Plus White | 5 Dakika Damaklıklı Diş Beyazlatma Sistemi

by - 03:58:00

Selam!
Sizde dişlerinizi evde beyazlatmak mı istiyorsunuz?
O zaman hadi başlayalım!



Instagramda tonla diş beyazlatma ürününü gördüm.
Dişine kömür siyahı süren mi dersin,ışık tutan mı...
Hiçbir işe yaramadıkları her hallerinden belli olsada -ışıklı olandan umudum yüksekti- iki tür beyazlatma sistemi var.
*Ofis sistemi olarak klinikte beyazlatma ve ev tipi olarak evde sizin yaptığınız işlemler.
Ofis tipinde genellikle dişinize jel sürülerek lazer ışınla bu jeldeki kimyasalları aktive ederek yapılan bir yöntemdir.  30-40 dk süresi vardır.
Ev tipinde ise dişinizin şekline göre bir kalıp çıkarılır veya satın alınır eczaneden jelin gücüne göre ne kadar durmalıysa siz bunu uygularsınız.
Dişleri sadece fırçalayarak bembeyaz yapmamız mümkün olmuyor. Diş hekimi bir arkadaşımdan aldığım bilgiye göre yazıyorum tabiki dişlerin kendi rengi zaten biraz sarımsıdır. Kemik rengini düşünün. 



Bende geçtiğimiz ay Watsons'da böyle bir ürünle karşılaştım.
Aslında epeydir varolan bir ürünmüş ama tabi işim düşmeden ilgimi çekmemiş.
İnternette araştırma yaptım ama sadece 1-2 tane içerik buldum. Ne kadar güvenilir bilemedim açıkçası.

Kutunun içerisinde bulunanlar ;
-Beyazlatıcı Jel 
-Tartar Temizleyici Gargara
-Ağızlık

1-   5 DAKİKADA HIZLI BEYAZLATICI JEL 
İçerisinde bu beyazlatmanın en baba maddesi Peroxide var.


2- TARTAR TEMİZLEYİCİ , BEYAZLATICI GARGARA




Nasıl kullandığım konusuna gelirsek ; 
5 dakikada mucize falan olmuyor bunu kabul edelim. Ama iki haftalık düzenli kullanımda aşağıda fotoğrafları bırakacağım ne kadar etki ettiğini.

İlk önce gargarayla başlıyoruz. 1 kapak gargaraya 3 kapak su ekleyip 5 saniye gargara yaptım. Ön dişlerime yönelik.
Sonra ağzımı duruladım.
Diş macunu olmadan dişimi fırçaladım 1 dakika boyunca.
Tekrar ağzımı duruladım.
Şimdi jelin sahne sırası.
Ama öncelikle üst / alt veya her iki dişlerime mi kullanacağımı kararlaştırmam gerekiyor.
Ben hem alt hem üst dişlerimde kullandım.
Yukarıda gördüğünüz ağızlığın yıldızlı yerlerine kadar İNCE bir tabaka sürdüm. 
Fazla süreyim faydası çok olsun diye bir durum oluşmuyor.
Denedim ağızlığı ağzıma geçirdiğim zaman dişlerimle hafif baskı yapmam gerektiği için etrafından fazla jel taştı. Ve ziyan olmuş oldu. 
Jel taştığı zaman ise fazlasını parmağınızla alıp temizleyin.
NE JELİ NE DE GARGARAYI YUTMAYIN!

____________________________

1.HAFTA : Kutuda her gün iki kere kullanın diyordu. Ama dişlerimi çok hassaslaştıracağını düşündüğüm için akşam eve geldiğimde uyguluyordum.
Dediğim gibi ilk hafta her gün BİR kere 15 dakikalık bir uygulama yaptım. 
Hiçbir hassaslaşma olmadı.
Ama ani bir beyazlıkta olmadı.

2.HAFTA : Yine her gün bir kez 15 dakika uygulamama devam ettim.
Bir gün 25 dakika tutmuşum dalıp. Tüm gece dişlerim sızladı. Ama kalıcı bir hassasiyet oluşmadı.
O günlüktü sadece. Ama oldukça kötüydü. Dişlerime yumruk atmak istedim gerçekten :D
Asıl etkiyi 2.haftanın sonunda verdi. 
Gerçekten harika oldular.
Ama asla uzun süre kalıcı bir beyazlık değil.
Profesyonel bir beyazlatmanın sonunda olduğu gibi Peroxide içerikli bir beyazlatıcı diş macunu kullanarak desteklerseniz uzun süre kullanabilirsiniz.



Son olarak demek istediğim tek şey 72 lira olmasına bakmayın. 
Gerçekten özel günlerde büyük kurtarıcı.
İki haftalık kullanımdan sonra sürekli kullanmanıza gerek kalmıyor. Gerektiği zaman kullandığınızda yine ideal beyazlığa kolayca dönüyor.
Ben 58 liraya almıştım Watsons Card sağolsun.

Sorularınız var ise yorum bırakmayı unutmayın!
Gelecek yazıda görüşürüz.
Öpücükler.
-Nisa


You May Also Like

14 yorum

  1. Güzel bir ürünmüs ise yaramasina sevindim keske kalici olsaymis canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diş beyazlatma çok sıkıntılı bir olay zaten. Diş diyeti uygulanırsa ( vişne yerine elma suyu, ekspresso yerine sütlü kahve yani daha açık renkli besinler ) uzun sürüyor :)

      Sil
  2. Özellikle çay kahve sigara tüketenlerin bu gibi ürünleri yakından takip etmesi lazım.
    Paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piyasada kullandigin en etkili urun su an bu. Rica ederim :)

      Sil
  3. Güzel bir ürünmüş etkisine bayıldım ciddi anlamda renk açılıp beyazlamış. Teşekkürler yazı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım :) İlk defa şişme olmayan bir ürün :)

      Sil
  4. İşe yaramış görünüyor ama böyle bir işlemi kesinlikle dişçimin yapmasından yanayım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde nasil yaradi ! Ama cogu dis hekimi faturadaki sayi hanelerini gitgide arttirinca eldekileri deniyoruz :)

      Sil
  5. I don't know these products, but they look very good.

    Kisses

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.