XP | Dudak Kalemleri 303-304-306 İncelemesi

by - 04:34:00

Selam!

Çarşamba günü ucuz kozmetik dosyasını açmıştım. 
Bugün o dosyaya devam edelim.
 Ne zamandır yazının şarkısını eklemiyorum.

Hadi başlayalım!


Yıllardır 1-2 liraya bir milyoncularda satılan XP markasını bilmeyen var mı?
Tabiki yok. 
Peki bu yüzüne bile bakmadığımız rujlar,kalemler,far paletleri ne zamandan beri UD,Maybelline,Loreal ile kıyaslanmaya başladı?
Kimsenin kalbini kırmak istemiyorum ama kendine #blogger #instablogger diyen bazı firmalara yalvaran üç kuruş etmeyen yüzümüze sürmek istediğimizde on kere düşüneceğimiz ürünlere para verip sanki matah bir şey bulmuş gibi instagramda ''ay hem ucuz hem kalıcı süper'' diye paylaşmalarıyla ortaya çıktı.
Hele birisi paleti Naked kadar iyi hatta muadil bile olabilir dedi. Çok güzel.




Konumuza dönersek ;
daha geçen sene 1-2 olan rujlar olmuş sana 4-5 lira. 
Ben de dedim ki kalemlerden yürü Nisa.
Beğendiğim 3 rengi aldım çıktım ''bi milyoncudan''
Hayatımda gerçekten çok boş şeylere para harcadım ama israf etmekten dolayı günah yazıldıysa en büyüğü bunlardan yazıldı. Yırtıp attığım 6 lira.


Kahve alt tonlu bir nude, kahverengi, pembe alt tonlu şeftali rengi.
Yumuşak uçlu , kolay sürülüyor kabul etmeliyim ki yağ gibi kayıyor.  Oldukça pigmentli de.
Fakat yazılacaklar sadece bu kadar.
Korkunç kokuyorlar. İlk önce dışındaki siyah kaplama boya veya tahtası kokuyor sandım.
Sonra dudağıma sürdüğümde affedersiniz ama kusuyordum.
Korkunç bir tat , koku. 
Tarihi mi geçmiş acaba dedim. Üzerinde hiçbir ibare yok zaten. 
Yazın sıcağı nasıl korkunç bir koku. Ya nasıl tarif edeceğimi bilemiyorum
Hiç camları açılmamış bir ev düşünün,açıkta çürük yiyecekler vs. en benzer tanımı bu ki bu da yanından geçemiyor.
Başıma ağrılar girdi resmen koku aklıma geldi.


O koku , tat olmasaydı belki olabilirdir. 
Çünkü aşağıda gördüğünüz gibi gerçekten renkler çok güzel. 
Bunların benzerleri kalemleri hala arıyorum.
Ama ucuz kozmetiğe verdiğim şansların sonuna geldik sanırım.
Waterproof kısmını asla atlayamam. Gerçekten suda asla çıkmıyor.
O korkunç kokudan dudağımı kurtarmak için ıslak mendil,makyaj temizleyicisi ne varsa denedim.
Anca çıktı ama dudaklarıma güzel bir peeling (!) yaptığımı kabul edeyim.
Sonra sabunladım dudaklarımı. Ama o koku en az 3 saat gitmedi. 
Eminim ki silmeseydim rengide bir o kadar kalıcılıkta.



İçeriğini yine aşağıya bırakıyorum.


AY TAHSİN BANA GELİYORLAR SOLDAN SOLDAN diyerek yazıyı bitiriyorum.
Umarım bunlardan da vazgeçirebilmişimdir.
Sızlamalarıma buraya kadar katlandığınız için teşekkür ederim.

Gelecek yazıda görüşmek üzere!
Öpücükler.
-N






You May Also Like

14 yorum

  1. renkler harikaymış ama kokuyorsa olmaz tabi..ben de bazı ürünlerini kullanıyorum mesela kaş kalemi harika bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende fırçalarına bayıldım aksine .. Ama ucuz kozmetik olayına ne zaman girsem sonuç kötü :/

      Sil
  2. Herkes genelde beğeniyor ama kokudan bahseden hic okumamıştım dürüst yorumların için teşekkür ediyorum.. Malesef koku problemi benim içinde cok büyük bir sıkıntı, kesinlikle almam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kokusuna ve tadina cozum bulurlarsa gercekten cok begendim. Cikmiyor ve renkleri gercekten begendim. Ama o koku nefretlik!

      Sil
  3. O kadar cok övüldü ki bu xp markasi merak etmistim acikcasi ama aman dedim simdi kalsin !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya gercekten ovuyorlar,fircalari gercekten guzel,kalemlerde bilakis. Ama o kokudan sonra bes tane alacagima bir tane kaliteli bir urun alirim

      Sil
  4. Koku olayı rujularında da var denemek için bende almıştım sürmemle ruju atmam
    bir oldu canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten katlanılır gibi bir koku değil. Benimkilerde hemen çöpte yerini aldılar :)

      Sil
  5. Ay süper görünüyorlar. Eline sağlık :) Harika bir yazı..

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.