Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Saç Kremi

by - 13:39:00

Hallo! 
  Herkese güneşli son Berlin yazısıyla merhabalar!
  Bilen bilir geldiğimden beri gri gökyüzüne alışınca güneşi yediremiyosun gözlerine :D
  Olsun , hemen benim uzun süredir kullandığım sıvı saç kremini anlatıcaam.

   BIOBLAS SAÇ DÖKÜLMELERİNE KARŞI SIVI SAÇ KREMİ/CANSIZ VE MAT SAÇLARA ÖZEL 

  

  -Krem size 200 ml lik sert plastik şeffaf bir şişede geliyor.
  - Çift bazlı bir ürün. Bir kaç saniye çalkalayınca sütlü kahve rengini alıyor.
   
  
  -"Bioblas saç dökülmesine karşı sıvı saç  kremi; Saçların kolayca şekil almasına yardımcı olmayı ve içeriğindeki phytokeratin saç tellerini güçlendirmeyi ve kalınlaştırmayı vaat etmektedir. İçeriğinde mısır, buğday ve soya proteini bulunmakta olup, 17 farklı aminoasitten oluşur. İçeriğindeki bitkisel proteinler ile saçların nem kazanmasını sağlar ve elektriklenmeyi önler. "
  Açıkçası düzenli kullanımda kırıklarımı baya düzelttiğini gördüm. Ama saçımı çok fazla söndürdü. Ve benim saçlarım acayip kalın tellidir.Zaten ince telli saçlar hiç sevmeyecektir.

-Bence gayet güzel bir kokusu var. Sanırım şampuanıyla aynı kokuda yani onu sevmeyenler bunu da pek sevmeyebilir.
-Kolay kullanılır sprey bir başlığı var.

   
   Sıvı saç kremlerinin genel kullanımını sorarsanız;
     -Saçınızı yıkadıktan sonra fazla suyu havluyla alıp sıvı kremi saçın tamamına uygulamak. 
     Ama dikkat etmeniz gereken şey 3-4 fıstan fazlası saçınızı tonlarca ağırlaştırabilir. Diplere de çok fazla uygularsanız saçınızı kuruttuktan sonra bile yağlanmış saçla baş başa kalırsınız. Kalmışlığım çoktur :D 
   
   Bu ürünün vaadettiği 3 şey var;
 •Sağlıklı Işıltı •Yumuşaklık •Kolay Tarama
  
   Yumuşaklığı ve kolay taramayı kesinlikle sağlıyor. Ama ışıltıyı çok fazlada sağladığını söyleyemem. 
   
-Saç dökülmesini önlemeye gelirsek eğer benim saçlarım bunu ve Elseve'in siyah-pembe (adını cidden şuan hatırlamıyorum)kutulu şampuanını kullanırken dökülmeyi kesti. Şampuanı kullanmamaya başladım ama bu kreme devam ettim ve hafif dökülmeler yine başladı. Çok muhteşem etkisi olduğunu düşünmüyorum. 
  -İçeriğini merak edenler için;
   

       Son olarak çok vasat bir ürün diyemem yani indirimde almaya devam ederim başka  bir şeyler görmezsem-ki görürüm- :D  
          Ben bunu ikili set hediyeli 13-15lira civarı bi şeye almıştım. Bence denenebilir. 
                
                 Öpücükler :*


You May Also Like

0 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.