#ProjectPan | Etkinlik

by - 03:37:00

Selam!

Geçen gün sevgili +Basak 'ta gördüğüm #maviyleprojectpan etkinliğini iyice araştırdım.
Sevgili +sihirli mavi  'nin etkinliğin sahibi olduğunu öğrendim.
Yılbaşına kadar kıyıda köşede kullanmadığımız makyaj malzemelerimizi kullanıp bitiriyoruz.
Yılbaşındaki büyük vurguna hazırlık tabiki. *.*
Bende o kadar ürün çıkmadı geçenlerde arkadaşlarıma hediye ettim çoğu ürünümü. 
Ama ne hediye ettiğim ne de kullandıklarım için;
Hadi başlayalım!
YAZININ ŞARKISI

22 ÜRÜN!


İlk olarak kıyıda köşede kalmış farlarımdan başlayalım.
The Balm - Balm Jovi Palet : Bununla ilgili inceleme değilde daha farklı bir yazı hazırlıyorum. Yakında yayınlarım.
Kiko: Kalem Farlar : 36/37
Yazısı için tıktık

Eyelinerlar da köşede kalanlardan.
Flormar : Colorliner serisinden 01 V For Victory / 04 Flower Guitar
NYC : Likit Eyeliner


Toz aydınlatıcılarıma baz olarak kullandığım için çabuk makyajlarda hiç ellemiyorum bile.
Kaldılar bir kenarda :D
L'Oreal : Lumi Magique Aydınlatıcı Baz
Flormar : Radiant Pink Aydınlatıcı SPF 15


Tam bir ruj koleksiyoncusu olduğumu bilen biliyor :)
Ama elimin uzun süredir gitmediklerini aradan çıkarmak istiyorum ..

NYX : Lipgloss / Chocolate Mousse 17
Maybelline : Ruj / 590 Burgundy
Kiko : Smart Lip Pencil 708
Flormar : Dudak Kalemleri / 201 - 232  Az kaldılar zaten biterler :)


Maybelline : Baby Skin Pore Minimizer Baz
Bununda içinde az kaldı can çekişiyor hafiften :D


Kapatıcılar makyajda en sevdiklerim.
Çok olunca bir özelliğini sevmediğimi çekmecenin arkalarına atıyorum , evet -.-
Maybelline : Age Rewind / 01 Light  
Sephora : Medium 05  - Yakında yazısı geliyor
Rimmel London : Lasting Finish / 030 Warm Beige
Yazısı için tıktık


Yeni allıklar gelince unutulan , çok severek aldığım joker bir renk.
Make Up For Ever : HD Blush / 335 Fawn
Yazısı için tıktık

Cilt bakım ürünlerinde ise iki tane ürünüm var .
Sonbahar yavaş yavaş bastırırken güneş parçalarından az da olsa korunmak hemde ürünü bitirmek için ;
Darphin : Soleil Plaisir Güneş Kremi
Yazısı gelecek.Unutmuşum yayınlamayı -.-'
L'Oreal : Nutri Gold Yüz Bakım Yağı
Yazısı için tıktık


Geldik makyajın en sevdiğim kısmına.
MASKARALAR!

Maybelline : Great Lash / Blackest Black
Yakında yazısı geliyor.
MUFE : Smoky Strech
Benim her daim favorim , bitiyor diye üzülmüyor değilim.
Yazısı onunda geliyor.


Benim ürünlerim bence diğer paylaşımlara bakıldığında o kadar çok değil.
Zorlu bir 3 ay ama olsun.
Çok sevdim bu etkinliği.
Sizde katılabilirsiniz!!

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*
-N


You May Also Like

50 yorum

  1. The Balm's palette is so beautiful ... :-)

    Kisses

    YanıtlaSil
  2. Bence çok olması önemli değil, kendimizde farkındalık yaratmamız önemli diyorum :) Ayrıca Balm Jovi palet de yarılanmış neredeyse, bravo valla! Kiko kalem farların aynı renkleri bende de var. Aslında ekleyebilirdim onları da ama neyse; bir sonraki 3 ayda kullanırım artık ^_^ Nisa'cım, ben de sana başarılar diliyorum! Bence yaparız! Öptüm çok!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 22 yine iyi yalnız , ben bu kadar beklemiyorduum *.* Balm Jovi nasıl bitiyor bende anlamadım , Balm Jovi'nin dibini görenle sayılı insanlardanım . Yazın benimde adımı oraya ! :D Kiko kalem farlardan 36 ile Balm Jovi Alice Cooper bildiğin birbiri için yaratılmış. Kullanmalıııısın. Bencede yaparım Başak'cım be ! Ver gazı :D Öpüyorum :*

