Haftanın Ojesi | No.2 | Flormar 419

by - 02:01:00

Selam!
Haftanın ojesi için hemen aşağıya ! :)



Son zamanlarda dudaklarda , tırnaklarda metalik etkileri görüyoruz.
Metalik olarak en son favorim olan Flormar 419 'u size sunuyorum efenim :)


Tek katta ideal opaklığı , kapatıcılığı sağlamıyor. Öncelikle bunu belirteyim.
Tırnağınızda hafif gümüş/gri yansımalar istiyorsanız tek kat sürüp bırakabilirsiniz.
Ama benim gibi yoğun metalik gri istiyorsanız iki kat ideal.
Fırça izi olma durumu epey yüksek. Metalik görünümünden dolayı tırnağınıza nereden ışık gelirse gelsin yansıdığı için fırça izi kendini belli ediyor.
Kalıcılığı konusunda klasik bir Flormar ojeden farkı olduğunu söyleyemem.

Kısaca özetlersek;

Görünüm : 4/5 
Tek Katta Opaklık : 2.5/5
Kalıcılık: 4/5


Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler.
-Nisa


You May Also Like

35 yorum

  1. ojenin rengi tırnaklarınızda güzel durmuş :) ben sanırım bu renkleri sadece başkalarının tırnaklarında beğeniyorum bir türlü kendime yakıştıramıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , farklı tonları var onları denerseniz beğeneceğinize eminim :)

      Sil
  2. Looks good Dear:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. ben de kendimde çok beğenmiyorum bu renkleri özellikle sili ojeleri ama siz de güzel durmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci aynı yorum , gerçekten teşekkür ederim :) Simli gibi değil zaten renginden dolayı yansımalar oluşuyor etraftaki ışığa bağlı :)

      Sil
  4. Çok yakışmış canım bu renkleri bende seviyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Ojenin rengi şahaneymiş :) Metalik ojeler çok güzel duruyor bence, çok da yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim , sende cok daha guzel durur eminim :)

      Sil
  6. Looks nice on you. I try some products from this brand and it was ok. The shade is perfect for fall and winter. :)*, kisses from Sugarlove blog

    YanıtlaSil
  7. It's a very beautiful and original color.

    Kisses

    YanıtlaSil
  8. ojede mat renkler tercihim olsa, bol miktarda bu yapıda oje mevcut evde. Flormar 419 bende var mı bilmiyorum bakayım bir, yoksa alayım. Çok teşekkürler paylaşım için.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene bu tarz chrome ojelere takılmış durumdayım. Hemen bir tane edinmelisin ablacım , senin tırnaklarında çok daha güzel duracaktır :)

      Sil
  9. oooo çok havalııııı :)

    YanıtlaSil
  10. Metalik renklerin bana çok yakışmadığını düşünüyorum aslında bu ojeyi de almıştım ama hiç sürmedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen yarin denemelisin o zaman :) Cok yakisacagina eminim :)

      Sil
  11. Lovely mani dear!Have a great week! xx

    YanıtlaSil
  12. Kendime metallik renkleri pek yakistirmiyorum dogrusu ama cok hos geldi birden kanim kaynadi :) Güle güle kullan canim yakismis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahah mirror nailpolish olarak daha guzel tonla oje cikmis piyasaya kos bak :) Tesekkur ederim canim :*

      Sil
  13. Ben klasiklerin disina cikmayanlardanim 🙈🙈👴

    YanıtlaSil
  14. Metalik renkler gerçekten çok hoş duruyor :))

    YanıtlaSil
  15. Çok hoşmuş gerçekten.Yaz yavaş yavaş bittiğine göre bu renkleri bolca kullanırız artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir an once sonbahar/kis sezonuna gecmek istiyorum :))

      Sil
  16. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca ufak bir hediyesi olan çekilişim var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.