Makyaj Düzenim Nasıl? | Tag

by - 02:46:00

Selam!
Sevgili +biricit conus beni 'Makyaj Düzenim Nasıl?' tagına mimlemişti.
Anca vakit bulup yazabildim epey geç oldu ama .. :/
Hadi başlayalım.



Üniversite son sınıf öğrencisi olmanın verdiği yurt hayatından dolayı  kısıtlı bir alanım var.
Bende olabildiğince etkin kullanmaya çalışıyorum.
Emojili sabahlığıma laf ettirmem :D
Masamın üstü gördüğünüz halde.
Olmazsa olmaz fanım :D , unicorn 'um (tabiki) , takvimim, sürüsüne bereket kurşun kalemlerim, sürahim ve çekmeceli plastik kutularım.
Plastik kutular yerine şu çok beğendiğim kapaklı camlardan istiyordum ama zaten gidiciyim seneye kendi evimde inşAllah diyerek bu konuyu kendi içimde kapatıyorum :)


Üstteki plastik kutunun ilk çekmecesinde maskaralarım , eyelinerlarım var.
İkinci çekmecede yedek yüz fırçalarım, son çekmecede ise yedek far fırçalarım var.

Aşağısındaki büyük siyah kutuda ise;
İlk çekmecede ; aydınlatıcılarım,bronzerlarım,allıklarım,kapatıcılarım var.
İkinci çekmece de ise tıka basa doldurduğum rujlarım var. Zor kapanıyor ama olsun hala yer var , ruj almaya devam :D
Son çekmede ise far paletlerim,krem farlarım var .


Sol taraftaki kalpli ''MUMLUK' ta devamlı kullandığım fırçalarım var. 
Ortadaki kutuda ise ProjectPan etkinliğiyle gözümün önünde olsun dediğim günlük makyaj malzemelerim var. Mavi kutu Sevil markasının hediye paketiydi. Renkli bantlar,dergideki ruj fotoğrafları ve bir tane tüyle biraz daha iç açıcı hale getirdim. Neden çünkü sadece kutu olmaz , illa süslü olmalı! :))
Mavi kutunun sağ tarafında ise Tedi mağazasından aldığım organizer var. 
Daha çok göz kalemlerim , dudak kalemlerim vs ürünlerim duruyor.

Yurt hayatında yapabileceğimin en iyisi bu , umarım hoşunuza gitmiştir :*

Sıra benim mimlememde *.*


Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*

You May Also Like

26 yorum

  1. Amanın mim geldi (elleriyle yüzünü kapatan maymun emojisi gelsin). Yazmöaya sayfalar yeter mi bilmiyorum ama tamam, zaten bir güncelleme yapmam lazımdı... önce bir toparlayayım, düzenleyeyim; sonra da yazayım madem ki :) Senin de düzenlemeni ve masanı çok sevdim! Ayrıca şu Sevil kutusu fikrinden de ilham aldım, haberin olsun Nisa'cım! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aha da mim geldi kaçacak yer yok :D Böyle olunca psikolojik olarak toplama isteği oluyor , aradan da toplanmış oluyoruz :D Yurt olunca içime en sinen düzenleme bu oldu , ne yalan söyleyeyim :/ O zaman senin kutu süslemeni ayriyeten bekliyorum Başak'cım . Kocaman öpüyorum :*

      Sil
  2. Beautiful place:)
    Have a lovely day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. inanılmaz düzenlisin bayıldım :-)) yasemin beni de mimlemişti sen de mimlemişsin ama benim resmi bir düzenim yok aslında ama yapmaya çalışıyorum gerçekten inşallah başarılı olursam yapacağım bu mimi :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzen takıntım var :) Mim sayesinde biraz toplanırız belki :) Teşekkür ederim canım , senin ojeleri gördükten sonra merakla bekliyoruuumm <3

      Sil
  4. şimdi ben dağınık mıyım, bu mime bende davetliyim ama korktum şimdi yapmaya ... sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aahahha ben fazla düzenliyim diyelim :) Merakla bekliyorum hepinizinkini <3