      Sil
  3. Başarılar diliyorum ^^

    Güzel bir etkinlikmiş, katılsam mı diye düşünüyorum ^^

    Sonuçları merakla bekliyorum bitanem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayıldım bu etkinliğe , mutlaka katılmalısın . Merakla bekliyorum yazını canım :*

      Sil
  4. Nisacım, haftasonuna benim yazım da geliyor. Kalabalık olalım, birbirimize mukayyet olalım :D
    Şimdi ikimizin de listesinde Balm Jovi olduğuna göre... Sen bana o prestoyu nasıl deldiğini söyle, ben de metal icayı nasıl bitireceğini söylicem :D
    Hepimize başarılar diliyorum, hadi hayırlısı... :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaaha sen beni tut ben Başak'ı . Yoksa Kiko'ya koşacak o , bende NYX'e :D Ayy bekliyorum yazını! Bayıldım bu etkinliğe yahu instagramdaki etikete bakıp duruyorum. Acaypi bir haz duyuyorum yazılarını okuyunca :D
      Şimdi Presto'yu delmek için malzemeleri sayıyorum.
      -1 adet geniş açılı far fırçası , 1 adet dağıma fırçası
      -1 adet acı kahve göz kalemi - tercihen Emily 103-
      -1 adet Presto
      -1 adet bronzer
      Göz kalemini göz kapağımıza gelişi güzel sürüyoruz. Geniş açılı fırçayla hafifçe dağıtıyoruz. Aynı fırçayla sonra BOL BOL Presto alıyoruz. Pıt pıt göz kapağımıza sürüyoruz. Karıştırma fırçasına bronzerı alıp katlanma bölgesinde Presto'yu dağıtıyoruz. VOILA!
      Çabucak kolay üşengeçlere göre akmayan kokmayan Nisa usulü günlük dumanlı göz makyajımız hazır. Afiyet olsun :D

      Sil
    2. Aldım reçeteyi :) Kolay görünüyor, deneyeceğim. Ay bu arada başka ortak seçimlerimiz de varmış Nisa :))
      Şimdiii; metal ica göz pınarlarında oldukça iyi duruyor. Tabi bu şekilde bıdık bıdık bitmez :) Ama bu bir kullanım şekli, her gün yap bence :) Bir de koyu renk mat farların altına baz olarak ince bir tabaka sürersen, mat farı sanki içerden ışıltılıymış gibi, satenimsi/sedefli tam tarif edemediğim bir şekilde gösteriyor. Ben bu yolla bitirdim, diyebilirim. Gece makyajında da the stroke ile feci uyumlu ve iddialı olabiliyor. Hadi hayırlısı... :D

      Sil
    3. Hemen yarın deniyoruuumm!! Bayılıyorum göz makyajına *.*

      Sil
  5. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)
    vesnamar.blogspot.rs

    YanıtlaSil
  6. Katilasim geldi ama yapabilir miyim emin degilim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek yapabilir miyim? Su çok güzel sende gel Zeynep :D Yazını dört gözle bekliyorum yavrum. :*

      Sil
  7. Wuhuuuu! Öncelikle katılımın için teşekkürler Nisacım :)
    Cesur seçimlerin için de tebrikler elbette...
    Bu hafta içerisinde ben de yazımı yayınlayıp, ardından etkinliğime katılanların yayın linklerini de sayfamda paylaşacağım :)
    Sayenizde çok renkli ve harika bir etkinlik olacak gibi görünüyor :)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben teşekkür ederim güzel etkinlik için. BA YIL DIM !
      Çok eğlendim yazarken , okurken.
      Diğer yazıları merakla bekliyorum canım. Öpüyorum! :*

      Sil
  8. Good post I like the palette
    Have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    YanıtlaSil
  9. Kolay gelsin sana canım :)

    YanıtlaSil
  10. Wow these products look great!
    I like the Balm. xx

    YanıtlaSil
  11. Güzel bir etkinlik ama ben izleyeyim ancak sizleri.

    YanıtlaSil
  12. Umarım ben de katılacağım.

    YanıtlaSil
  13. kolay gelsin :) bir zamanlar yapmıştım, çok iyi oluyor :) ama artık deli gibi alışveriş yapmadığımdan ihtiyaçta kalmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha bizimki deli gibi alisverise hazirlik resmen 😂 Gercekten cok cok iyi olucak 😊

      Sil
  14. Oh good luck dear!

