Flormar | Revolution Perfect Lipstick / R13,R17

by - 03:23:00

Selam!
Bu hafta hep ruj yazılarıyla doldurdum blogu , bir tane daha ekleyeyim dedim.
Oldukça depresif günler geçirirken , zerre yazı yazasım hatta nefes alasım bile yok. Gereksiz bir boşluktaymışım gibiyim. Tamamen işe yaramaz,beceriksiz hissediyorum o ayrı bir konu.
En azından rujlarımla biraz kafa dağıtayım.
Sizde hazırsanız hadi başlayalım!



Flormar sürekli yeni koleksiyon çıkararak hepimizi şaşırtmaya , yeni ürünlerine aşık etmeye devam ediyor.
Ama benim için asla değişmeye bir ruj serisi var. Onlarda Revolution Perfect Lipstick serisi rujları.
Revolution serisinin her ruju mat. 
Turuncudan,bordoya,kahveye  her rengi hatta her tonu bulabileceğiniz bir seri.
Siyah-beyaz ambalajlarına edecek lafım zaten yok. Oldukça şık buluyorum.
Ambalajlarının şıklığının yanında sağlamlığı bir diğer artısı.
O gün hangi rujumu sürdüysem yanımda taşımayı seviyorum. Ama acaba açıldı mı? Etrafa bulaştı mı? tedirginliği hep oluyor.
Rujları makyaj çantanızda bıraktığınız gibi buluyorsunuz..
4.2 gramlık rujların nude pembe tonu sevgili +Görkem Karman 'dan sonra bulmak biraz imkansız olmuştu ama şu an stoklarda tüm renkleri var diye gördüm. :)

Bir diğer sevdiğim özelliği rujların ismi!
Makyaj malzemelerinin sadece numaralandırılmayıp ekstra isim verilmesine bayılıyorum. Bizim gibi makyaj severlerin benimsediği makyaj malzemelerinin isimleri daha da bağlanmamıza sebep oluyor en azından benim için :)

İçerisinde elmas tozu,orkide kompleksi,şeftali,zeytin,kakao ve shea yağları bulunuyor.
Nemlendirmesini tamamen bunlara bağlıyorum.



Genel bir bakış

Aubergine Opencall mat , pembe alt tonlu bir vişne çürüğü.

Deep Bordeaux ise kahve alt tonlu bir bordo.

-Kremsi yapıdalar ve yapısından ötürü yarı mat duruyorlar ilk sürdüğünüzde.

-Yapısından dolayı oldukça kolay sürülüyor. Kesinlikle tebeşir gibi mat rujlardan değil.

-Tek seferde rengini veriyor , oldukça pigmentli bu konuda hakkını yiyemiyorum :)

-Yine tek sürüşte rujun rengini opak olarak dudakta görüyorsunuz.

-Kalıcılığı epey iyi bence yarı mat bir ruja göre. Yemek yiyip içtiğinizde ( en iyi ruj test sürüşü) dudak içlerinden hafifçe siliniyor. Buna rağmen yoğun renk 2 saatten fazla dudağımda kalıyor.

-Yine peçete ile fazlalığını alıp tamamen mat yapıyorum.  Hele ki Deep Bordeaux efsane koyu dudakları istediğim renkte bana veriyor sağolsun *.*

-Dudak çizgilerime dolduğunu hiç gözlemlemedim.

-Dudağımda yoğun yapısından dolayı ağırlık yapar diye düşünmüştüm ama diğer mat rujlara kıyasla ekstra bir ağırlık söz konusu olmadı.

-Yukarıda bahsettiğim peçete entrikasını yaptığım halde bulaşma oluyor dişlerime vs o yüzden kesinlikle öneriyorum fazlalığını almayı. Zira sabitlenmesi epey zor.

-Her zaman olduğu gibi ben dudak kalemiyle kullanıyorum , dudak kalemi kullanmadığım zamanlarda bir dudak fırçasıyla rujdan biraz alıp dudağa rujun kendisiyle baz oluşturuyorum. Böylece kalıcılığı epey artıyor :)


Aubergine Opencall - R13


Deep Bordeaux - R17



Bu sefer dudaklarımda swatch koyamadığım için özürlerimi iletiyorum.

Fiyatları 22 lira diye hatırlıyorum.

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*



You May Also Like

24 yorum

  1. Nisa bunların renkleri de şahaneymiş. Ben zaten sende hayal edip hafif hasetlendim, üzülme :D Güle güle kullan şekercim, öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ahahhahaha 😂 you dont need a lip injection diyorum susuyorum😂😂 Tesekkur ederiiimm cabim benim opuyorum kocaman 😘😘😘

      Sil
  2. Perfect colors for fall:)
    Have a lovely day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Ya iki renk de olay!!!! Flormar bence bunların da lansmanını yapsın... Bayıldım ikisine de, güle güle kullan Nisa'cım! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HEMDE NASIIILL 😍 Bu seri niye beklenen degeri gormedi hala saskinlikla bakiyorum. Bencede kesinlikle yapmali , diger renkler icin dudaklarimi konu mankeni yaparim ben lansmanda 😂😂😂😂 Optum kocamaan 😪

      Sil
  4. renkler harika ama bu seri hakkında hiç bilgim yok gerçekten hiç görmedim bile sanıyorum ya da dikkat etmemişim hala var mıdır bakayım :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala varlar,devamlı serisi bu :) Ama cidden hiç hakettiği değeri görmedi bence :)

      Sil
  5. Ben Flormar standında bu serinin rujlarını hiç görmedim. :(
    Renkler müthiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapakları yok , klasik siyah ambalajları şeklinde duruyorlar. Kesin bakmalısın *.*

      Sil
  6. canım renkleri çok güzelmiş :) aklımda bulunsun güle güle kullan

    YanıtlaSil
  7. renkler çok güzelmiş iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  8. Senin depresyonun bile ayri tatli, dilerim eski nesene kavusursun biran önce , rujlarin renkleri benlik degil ama yapilari guzel ise baska renklere bakabilirim tesekkürler canim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canimsin var ya ☺ Kesinlikle bak , niye hakettigi degeri gormedi bunlar anlamis degilim 😑 Cok yakisir sana Zeynep'cim 😘😘😘

      Sil
  9. Koyu renk ruj seven biri olarak renklerine bayıldımm <3 Mutlu günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  10. Annemden bu serinin nude bir rengini araklamıştım, çok güzeld, rengi de yapısı da. Sonra da 1502 tane rujun var ayıp değil mi bu yaptığın hırkızlık deyip geri verdim ama yarın yine araklıycam galba!
    Bu koyu renkler çok güzelmiş!
    Ben bu seriye mağazada da bir el atayım!
    Depresyon için unicornları düşün Nisa, onlar mutsuzluğun ışığı! ^_^
    Öperim çook!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ahahhhahaha benden daha acik tenli olan annem bu sana koyu diyip mac pudrami,mufe hd fondotenimi aldi. Aramizdaki sirkulasyonda kazanan annem oldu audhjsjsfh 😂😂😂😂 Ya yaziyi hazirlayinca benimde gidip kurcalayasim geldi😂 Unicornlar unicornlar ......
      Opuyorum kocaman 😘

      Sil
  11. Her 2 renk de birbirinden güzelmiş. Flormar özellikle bu ara o kadar çok koleksiyon çıkardı hızlaına yetişmek mümkün değil. Dolayısıyla kaçıracağımız bir sürü güzellik de olacak elbette :)
    Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar çıkardığı koleksiyonlardan hızına yetişilmiyor zaten. Ama bu seriye özellikle bakılmalı bence *.*

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.