Haftanın Ojesi | No.1| Flormar / 423 Baby Blue - 417 Steel Grey

by - 03:44:00

Selam!


Bugün teyzemin makyaj çantasından bana bakan bu iki harika rengi paylaşmak istiyorum.
Flormar'ın ojelerinin artık hepimiz ne kadar kaliteli olduğunu biliyoruz.  Ama birbirine yakışan iki renk bugünün favorileri.

423 Baby Blue ve 417 Steel Grey



Tek kattaki kapatıcılığı , kolay sürümü en sevdiğim özelliği. 
Fakat Steele Grey , Baby Blue rengine göre kuruma süresi olarak bir kac dakika evet dakika olarak daha geç kuruyor. Uçları mahvolmadan çekmek benim için eziyetti birazcik :/

Ama tırnak uçlarına 'kapatma' yaparak oje sürmeyi bitirdiğimde çok daha kalıcı olduğunu test ettim , onayladım.

Kapatma yapmak; tirnaklarınızın uçlarina ince bir şekilde ojeyi sürerek bir nevi ojeyi tırnağa kilitleme işlemidir .


Başka bir yazıda görüşmek üzere ! 
Yorum yapmaı ve izleyicilerime katılmayı unutmayın!
Öpücükler 
-N



You May Also Like

12 yorum

  1. bu renge bayılıyorum hafta sonu kullandığım ojeye benziyor :)

    YanıtlaSil
  2. Beautiful color!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  3. ay o baby blue'da aklım kaldı çok benzer renklerim var diye almıyorum ama çok da güzel bir renk güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her mevsimin rengi resmen ablacim , almasan hatri kalir gibi :) tesekkur ederim :*

      Sil
  4. İkiside cok güzelmis ya süresim geldi :))

    YanıtlaSil
  5. Ren uyumu çok iyi olmuş, en sevdiğim iki ton :)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.