    The Balm palette is so adorable, I love their packaging :) xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I need mooore luck 😂 The Balm packaging is great. Love all packaging 😍😍😍

      Sil
  15. Uzun zamandır takip ettiğim bir etkinlik bu. Özellikle renkli kozmetik olarak asla dahil olmaya cesaret edemem. Dün gece kozmetik dolabımda yeni düzenlemeler yaptım. Yarım olan, bitirmem gereken cilt bakım ağırlıklı ürünleri ayırdım. Acaba onlarla mı katılsam bilemedim. Hatta bugün snapchatte paylaşmayı düşünüyorum.
    Bu arada sana da başarı diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende önceleri görüyordum ama hiç bu kadar istekli olmamıştım. Amaç eğlenmek şu an aradan da temizlik. Şahsen merakla beklerim senin yazını da *.* Snapchatte de ekleyeyim.
      Teşekkür ederim :*

      Sil
  16. maşallah iyi bakıyon sen kendineeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha kendim bakmasam başka bakacak kimse yok :D

      Sil
  17. Bloğunu yeni keşfettim takibe aldım bana da beklerim http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  18. Renkli kozmetik açısından pek katılasım gelmiyor, biliyorum ki o ürünler bitmeyecek :D Ondan kendimi frenliyorum, sanki bitiremeyene ceza var hey allahım :D

    Orta ölçekli bir project pan olmuş, sonuçları güzel olabilir gibi. Ben en çok Başak ve Blana'nınkinden korkuyorum oku oku bitiremedim :D

    Kolay gelsin Nisa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha asıl olay bir şeyler almamak için frenlemek :D Aynen bende dedim çok bir ürün yok. Aslında hediye etmesem bir Başak olabilirdim :D Ya ben tekrar saydım onların ürünleri 60-70 değildir yahu diye :D
      Teşekkür ederim İlke'cim :*

      Sil
  19. Im nervous about this project *.* The Balm as always :)

    YanıtlaSil
  20. That palette from Balm has amazing colors, dear :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. The balm jovi paletini çok merak ediyorum, yazını dört gözle bekliyorum canım :)) Mükemmel bir etkinlik olmuş, yazına bayıldım bitanem <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftaya kesin yayında. Çekimleri kaldı sadece. Yazının planı tamam :) Teşekkür ederim canım benim güzel yorumun için :*

      Sil
  22. Ah ben bir niyetlensem ortaya neler dökülür acaba?
    Umarım hepsini bitirip yenilere çabucak yer açarsınız ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj çantası karıştırmak gibi biraz :) Senin güzel fotoğraf çekimlerinden bayılarak okuyacağımız bol ürünlü bir yazı olur sanırım *.*
      Bizde umuyoruz :*

      Sil
  23. Sanıyorum çok ses getirecek bir çalışmaya imza atıyoruz :)
    Yayındayıııım:
    http://sihirlimavi.blogspot.com/2016/09/maviyleprojectpan-gumbur-gumbur-basladi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy hemen bakıyorum!! Bizim kızların yazılarınıda ekleyeyim ben bi. :*

      Sil
  24. Çok ürünler bitecek Nisa çok! Vallahi bence çok başarılı olacaksın, bir mufe allık bir de balm jovi palet beni biraz ürküttü ama bitmese de azalsın! Yalnız o age rewind kapatıcıları pek pek merak ediyorum, fit me ile kıyaslarsan ne dersin? Bu aralar allahını seven üzerime maybelline kapatıcı atsın diyecek kıvamdayım da ben :D
    Öperim!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allıkla Balm Joviyi bitirirsem dünyayı ele geçirme planımı devreye sokmayı düşünüyorum :D Azalsınlar bari.Ömürleri bitiyor dolu dolu çöpe gitmesinler :( Age Rewind , Fit Me'nin yanında çakma bir Michael Kors,platin saçın altından çıkan siyah saç asjkfbadgagba Satış hesaplarından ölsem almam . Nasıl bir kar koyma yapıyolar -.- Ama sana fırlatırken biri Fit Me kapatıcı hedef şaşırıp bana da fırlatır umarım :D :D
      Öpücükler! :*

      Sil
  25. bu proje faydalıymış bende başlasam iyi olacak:)
    bu arada mimledim seni öptüm :)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.