Wet n Wild | Cover All Kapatıcı Paleti

by - 14:50:00

Selam!
Neredeyse her blogda olan her eve lazım bir ürün ile başlıyoruz bu güzel Çarşamba gününe :)
Biraz uzun bir yazı olacak , sabah sabah afyon patlatır mı bilemem ama bir çay kahve alın,sigara yakın derim. :D
Hadi başlayalım!



Watsons'da  NYC markası neyse benim için Gratis'te de WNW öyle :)
Uygun fiyatlı ve bir o kadar harika ürünleri var.
Hele ki indirimle tadından yenmiyor.
Bugün WNW markasından Concealer Palette yani Kapatıcı Paletini mıncıklayacağız.
Bunun birde ''Color Correcting'' olanı var. Somon rengi olanın yerine mor rengini koymuşlar. Diğer tüm renkleri aynı.

İçeriğini baştan bırakıyorum. Zira anladığım kadarıyla iç açıcı değil gibi.Bilemedim.


4 bölümü var.

NEUTRALIZES/YEŞİL : Sivilce lekelerini,cildinizdeki tüm kırmızılıkları kapatmak için. İllaki sivilce olmasına gerek yok. Fazla kızarıklığınız var ise onlar içinde ideal.

BRIGHTENS/SOMON   : Göz altındaki koyu halkalar,dudak kenarlarındaki koyuluklar,morluklar için ideal.

HIGHLIGHTS/BEYAZ : Bildiğimiz klasik krem aydınlatıcı. Pek bir numarasını görmedim açıkçası.

COVERS : Cildinizde kusur olarak gördüğünüz her yeri kapatacak yoğun bir kapatıcı.

Aşağıda gördüğünüz gibi kırmızının karşısında yeşil var. Yani kırmızıyı yeşille kapatabiliriz.
Ya da saçlardan örnek verirsek sarı saçlarımız turunculaşmasın git gide diye mor şampuan kullanıyoruz. Tamamen nötrlemek için.
Çivi çiviyi söker olur mu peki? Çokta güzel oluyor.




Ben nasıl kullanıyorum peki?


ADIM 1

- Öncelikle makyaja hazırlanmış cildime ;  yeşil rengi,  sivilcelerime , kızarıklıklarıma (ki kendileri yanaklarımda Iron Throne için savaştalar bu aralar) küçük bir kapatıcı fırçasıyla üstlerini kapatacak şekilde dokunduruyorum.Fazla fazla her yer kapansın amaan olarak değilde bölgesel direniş en harika sonucu veriyor. Daha sonra fırçayla değilde parmakla dağıtmak en iyisi. Tabiki fırçayla da dağıtabilirsiniz. Önemli olan yeşil renginin kırmızılık olan bölgeye iyice yayılmış olması.
Bu yüzden parmaklarıma fırçadan daha çok güveniyorum.
Hele ki sünger hiç önermiyorum. Süngerleri çoğumuz ıslak kullanıyoruz. Nemli sünger , kullandığınız ürünü seyreltir. Ki biz sivilcelerimiz için böyle bir durumu aklımızın ucundan bile geçirmiyoruz.
Sivilveniz,kızarıklığınız yok ise bu adımı es geçiniz efenim.

ADIM 2

-İkinci olarak bu aralar son sınıf eziği olduğumdan ötürü herhalde hocalarda giderken bir de biz vuralım dedi canım hocalarım benim (!) sağlı sollu sınavlar,ödevler,tezler,sunumlar coşuyor.
Bunların bana getirisi tabiki harika notlar olmadı ,çünkü adaletli eğitim sistemimiz:) Onun yerine mosmor koyu halkalar oldu. Zaten esmer olduğumdan dolayı cildimde renk eşitsizliği epey fazla. Bu yüzden bu aralar en büyük kurtarıcım bu somon renk.
Bunu da yine minik yassı sık kıllı bir kapatıcı fırçasıyla 'sadece' morluk veya koyuluk olan yerlere uyguluyorum.
Dediğim gibi sorunlu bölgelere yönelmek bu tarz kapatıcı ürünlerde en önemli detay.Yine sünger kullanmıyoruz asla. Fırça veya parmaklarımızla yolumuza devam ediyoruz.
Göz altı için biraz yoğun bir ürün. Dağıtmak göz altında biraz uğraştırıyor ama emin olun değiyor. En azından beni yaşıyor gibi gösterdi :D

ADIM 

- Sıra geldi hepsini kapatmaya. Bunun içinde eminim kullananların çok sevdiği kapatıcı kısmına.
Bu da paletteki her ürün kadar yoğun,kapatıcılığı oldukça iyi.Kalıcılığı ; fondöten kullanmıyorsanız sadece pudra-kapatıcı sevenlerdenseniz benim gibi , yinede harika.
Ben genelde Rimmel London Concealer kullandığım için elim gitmese de , hakkını yemek olmaz.

ADIM 4

- Son taraf krem aydınlatıcı tarafı ise benim için biraz hayal kırıklığı. Sadece simden oluşmuş sanki ve biraz kalıp gibi duruyor. Toz aydınlatıcılarıma baz olarak kullanıp bitirmeyi planlıyorum.



Bu tarz paletlerden piyasada bulmak artık çok kolay.
Catrice , Essence , Nyx markalarında oldukça güzel , uygun fiyata paletler var.