      Sil
  5. Hahahaha ay okurken dedim ki, Nisa inşallah beni unutmuştur, aklına dahi gelmemişimdir, ucundan kıyısından bile geçmemişimdir :)))) Fakat tabi ki unutmamışsın, beni ateşlere atmışsın Nisa (o gözünü kapatan maymunlu emojiden ben de yapıyorum) Yapacağım artık, bir şekilde. Ya ben de düzenliyim aslında bak ma da :P Eşyalarım dağınık... :))) Daha doğrusu dağınık yerlerde, bir ile yetecek kadar malzeme olunca tabi sığmıyor, eve asma kat çıkmayı düşünüyorum :D
    Maşallah Nisa'cım çok düzenlisin gerçekten, minnoş yere de sığmışsın. Hayret ettim ve aynı zamanda takdir de ettim :) O Sevil kutusu da pek cici olmuş. Öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha siz üçlüyü komple ateşe attım hahahhahaha çok eğlendim :D
      Dağınıklar sizi , toplanın biraaaaz :D Tabiki eşyaların dağınık... :D Ya varya hepinizin odasına girip toplayasım var öyle düzen hastalığım var bende. Birazda simetri hastalığı tabi :)) Zevkle toplarım *.* Ya teşekkür ederim yapabileceğimin en iyisi bu vallahi :/ Öpüyorum kocamaaaaan :*

      Sil
  6. gene düzenlisin canım bana göre :) öpüldün

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar düzenli vallahi eline sağlık ☺️

    YanıtlaSil
  8. Ben ne kadar düzenlersem düzenleyeyim bir türlü düzen tutturamayanlardanım.Yasemin'cim beni de mimlemişti ancak bir türlü yapamadım.Senin düzenine de bayıldım bu arada ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiimm , çok mutlu olduum :) Merakla bekliyorum o zamaaa :)

      Sil
  9. Oyy nasıl mim geldi ama, öyle böyle mim gelmedi, yalnı çok iyi mim geldi; tüm kirli çamaşırlar açığa çıkacak! Benim düzenim adeta ve adeta kavimler göçü gibi, hepsi birer kıtaya yayılmış gibi (biri ben Ikea'ya götürsün!) Yalnız Yurt hayatı için aşırı güzel bir düzen yaratmışsın ya cidden kutluyorum Nisacım! Benim yurt düzenim hiç böyle güzel değildi hahahha
    Haftasonuna bir düzen mim'i hazırlayayım, mim sayısı 2'ye çıktı, heyecan büyük! =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik bloggerlarına vurulan bir zincirdir bu mim ahahhaha sizide arkama katmalıydım :D Yalnız dağınıklığınızı betimlemenize hayran kaldım. (başak+blana) :D Odaya giren herkes odanın hangi tarafı benim direkt gösteriyor. :D Hastalık bu hastalık olmayın siz böyle. Zaten hepinizin odaya operasyon düzenlemeyi düşünüyorum :D Hadi yavrum bekliyorum , sıyırın kolları :*

      Sil
  10. Valla yurt hayatında bile böyle bir düzen, e daha ne olsun harikasın Nisacım :)
    Bir de o mavi tüy detayına bir takıldım ki ben, mavi tüy bulmalıyım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah evimde havada toz uçmaz herhalde :D Her yere tüy yapıştırabiliriiiim *.*

      Sil
  11. Sinirli alan olsa da guzel kullaniyorsun bence duzenin cok iyi canim :)

    YanıtlaSil
  12. What a great collection of pictures!

    YanıtlaSil
  13. Düzenli insanlar görünce aşka gelip evi toparlasam da 12 saat geçmeden eski haline dönüyor :D Takdir ettim vallahi :) Harika bir mim olmuş, ellerinize sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah arkadaşımın odasını yıkıp baştan düzenliyorum neredeyse her gün , abartmıyorum odadan çıkmamla eski haline dönüyor -.- :D Teşekkür ederiim <3

      Sil
  14. Sen yurtta kal bu kadar düzenli ol maşallah. Gel bir de benim makyaj masamı gör. Özenerek düzenliyorum iki günde nasıl karışıyor ben de anlamadım. Bir tutturabilsem şu düzeni:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ya çok mutlu oldum *.* Ahahah yorumlarda herkese dedim çağırın 1 saatte tertemiz yaparım :)

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.