AĞUSTOS FAVORİLER | Blog,Kitap,Film...

by - 23:48:00

Selam!

Herkes favoriler yayınlayınca ben geri kalır mıyım ?
HAYIR 
Genel bir favoriler yazısı yazıp tek tek başınızı şişiremek istemedim.
Çayınızı,kahvenizi alın yazının şarkısınıda açın uzun bir yazı olucak çünkü :)
Hadi başlayalım !
YAZININ ŞARKISI

Her kategoride bir madde yazmayı planladım.


Kitap 

Epey önyargılı yaklaşsam da New York Times Bestseller da zirvede olan Legens Series. Yani Efsane serisi.
3 kitaptan oluşuyor.
Bir solukta okudum. Baş karakterler olan Day ve June baya ailemden oldular 5 gün boyunca.
Evet tüm seriyi 4-5 günde bitirdim.3 günde bitmişti seri aslında ama ayrılmak istemedim,kitap bitsin istemedim .. Her zaman hızlı okurum. Bu da benim yeteneğim sanırım ilkokuldan beri.
Aksiyon,aşk vs seviyorsanız beğeneceksiniz.
Kitapyurdu'ndan tek başına 30 lira olan kitapları 60 liraya aldım :)

Film 
Paris'te Gece Yarısı
İlk izlediğimde yorgunluktan uyuyakaldığım filmi bitirdim :)
Bu tarz  tarihi,fantastik,aksiyonsuz,yavaş ilerleyen filmlere bayılıyorum. 
Uzun uzun buraya işlediği konuyu yazmayacağım ama kesinlikle bakmalısınız.


Dizi
Her daim acaba ne olacak diye izlediğim yıllardır PLL vardır. Ama tabiki o favorim değil.
Bu ayın favori dizisi Sense8
Doğaüstü olaylara bayılıyorsanız bakın derim.
Dünyanın en pahalı dizisi olarak tahtında oturuyor zaten.
Yakın zamanda ikinci sezonu başlacak.


Blog 
Yazdı mı güzel yazıyor sevgili;
Deeptone
http://sadevederin.blogspot.com.tr/

Ürün çekimlerine bayıla bayıla baktığım sevgili;
Evrim
https://evriminblogu.blogspot.com.tr/

Yemek blogu hiç okumuyorum açıkçası,önerileriniz varsa hatta diğer tüm bloglardan tavsiyeleriniz varsa alırım bi dal :D

Dergi
Kafka Okur son zamanlarda tek favorim oldu.
Biraz geç oldu ama olsun olsun.


Kozmetik 
Emotion Romance : Tüm yaz benimleydi. Kalıcılığı sıfır neredeyse ama kokusuna bayılıyorum.
Darphin Güneş Kremi : Yazısı Gelicek
Nivea Med SPF 15 LipBalm: Yazısı Gelicek
Maybelline Age Rewind Kapatıcı : Göz altlarımı kuruttuğunu kabul edeyim.Iyice nemlendirilmemiş gözaltlarını olduğundan daha yorgun gösteriyor.Ama nedense hala çok seviyorum. Sivilce kapatmak için oldukca acık renkli. Bende kaşlarımı doldurduktan sonra etrafini temizlemek için kullanıyorum.
Make Up For Ever Smokey Strech :Yazısı Gelicek
Rimmel London Sun Shimmer : Yazısı için tıktık
Kendi yaptığım yüz spreyi : Yazısı icin tıktık
Flormar Dudak Kalemi 202 : Dudak renginden bir tık koyu olan bir renk. Lip balmı sürdükten sonra üzerinden hafifçe gezdiriyorum. Son zamanlarda favori rengim oldu.

Şarkı

Adamlar - Kapısı Kapalı 

Mekan
Munchies Crepe & Pancake
Moda'daki mekan önünde kuyruklar oluşturacak kadar kalabalık. Pankek bizim evde yaptığımızdan farklı değil. O kahvaltılıklar hepsi ev yapımı.
Biz hem tatlı hem tuzlu söyledik. Yani tuzlu kahvaltılık -peynir,domates,salam,zeytin ezmesi,kahvaltılık acuka- tatlı olarakta ev yapımı reçeller , meyve ve tabiki nutella. Şekere alerjisi olan ben zaten çikolata sevmem . Tuzlular bana tatlılar erkek arkadaşıma gitti ..
Kahvaltılıklar ve çaylarınız ücretsiz olarak yenileniyor.
Bir porsiyonda 4 adet pankek var.
Oldukça sevimli bir mekan. Tabi yer bulur oturursanız :),



Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler.
-Nisa





You May Also Like

28 yorum

  1. ne kadar güzel ve değişik olmuş yazınız :) kitaplar en kısa zamanda alınacaklar listesine eklendi teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim , aclik oyunlari sevenlerin ozellikle sevcegini dusunuyorum :)

      Sil
  2. Diziyi hiç duymamıştım mutlaka bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1. Sezonu bir cirpida bitiriliyor , tabi bagimliligi ayri :)

      Sil
  3. Nice post. I always like to know more about fellow blogger :) I like reading too.but i haven't heard about this book. I will try to get them :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You should look that book. They are awesome. All series :)

      Sil
  4. Great post! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    YanıtlaSil
  5. I love this type of post! I'm your new GFC follower # 126 if you want, come to my blog ♥

    http://teresaemme.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  6. Yazıyı ofiste gizlice okuyup, iş telaşından alakasız yorum yazmışım :-\ Diziye muhakkak bakacağım. Ve harika bir favoriler yazısı olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha yah nolmuş sanki :) Mutlaka bakmalısın :) Ben teşekkür ederim canım okuduğun için :*

      Sil
  7. They sound really good =)

    Really interesting post =)

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir yazı olmuş,keyifle okudum.Kafka'ya göz atmayan da bir ben kaldım sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok gec kaldim zaten. Edebiyati seven herkee icin hazine resmen :)

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.