Cildimde swatch bırakmadım ama her fotoğrafımı kaynak gösterebilirim :)



Ben indirimden 6 ya da 8 liraya almıştım diye hatırlıyorum. İndirimsiz fiyatında da ekstra bir fark yok ama.
Genel olarak her gün aşk yaşadığım bir palet. Benim kurtarıcım özellikle <3

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*



You May Also Like

28 yorum

  1. Fantastic product:)
    Have a great day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bende evde açılmamış bir halde bekliyor, umarım 2017 dide açıp aynı sene içinde kullanırım :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah acmalisiiinn 😍😍 ask yasiyorum kac zamandir 😂 Opuyorum! 😘

      Sil
  3. Ben kapatıcı paletlerini kullanmayı unutuyorum :)))) Hafta içi zaten evden uçarak çıktığımdan ancak göz makyajım yetişiyor, arabada da correcting ile uğraşamıyorum. Özel bir yere gideceğim zaman da bildiğin aklıma gelmiyor :))) Halbuki Revolution'ın correcting paletini de almışlığım var :) Bu hem uygun fiyatlı, hem de iş gören bir ürün olmuş anladığım kadarıyla, güle güle kullan! Bu arada, profil fotona aşırının aşırısı bayıldığımı söylemiş miydim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acele zamanlarda ben daha çok güneş gözlüğü kamuflesi yapıyorum. Kar yağınca da kar gözümü yaşartıyor diyorum ahaha :D Bende serviste maskaramı sürüyorum bazen , yarısı göz kapağımda tabi :D
      Ayy artık söylediiin *.* Değiştirdiğimden beri blogda bakmamıştım düzgünce nasıl durduğuna *.* Utandım şu an tam şu an :)) :******

      Sil
  4. Yeşil gerçekten etkili ama benim cildime pek uymadı bu palet. Çok katı düzgün yayılmıyor ya da ben beceremedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi de parmakla iyice yaymayı dene derim. Çabucak olsun makyajlarda asla dağılmıyor böyle uzun zamanının olması lazım :))

      Sil
  5. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    YanıtlaSil
  6. Son dönemlerde oldukça yoğun olduğumdan sivilce, koyu göz altları her daim benimle :D Gratise yolum düştüğünde artık inat etmeden alacağım, emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim,fiyat olarak en uygunu bu piyasada kesin deneee 😘😘😘

      Sil
  7. Benim bu tür panda correctorlarla yıldızım barışmadı, onlar için doğru kanvas değilim sanırım :( Ama fiyata karşılık sağladığı fayda çok iyiymiş! O aydınlatıcıya da biraz özen göstereymişler ya... Hocalarını da kuytuda tenhada dövelim, adalet sağlansın O_o
    Profil fotonu yerim, harika olmuş!
    Öperim kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kullanamam olmaz bana dedim ama yarabbi neler yaratiyorsun dedim 😂😂😂 Ayy tesekkur ederim Zeyneeep😘😘😘😘

      Sil
  8. bu paletlerden catrice ve rival de loop 'un kileri almıştım ikisini de çok aşırı sevmeyince hele catriceden nefret edince buna pek bakmadım yoksa böyle renk düzenleyicileri de seviyorum yani.. bu arada Başak haklı profil foton aşırı güzel ve tatlı olmuş :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ikisininde kapaticisini merak ediyordum bende tekrar dusuneyim 😕 Ayyy tesekkur ederiiim , instagramda da yorumlar cosunca utandim vallahi 🙈🙈Tesekkur ederim tekrar 😘😘😘

      Sil
  9. Yeni profil resminin harika olduğunu öncelikle söylemeden geçemiyeceğim. Ben bu tarz ürünleri ancak özel günlerde kullanıyorum. Bu paletle hiç karşılaşmamıştım ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha teşekkür ederim o zaman bende <3 <3 Çok çabuk bitiyor stok yenilenmiyor o yüzden görmek imkansız neredeyse :/

      Sil
    2. O kadar diyosun yani. Harika o zamn

      Sil
    3. Çok güzel kesiin bak bulduğun yerdee <3

      Sil
  10. Moda yazıları... :)

    Olsun gelmişken yorum bırakmalı... :)

    YanıtlaSil
  11. Güzel bir ürüne benziyor.Aklımda bulunsun ♥

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar,
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim :)
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel anlatmışsınız Bende bu ürünü kullanıp kullanmamakta kararsızdım. Bir tık daha iyisini mi alsam diyorum. Sizce Bir tık üstündeki ne kullanabilir Rica edersem cevap verirmisiniz öneri olarak ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için <3 Bir tık iyisi değilde eş değer olarak bence ucuz olsun derseniz NYX kapatıcı paleti. Bunu bulamazsanız NYX alabilirsiniz. Catrice ve Essence 'inde böyle paletleri var ama uzak durmak en iyisi :D

      Sil
  14. Bende beğendim üzümün bağını soruyorum zaten :D Benim suratımı snapchat filtresi gibi dümdüz yapıyor daha konuşmam ayıp :D Bulursan kesin al bak *.* Ahaha teşekkür ederim yavrum. Öptüm kocamaaaan <3

    YanıtlaSil
  15. Çok merak ettiğim bir üründü :) Yazı için teşekkürler..Emeğinize sağlık ❤ bloğunuzu takipe aldım bende beklerimm :)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.