Zigavus Pharma | Isolde 50SPF Güneş Kremi

by - 05:51:00

Selam!

132 yılın en sıcak Temmuz ayı seçilen geçtiğimiz ay sizin için bir güneş kremi deneyimledim!
 Hadi başlayalım!


Kısaca Zigavus Pharma markasından bahsetmek istiyorum;
Zigavus Pharma, sektöre 2007 yılında saç dökülmesine karșı kokusuz sarımsaklı șampuanı eczanelere sunarak giriș yapmıș bir firma. Dermakozmetik alanında oldukça önemli bir yere sahiptir. Ki hepimiz bu firmayı blogger dostu olması ve özellikle sarımsaklı şampuanı ile tanıyoruz.

 Evet hepimiz sarımsaklı şampuan ile tanıyoruz , peki ama diğer ürünleri?
Ufak bir araştırma yaptığımda internet üzerinden  Zigavus markasına ait -sarımsaklı şampuan dışında- çok az yorum gördüm.
Bende madem kavruluyoruz bu deniz havasında güneş kremini denemeyi istedim.


50 SPF içeriyor.
Tüp şeklinde 100 ml'lik bir ürün.

İçerisinde Provitamin B5 , aloevera ve E vitamini bulunuyor.
B5- nemlendirici özelliği ile bilinir.
Aloevera ise yatıştırıcılığı ile son zamanların favorisi kesinlikle.
E vitamini ise kuvvetli bir nemlendiricidir,zararlı güneş ışınlarından cildimizi korur,kızarıklık ve lekeyi engellediğini söyleyebilirim.
Buna ekstra olarak dıştan uygulandığında cilde kırışıklıkları önler ve kollajen sentezini arttırır.
Güneşin cildimizde oluşturabileceği kırışıklıkları ekstra önlediği zaten isminden de belli .

Güneş kremi ne ambalajında yazdığı kadar hafif ne de oldukça yoğun bir ürün. Orta yoğunlukta , klasik ve ideal durumda bana göre. 
Cildinizde emildiği zaman o bembeyaz görüntü oluşturmuyor en sevdiğim yanlarından biri de bu.
Öncelikle belirtmem gerek en önemli husus 'güneşe çıkmadan önce en az 10 dakika önce sürmelisiniz''

Diğer güneş kremleri yarım saat önce uyguluyorum , bunu da yarım saat önce uygulayabilir sonra güneşe çıkabilirsiniz ama cildinize sürmeye başladığınız 10 dk nın bile yeterli olduğunu anlayacaksınız. 
Çünkü gerçekten çabucak emiliyor. 
Ancak ''güneşe çıkmadan 10 dakika önce uygulamak yerine sürer sürmez emilmeden denize girdiğinizde krem hemen akıyor.'' Size hiçbir koruma kalmıyor.
Denedim , tecrübeyle sabit :)

Makyaj altına hiç uygulamadım , baz/güneş kremi veya nemlendirici olarak ama uyguladığım zaman buraya dipnot olarak ekleyeceğim.
Ama dediğim gibi çabucak emildiği için aslında kullanılabilir ama fondöten kullanan biriyseniz yapısını bozar mı bunun cevabını veremiyorum.
  
Oldukça yüksek koruyuculu bir ürün. Bu kadar yüksek koruma yurtdışında bazı ülkelerde yasaklanmış olarak duymuştum ama ben güneşin en tepede olduğu zaman  denize giriyorum bunu kabul etmeliyim. Esmer olmama ve hassas bir cildim olmamasına rağmen hafiften cildim hassaslaşıyor.
Bu yüzden yüksek korumalı güneş koruyucular deniz zamanı benim için büyük kurtarıcı.
Bende ki body lotion olarak geçiyor. Bunun birde sadece yüz için kullanılan ayrı bir ürünü var.
Ha bu ürünü yüzümüze kullanmak zararlı mı olur?
Hiç sanmıyorum.

Sağlıklı bir bronzluk için benim kendim için yaptığım ve size önermek istediğim bronzlaştırıcı yağları/kremleri bir-iki gün güneşlendikten sonra kullanmanız yönünde. Cildinizin  güneşe iyi bir koruyucuyla alışıp daha sonra bronzlaştırıcıları sürmek çok daha sağlıklı. Haşlanma ihtimaline karşı tabi.

İçeriğini merak edenler için buraya bırakıyorum..


Genel bir yorum olarak dermakozmetik ürünleri olarak sevdiğim bir ürün oldu.
Birazda bereketli çıktı uzun süre kullanacağım gibi duruyor.
100 ml fiyatı 53.90 lira.
Eczane indirimlerinde yakalarsanız çok daha ucuza gelecektir .

Zigavus'un kendi internet sitesinde ve belirli eczanelerde almak mümkün. 
Hangi eczanelerde olduğunu öğrenmek için zıpzıp
Tüm Zigavus ürünlerine ulaşmak ve satın almak için online satış sayfası için zıpzıp

Ürün için Zigavus Pharma ve Celal Bey'e teşekkürler!

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler.
-Nisa

***Ürün firma gönderisi olup,yazı şahsıma ait olup her bir kelime objektif olarak yazılmıştır.


You May Also Like

12 yorum

  1. Markanın günes kremini bende kullandım çok sevdim hatta seneyede almayı dusunuyorum bence gayet basarılı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim , eczane indirimlerinden yakaladık mı daha harika :)

      Sil
  2. Attık seneye deneme listesine alırım ben bunu

    YanıtlaSil
  3. So precise and detailed thanks!
    xx

    YanıtlaSil
  4. Markayi denemedim ama hem sarmisakli sampuani hem günes kremini merak ettim, hala tatil yapamadan yaz bitiyor sanirim ben de seneye bakabilirim, tesekkürler canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarımsaklı şampuanını bende en yakın zamanda denemeyi düşünüyorum. Benim yaptığıma tatil denirse :D Rica ederim canım :)

      Sil
  5. merak ettiğim güneş kremlerinden birisi.. seneye yaz alabilirim, eline sağlık canım <3

    YanıtlaSil
  6. Merhaba güneş kreminin içeriğine ulaşamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, linkten içerik fotoğrafına ulaşabilirsiniz.
      https://beautybysyln.blogspot.com/2016/08/isolde-by-zigavus-gunes-kremi-spf50.html

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.