve leoparlı dantelli maskaralarıyla beni al diye bağıran bir markadır :D 
   Okuduğuma göre kaplarının özelliği nedeniyle kurumaya iki yıl garantili maskaralarında sahibidir. 

   Bendeki 01 Black Black


   Açıkçası bu maskarayı ve diğer bütün HR maskaralar kedi gözü efekti vermeyi amaçlıyor.
   Benim kirpiklerim kısa ve düz açıkçası çokta kıvrık sayılmaz. O yüzden bir adaya düşsem kirpik kıvırıcım ilk alıcağım şey olur :D 
   
 


  *Fotoğrafta gördüğünüz iki kere sürüşte ortaya çıkan uzunluk. Aynaya bakarken zaten cidden benim kirpiklerim mi dedim.
  *Ama kıvrım verdiğini söyleyemem.Canığm kirpik kıvırıcım yine iş başında.
 *Fırçası kıl fırçalardan.Çokta tombik sayılmacak klasik fırçalardan.

   *Dökülme yapıyor kesinlikle!
    *Türkiye'de bu markanın satışı yok artık. Berlin'deki Douglas'tan alındı bu. 

            Ve fiyatı 35€ . Türk lirasına vurursak (bir maliyeci olarak düşünüyorum şuan) 94.5 lira!! 
      Bu fiyata yeni bir kirpik yapması gerek açıkçası. Ki € bu aralar düştü ona rağmen bu fiyat mmm düşününce hiçte gerek yok diye düşündürtüyor açıkçası.    
    Maybelline Rocket,Loreal Vollume Million serisi buna bin çeker diyebilirim. 

     Umarım gerçekten işinize yaramıştır.
                  ,
Öpücükler :*
  

You May Also Like

1 yorum

  1. selam ben instagramdan @kizsal_seyler33 :) bloğunda izleyiciler butonu yok eklersen tkaip ederim :) benim bloğuma da beklerim sevgiler ♥

    http://blogkizsalseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.