Sleek | Twist Up Lip Pencil / Deep Cherry 652

by - 04:25:00

Selam!
Aralık ayına girdik ve en güzel mor/bordo dudaklardan bahsetme vakti geldi.
Hadi başlayalım!




Sleek markası instagramda güzel kar konulup satılıyordu. Sonra ülkemize geldi. Bir de üstüne yüzde 50 indirim olunca tadından yenmedi. Bir indirimde sadece Sleek markasına yöneldim,bu ara epey Sleek ürünü göreceksiniz blogda,hazırlıklı olun! :D


Öncelikle ambalajını çok beğendim. 
Evet içindeki ürün için alıyoruz dudak kalemlerini ama bu kalem dış görünüşüyle bir tık ileride benim için.
Dudak kalemlerinin en büyük sorunu olan açarken yarısının ziyan olması durumu bu kalemde ortadan kalkıyor çünkü kendisi asansörlü dediğimiz çevrilerek açılan kalemlerden.
Asansörlü sistemiyle kalemin ucunu açmam lazım derdinden kurtulup istediğiniz her an ve her yerde kullanabiliyorsunuz.
Ucu açılmadığı için olumsuz yönü de var tabiki,olmaz mı?!
Kalemin ucu ince ama kullanmaya başladıktan sonra ucu yuvarlak bir şekil alıyor. Asansörlü kaş kalemleri gibi incecik olmadığı için dudak çerçevenizi çizerken kalemle o net keskin dudak çizgisini alamıyorsunuz.
İnce dudaklılar için işi zorlaştıracağını düşünüyorum.



Sleek markasının dudak ürünlerinden en güzel koyu renkli olanı bence bu dudak kalemi.
Twist Up Lip Pencil - Dark Cherry
İsmi gibi gerçekten koyu vişne rengi.

Bu ürünün testerı yok mağazalarda . Tamamen 6.hissime güvenerek aldım diyebilirim.
En kötü pigmentsiz ya da kırmızı , mor renginden daha yoğun çıkar demiştim.
İkiside olmadı. 
Oldukça kremsi bir yapısı var. Sadece ruj olarak kullanmak için bile oldukça yoğun.
Ama sadece ruj olarak kullandığınızda dudak içlerinize tam net rengi vermiyor . 
Net rengi vermesi ve kremsi yapısından mat yapısına geçmesi için tabiki yine hepimizin bildiği peçete yöntemini kullandım.Sonuç harika oldu.
Kalemi sürdükten sonra peçeteyle fazlasını alıp net rengin olmadığı yerlere tekrar sürüyorum. Tekrar sürdüğüm yerlere hafifçe peçeteyi yeniden bastırıyorum.Böylece hem ürünün asıl rengini hemde mat , koyu , tam makyajı dudağı elde ediyorum. 
Kalıcılığı tek başına idare eder bana kalırsa.
Sağlam kapaklı olduğundan çantamda rahat rahat taşıyıp istediğim zaman yenileyebiliyorum.

Dudak kalemi olarak kullanmak , hem daha kalıcı hemde istediğim koyu dudakları elde edeyim dediğiniz zaman iki önerim olacak.

1-  Pastel - DayLong Ruj / 22
2- Nyx - Soft Matte LipCream /  Transylvania 



Aşağıya içeriğini ve swatchını ve bendeki duruşunu bırakıyorum !





Fiyatı 14.90

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*



You May Also Like

30 yorum

  1. rengi çok güzel ama ben dudak kremi kullanmıyorum ki:( ama bu rengin ruju var mı bir bakayım... sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Renk şahane güle güle kullan😊Yılbaşı çekilişimede bekliyorum😊

    YanıtlaSil
  3. wow perfect lips:)
    Have a nice day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Wohooo mükemmel renk!!! NYX Transylvania çok güzel ama asla homojen süremiyorum; altına bu kalemle efsane olur!!! Ben ilk indirimde edineyim bu arkadaştan bir tane, güle güle kullan fıstıkcım!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimli tadından yenmez *.* Tam dudak kombosu oluyor bu kalem iki rujla da *.*
      Ay çok yakışır sana :) Öpüyoruuum <3

      Sil
  5. kuzum rengi sende çok hoş durmuş :) koyu tonlar sana yakışıyor kış aylarında ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim yavrum <3 Acayip övgüler aldım zaten bende utançtan kıpkırmızı oluyorum sonra <3

      Sil
  6. çok beğendim benim de aklıma hemen ruj olarak kullanmak geldi.. indirimde bakarım güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiimm , aynı renk mat ojeyle senin tırnaklarında harika oluurr! <3

      Sil
  7. Ayy Nisa, bu fotoğrafın zaten efsane! Bu renk bana hayatta böyle yakışmaz ki... İndirimde ben de bakayım ama değil mi?! Güle güle kullan, öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha bende bayıldım bu fotoğrafa ne yalan söyleyeyim *.* Gün boyu herkes beni durdurup fotoğrafta rujda harika olmuşsun diyip şımarttı vallahi hayır şımarıyorum :D Bence harika durur ama bir Blana'nın koyu kırmızısı değil tabiki *.*

      Sil
  8. Harika rengine bayıldım :)

    Bu arada yeni keşfettim seni takipteyim bana da beklerim :)

    http://makyajbox.blogspot.com.tr/
    ve
    http://berilcimcime.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Çokkk yakısmısss kuuzuum ^^ Rengi de harikaymıs vallaa

    YanıtlaSil
  10. Nasil yakismis kelime bulamadim, gule gule kullan canikom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk çok koyu gelmişti ama herkes şımartınca dedim ki cidden güzek demek ki :)) Teşekkür ederim canıım , daha güzelleri senin olsun Zeynep'cim <3

      Sil
  11. Ellehim ne kadar güzel amaa! Çok da yakımış fotoğraf müthiş güzel! ^_^
    Ben indirimden bi tane alayım bundan ya, burenk çok rujum var ama kalem sayılmaz, onları çerçevelerim ki, di mi?!
    Güle güle kullan beybili,
    Öperim!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi artık şımarıyorum. :D İndirimde 7 lira gibi bir şey oluyor , tabiki sonuçta onlara da bir kalem lazım şşş :D
      Teşekkür ederim Zeyneep'cim <3 <3

      Sil
  12. Rengine bayıldım ben de indirim bekler miyim beklemez miyim bilmiyorum ama edinicem bir tane. Sana da ayrıca çok çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğendiim bende , ay mutlaka almalısın *.* Kocaman teşekkür ederiiimm <3

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.