Rimmel London | Sun Shimmer / 001 Gold Princess

by - 02:33:00

Selam!
Ufak bir güneş ışıltısı ile yazının şarkısını ekleyip başlıyorum.



132 yılın en sıcak Temmuz ayında ben ve benim gibi niceleri korkunç sıcakta yaz okuluna kaldılar.
O sıcakta makyaj yapmayı geçtim suratımda en ufak tüy tanesine bile tahammülüm yoktu.
Ve yanıma aşırı makyaj malzemesi almamak için her makyajımda olmazsa olmaz bronzer ve aydınlatıcıyı tek bir üründe buluşturan bu Sun Shimmer'ı yanıma alıp okula gittim.
Yaz boyu kullandığım tek bronzer/aydınlatıcı ürün oldu.
Hatta çoğu zaman bronzer tarafini far olarak kullandım. Çok doğal göz kapağı geçiş rengimi bulmuş oldum 😍



9.9 gr olan ürün 3 bölümden oluşuyor.
Hepsini karıstırıp kullanabilirsiniz ama tek tek olarakta kullanabilirsiniz.
Ki ben tek tek kullanmayi seçtim. 
Karıştırarak kullanan bir arkadaşımda denemiştim. Ne olduğu belli değildi. Ne tam bronzer duruyordu ne de aydınlatıcı.
Bölümleri tek tek kullanmayı tavsiye etmemin bir diğer sebebi çantaya at-çık bir ürün olması. 


001 Gold Princess bendeki rengi.
Başka bir rengini görmedim herhangi bir Watsons'ta.




En başta dediğim gibi 3 bölümden oluşuyor.
Bronzer / Aydınlatıcı ve aydınlatıcı olarak kullanmak için oldukça pigmentsiz üçüncü bölüm.
Bronzer turunculuk içeriyor.
Aydınlatıcı sarı tonlarda ve altın yansımaları var.
Bu altın sarısı bölümü bronzerı ve aydınlatıcıyı uyguladıktan sonra oluşan keskin çizgiyi dağıtmak için kullanıyorum.
Bronzer için kesik uçlu , açılı bir fırça kullanıyorum.
Aydınlatıcım içinse herhangi bir fan fırça kullanıyorum.
Fan fırçamı daha sonra üçüncü altın sarısı olan renge 4-5 kez geçirip o keskin çizgiyi yok ediyorum ve daha aydınlık bir görünüm -doğal dolayısıyla- elde ediyorum.


Parmaklarımda rengini net belli etsin diye uyguladım ama bu kadar net , yoğun , pigmentli bir bitiş alamıyorsunuz. Parmaklarımı en az 4 kere ürünün üzerinde gezdirmişimdir.
Yanağımda göstermek istedim ama şu anda gördüğüm orta dereceli bir sivilce tedavisinden dolayı gösteremiyorum. Cildim düzeldiği anda ekleyeceğim :)
Aşağıda gördüğünüz gibi en net belli olan aydınlatıcı tarafı.
O kadar yoğun olmadığı için çoğu zaman allık kullanmadan sadece bu ürünü yanaklarıma sürüp çıktım.

BU ÜRÜNÜ KİMLER SEVER?
-Günlük makyajını hafif yapanlar
-Tek ürünle aydınlatıcısını ve bronzerını yanında taşımak isteyenler
-Yanaklarında bronz aydınlık ürünleri sevenler.

BU ÜRÜNÜ KİMLER SEVMEZ?
-Yanaklarında yoğun bronzer sevenler
-Yanaklarında yoğun aydınlatıcı sevenler
-Kahve tonlarında bronzer sevenler



Watsons indiriminde 10 liraya almıştım.
Esmer olduğum için bende oldukça doğal duran bu ürünü oldukça beğendim.
Beyaz ve bugday tenlilerde bu kadar doğal duracağını düşünmüyorum. Bronz allık olarak duracaktır ☺

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler.
-Nisa 



You May Also Like

27 yorum

  1. Merak ettiğim bir üründü teşekkürler paylaşım için. Tek tek uğraşmayı sevmiyorum, hepsi birden kullanılınca da hoş olmuyormuş en iyisi almayayım o zaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok pigmentli olmadigi icin yanagimda hic belli olmadi benim. Ama ben esmerim. Benden acik tenliysen bronz allik olarak cok tatli durabilir :)

      Sil
  2. Hep görüyorum bunu aslında ama hiç elim gitmedi şimdi böyle görünce hoşuma gitti güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim ☺ Benimde oyleydi simdi iyiki aldim diyorum :)

      Sil
  3. Ben bu ürüne çok bakıp nedense almadım. Okuyunca heveslendim yine :) Mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne guzel dilek oyle ☺ Seyahatlerde ozellikle cok isime yaradi :)

      Sil
  4. Great review!!! Nice product!!!
    Have a good week!!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle çok sevdiğim bir ürün, çok çok güzel bir yazı olmuş. benim de bu yaz elimden düşmeyen şey buydu :) far olarak hiç kullanmadım ama güzel fikir =) eline sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim.. Far olarak da yakiscagina eminim :*

      Sil
  6. Ben de cok görüp almamistim ellerine saglik canim güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende epeydir yanina gidip geliyordum. Indirim yari yariya dusunce dayanamadim :) Tesekkur ederim canim :*

      Sil
  7. O zaman bende cok severim :)) Harikaymıs ya

    YanıtlaSil
  8. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    YanıtlaSil
  9. Bu ürünü ilk çıktığında alıp denemiştim.Bendeki gayet yumuşak ve rengini iyi veriyordu.Sonradan yapısı mı değişti acaba?Bu gerçekten pigmentsiz görünüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degistirmisler sanirim. Bende baktim epey yumusak pigmentli duruyodu senin dedigin gibi. Benim sansima artik :)

      Sil
  10. Nina this one looks so perfect for summer, really like it. Thanks for sharing with us.

    kisses, monika

    http://www.sugarloveblog.com/

    YanıtlaSil
  11. I like Rimmel, but I didn't know this product. It's really beautiful.

    Kisses

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.