Haftanın Ojesi | No.6 | Pastel / Soft Pop Babe

by - 23:48:00

Selam!
Havalar çok garip aman dikkat edin.
 Bugün hepimizin sevdiği  +audreyin şekerleri yani sevgili İrem haftanın ojesinin konuğu! 
Hadi başlayalım!


____________________________________
Günün Ojesi Pastel Soft Pop Babe..
Merhaba, ben audreyinsekerleri blogunun sahibi İrem, belki çoğunuz beni tanıyorsunuz, bugün sevgili Nisa’nın isteği üzerine #haftanınojesi köşesine konuk olacağım.  Yazmak istediğim oje ise Pastel Soft Pop koleksiyonundan Babe isimli tatlı bebek pembesi, umarım hoşunuza gider. Keyifli okumalar diliyorum.
Pastel ojeleri eskiden beri çok severek kullanırım. Son zamanlarda yaptığı atılımlarla oje piyasasında baya sağlam bir yer edindi Pastel kendine. Önce sanırım Nude Oje serisini çıkardı, daha sonra da bu Soft Pop koleksiyonunu sundu bize. Bunlar yanılmıyorsam geçen yıl yaz başı gibi çıkmışlardı. O zaman arayıp tarayıp bütün renkleri bulmuştum ve hala da hepsini severek kullanıyorum. Bunlardan biri de Pastel Soft Pop Babe rengi, kendisi adı gibi tam bir bebek pembesi ve yaza çok yakışıyor.

Bu ojenin sürümü kolaydır, iki katta kapatır ve çabuk kurur. Ayrıca dayanıklılığı da beni oldukça memnun etti. 3 gün kaldı tırnaklarımda ve bariz bir soyulma falan hiç olmadı.
 Ben bitişi plastik ve yeteri kadar parlak bulduğum için üzerine top coat kullanmıyorum ama kullanırsanız hem parlaklığı hem de dayanıklılığı artar.



Pastel Soft Pop ojeler hakkında siz ne düşünüyorsunuz, kullandınız mı?

Umarım hoşunuza gitmiştir bu yazı ve keyifle okumuşsunuzdur. Sevgili Nisa blogunda beni konuk ettiğin için teşekkür ederim. Herkese sevgiler..

            _________________________

Beni kırmayıp konuk olduğun için kocamaaaan teşekkürler. Yine harika bir yazı , eline sağlık <3
Şu güzel elleri görünce bu yazı serisiyle benim elim ne yahu diyorum. :D

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*
-N

You May Also Like

27 yorum

  1. Love that color!

    http://iameleine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Very beautiful nails ♥♥♥

    YanıtlaSil
  3. İrem Hanım en sevdiğim ve en güvendiğim bloggerlardan... Elleri zaten çok güzel, ne sürse yakışıyor. :) Pastel'in ojelerini ben de çok seviyorum, özellikle nude serisi bir harika! İkinizin de ellerine sağlık <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde , ilk blog yazmaya basladigim zaman severek takip ediyordum. Su an benim blogumda olmasi beni o kadar mutlu ediyor ki 😍😍😍

      Sil
  4. İrem' in eller, tırnaklar maşallah :) Renkte çok güzel, kaleminizze sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masallah inan ki! Sevgili Irem'in ellerine , gonlune saglik beni kirmadigi icin! 😊

      Sil
  5. Oh really cute nail polish color.

    YanıtlaSil
  6. Ay elbirliği ile aldıracaksınız bu ojeyi bana sonunda! Bayılıyorum rengine... İrem'in tırnaklarında görünce daha da güzel geliyor tabii :) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bile pembeyi sevdim ya! Onun tirnaklarinda ayri asik oldum yaziyi ilk gordugumde.. Opuyorum kocaman😘😘😘

      Sil
  7. canım çok teşekkürler beni konuk ettiğin için sevgiler :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten ne kadar tesekkur etsem az kalicak,beni kirmadigin icin. Hele guzel ellerini 😍😍 Opuyorum kocaman! 😘

      Sil
  8. Ay irem hanımın elleriiii <33 Çok çok güzel renkte tam günlük kullandığım ojelerden :)

    YanıtlaSil
  9. Did you paint your natural nails? If so, they're so long and healthy, I'm impressed :) What's more, I love the color of this nail polish :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeap natural nails *.* Looks amazing i know :) Thank you xx

      Sil
  10. Benim en sevdiğim tonlardan biri bu.Matlaştırılmış hali de harika olur bunun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç pembe seven bir insan değilim ama çok yakışmış *.* Mat halini düşündüm şu an.. Harika olur *.* <3

      Sil
    2. Filizciğim bir daha sürdüğümde mat deneyeyim bakayım nasıl olacak :-))

      Sil
  11. wow I love that color:)
    Have a lovely day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Bu renk tırnakta can bulmuş gibi, bana hiç yakışmazdı💗

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel bir renk mat hali kışa çok yakışır bu ojenin :)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.