Büyük Gratis İndirimi / Watsons İndirimi | No.06

by - 02:32:00

Selam!
Kimse bana son sınıfın bu kadar zor , yorucu,kendini bile unuttuğun bir dönem olacağını söylememişti.
Keşke söyleseydiniz -.-
Ben onlarla boğuşurken daha bitirmemiş iki kitap özetim varken elimde birden bilgisayarı bulup , blogu ve spotifydan Ain't My Fault açarken buldum.
Sizde açın bana katılın çok sıkıldım be haftalardır. :/
Hadi başlayalım!




Gratis'in dün ve bugün yağmalandı , yağmalanıyor ülkemizin dört bir yanında.
Benim 8 cm topuklu bot ile milletin üstünden raftan kaptıklarım tamamen bunlar.
Daha çok The Balm ve Sleek'ten istediklerimi aldım. Diğerleri indirim dışında da oldukça alınabilir ürünlerdi bana kalırsa.
Hoş ben gidince pek bir şey kalmamıştı da neyse :D

İlk önce ;

THE BALM

Balm'ın mat rujlarından Meet Matt(e) Hughes karaborsa Sincere 'ı ve Adoring'i kaptım. Committed rengini de istiyordum ama 2 tane kalmıştı . Bende kendimi feda ettim haftaya yaşımda iki tane iki olacak bir abla olarak benimle o kargaşaya koşan İlayda'yla Merve'ye alın sizin olsun dedim. Sonra baktım bana çok pembe kalırmış. İyiki kalmamış :D
20 lira

Yine Balm'ın kült eyelinerı Schwing çorapların arasında birinin bakiyesi bitince vazgeçilip bırakılmıştı. Bende rafta bulamayınca kaptım. *.*
17 ya da yine 20 civarı bir şey olmalı.Çok emin değilim.

SLEEK

Evet asıl vurgunumdan bahsedelim.

Sleek'in yine karaborsa olan Solstice aydınlatıcı paletini gördüğüm gibi kaptım.
30 lira

Sleek Bronz Block bronzer/allığını ise kaptığım gibi aldım. Bendeki Dark rengi.elimden düşürüp kırdım evet köşesinden biraz.
20 lira.

Bir de ne zamandır istediğim kaş kalemini kaptım Dark renginden.
O da 17 liraydı.

Birde Wet n Wild'ın pudrasını bizim kızlar çok övünce ee birde 6 lira olunca hemen aldım.









WATSON'S ALIŞVERİŞİ

Bir önceki hafta yarı indirimi olan Watson'sdan aldıklarım tamamen kişisel ihtiyaçlar oldu.



Saçımı yakın zamanda Sombre yaptırdım. Snapchatte paylaştım epey kişi sorunca instagram adresime de attım. @elitsalemcadisi olarak bulup bakabilirsiniz :)
Mor şampuan ile tam istediğim ideal karamel / sarı / turuncu karışımı otursun diye mor şampuan aldım. Epeydir kullanıyorum yakın zamanda paylaşıcam tüm yorumlarımı. Hocalarım bile saçın gitgide güzelleşiyor dediyse olmuştur :D

33 lira normal fiyatı indirimde 22-25 lira civarıydı.



Beauty Formula'nın ağız bakım suyuda 500 ml olarak 6 liraya geldi bana.
Şu an iyi anlaşıyoruz biraz tatlı gibi ama.



Şampuanım her  bittiğinde yeni bir şampuan denemeyi seviyorum.Saçlarımda artık buna alıştı zaten :)
Şimdi sıra Dove'a geldi. Bu aralar soğuktan saçlarım kuruya döndü. Cildim yağlıdan normale döndü hatta.
6 lira 


Tüm ıslak mendilleri aforoz ettiğim ıslak mendil Sleepy.
Leylağın o mis kokusunu geçiyorum,yeşilliğin o keskin kokusunu bile aldım . Nasıl bir formüldür?
Kesinlikle deneyin,alın,aldırın. Ben öyle yaptım.

