Kendin Yap (DIY) | Kırık Pudra

by - 08:43:00

Selam!

Kırık pudralar , farlar , allıklar ..
Yere düşüp tuzla buz olduklarında o bir kaç dakikalık kalp krizi kendini en sevdiğiniz malzemeniz olduğunu anladığınızdaki üzüntüye bırakıyorken bir diğer soru beynimizi kurcalıyor.
Bunu nasıl eski haline getireceğim?



Bir çok kişi yazdı bu işlemi,bir çok blogda bulabilirsiniz.
Ama benim bloğumda olmadığı için ve pudram çantamda paramparça olduğu için madem bu işlem benim için rutin oldu,neden hala yazmıyorum dedim.
Malzemelere geçmeden bir şey belirtmek istiyorum.
Bir çok kişi alkol bulamadım başka ne olur? sorularını sormuş yorumlarında.
Alkol içeren kolonya,tonik ve türevleri işinizi görür.
Benim kullanacağım ürün parfümlü -örneğin kolonya- sorun olur mu ? sorunuz içinde tek başına yüzünüze sürdüğünüzde etkisi olmayacak bir ürünse olabilir. Ama siz yinede kolonya veya tonikle yolunuza devam edin :)

Gelelim malzemelere;
-Yemek kaşığı
-Kırılmış pudra
-Kolonya
-Boş bir tabak



Kırık ürünü tamamen kırıp tabağa boşaltıyoruz.
Makyaj malzemesi kabının tamamen boş olduğundan emin olun.


Kaşıkla ürünü tamamen toz haline getiriyoruz.
Şimdi ikinci önemli soru.
Likit miktarı ne kadar olmalı?
Ben kolonya kullandım. 2 yemek kaşığı kolonya 9 gr pudraya yetti.
Kıvamı ne cıvık ne hala toz olmalı.


Pudrayı kolonyayla ıslattıktan sonra ambalajına geri doldurdum.
Kaşığın tersi ile yavaşça baskı uyguladım.
Dümdüz olana kadar bu işlemi devam ettirdim.
1-2 saat buzlukta beklettikten sonra VOILA!



Hafiften limon kolonyası koksada eski etkisinden hiçbir şey kaybetmedi.

Umarım işinize yaramıştır.
 Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler.
-Nisa


You May Also Like

11 yorum

  1. başıma henüz gelmedi bu kırılma olayından ama gelirse böyle düzelteceğim, teşekkürler, elinize sağlık =)

    YanıtlaSil
  2. Really interesting post...thx for sharing! xx

    YanıtlaSil
  3. Ben de limon kolonyası kullandım bir ürünüm için ama daha önce allık olarak kullandığım ürünü şimdi sadece aydınlatıcı olarak kullanabiliyorum. Rengi açıldı ve ışıltılı bişey oldu çok ilginç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alkol ve limon asidiyle rengi acilmis olabilir. Benimde pudramin rengi cok hafif acildi . Ama tonik kullandigimda boyle bir sey olmamisti :)

      Sil
  4. Gül suyu ve alkolle de yapanlar var. Kolonya güzel bir tercih kokusuda güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül suyu hiç aklıma gelmemişti! Ne güzel kokar öyle.. Bir daha ki sakarlığıma :D

      Sil
  5. Çok faydalı bir paylaşım olmuş teşekkürler 😊

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.