3x60 seti 6 liraydı. Tanesi 2 liraya geldi. :)



Uzun zamandır kullandığım tek diş fırçası Oral-B Pro-Flex. Tasarımı benim gibi net temizlik isteyen manuel fırçalara göre çok güzel. Diğerinin ömrü bittiği için indirimden aldım.
6 lira


Yine Garnier , Çift Fazlı olan misel suyu alacaktım ama neden farklı bir marka denemiyorum dedim.
Bielende markasının argan yağlı göz makyaj temizleyicisini aldım ama pek anlaşamadık. Tam kullanıp emin olduktan sonra yazısını yazıciğiiim..
7 lira


You May Also Like

21 yorum

  1. Hep beraber project panı delmişiz, neyse yalnız değilmişim😂😂 Ben de sleekten merak ettiğim iki ürünü kaptım valla ama tüp kuyruğu gibi kuyruk vardı şoka girdim😃 Hepsini güle güle kullanalım Nisa'cım❤️ Öpüyorum❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahhahah oley yalnız değiliiim :D Ya bütün mağazayı turladım ama bir kuyruk içerisinde :D O kamera kayıtlarını istiyorum :D Bir an önce kullanmak için sabırsızlanıyorum. *.* Güle güle kullan Blana'cım :*

      Sil
  2. the balm baya indirim yapmış :) şanslıymışsın canısı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha neler alacaktımda kalabalıktan bıktım , başım döndü :D

      Sil
  3. Nisacım hoşgeldin! Son seneyi sağ sağlim atlatırsın umarım! Aldıklarının hepsini güle güle kullan, PP bozarken de hep beraber bozuyoruz çok şükür :D Bu aliş veriş çılgınlığında renkli kozmetiğe girmemeyi başardım, gururluyum. Ama en absürdü de arayıp arayıp bulamadığım şeyin bir diş fırçası olması! Ama gün daha bitmedi, umutluyum =))
    Öpüyorum çook,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduuuuukkk canım :* Sağ salim olmasada bir böbrek eksik atlatıcam sanırım :D Diş fırçası muhabbettini ilk okuduğumdan beri gülüyorum desem kızar mısın? :D HEP BERABER BOZDUK AMA DAYANAMADIIIMMMMM.. Öpüyorum kocaman

      Sil
  4. balm indirimi çok iyi gerçekten ama bir şey bulamayacağımı bildiğimden gidip bakmıyorum bile :D yılbaşı indirimine saklıyorum kendimi =) güle güle kullan cnaım, sleek in o paletine de bayılıyorum, alacağım bir ara =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılbaşında ortalık yıkılcak sanırım :D Aydınlatıcı paletini kesiiin almalısın böyle bir aydınlatıcı hayatımda görmediiiimmm *.*

      Sil
  5. Nisa'cım, özlettin kendini gerçekten!!! Sana çok kolaylıklar diliyorum! Güzel şeyler almışsın, güle güle kullan hepsini! Çok öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık döndüüüüm Başak'cım :* Yazabildiğim kadar yazıp okul benim organlarımı çürütürken yayınlamayı düşünüyorum :* Öptüüm kocamaaan çok özledim vallahi bende

      Sil
  6. güle güle kullan :-)) o bielende markasını hiç görmemiştim iyiyse deneyebilirim onu da fiyatı uyguna gelmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İrem ablacım. İlk izlenim olarak çift fazlı bir temizleyici nasıl bu kadar kuru olur diye düşünüyorum. Pek sevemedim -.-

      Sil
  7. İyi günlerde kullan canım :) aydınlatıcı palete bayıldım.

    YanıtlaSil
  8. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    YanıtlaSil
  9. İlk olarak başarılar diliyorum :) Mükemmel ürünler almışsınız özellikle sleek markasından, hepsini güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırf Sleek için gittim neredeyse *.* Çok teşekkür ederiim <3

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.