Essence | Longlasting Ruj - 03 / 06 / 23

by - 06:45:00

Selam!
Yine Nisa yine bir ruj yazısı tabiki.
O zaman hiç bekletmeden uygun fiyatlı doğal rujlara geçiyorum!




Essence markası Gratis'den yavaş yavaş çekilirken , benimde etrafımda markayı alabileceğim başka bir kozmetik mağazası olmadığı için sevdiğim ürünlerinden kapmıştım bir kaç tane.

Tabiki rafları bomboştu ve her zaman ki gibi testerlar yoktu. Bende bloglardan alışveriş sırasında internetten renklerine bakarak seçtim rujlarımı .
Sonuç olarak 3 tanesi benimle evin yolunu tuttu :)



03 , 06 ve 23 numaralar şanslı numaralar oldu haliyle :D
Hepsinin yapısı farklı.
Ambalajları minimal , oldukça sağlam , çantada açılıp her tarafa bulaşma riskleri sıfır adeta.




COME NATURALLY / 03

İsmiyle rujun renginin alakasızlığını geçiyorum öncelikle.
Zira sürdüğünüz zaman hiçte 'doğal gelmiyor' 
Aksine lila / leylak renginde bir ruj.
Kremsi yapıda , saten bir bitişi var.
Dudağınıza yapısından dolayı çok rahat sürülüyor ve yapısına rağmen bana kalırsa rengini oldukça net dudaklarınızda görüyorsunuz.
 -bana kalırsa diyorum çünkü dudaklarım ciddi anlamda renksiz ve ne renk sürerseniz ambalajındaki renk net olarak aktarılıyor-
Kalıcılığı oldukça az. Yemek yer içerseniz zaten var olan kalıcığı yüzde yüz düşüp siliniyor dudaklarınızdan.
Ama bu renk rujum hiç olmadığı için yeri ayrı , kıyamıyorum :D




BARELY DARE / 06

Barely dare sür-çık rujlardan kesinlikle. 
Her makyaja giden , dudağımda renk olsun ama abartıya gerek yok , ee sürekli süreceğim biraz ucuz  olsun dediğim rujlardan.
Bunun yapısı da 03 numarayla aynı.
Kremsi yapıda , çok kolay sürülüyor ama kalıcılığı bunun 03'e göre daha fazla.
Altına farklı ton dudak kalemleriyle oldukça güzel tonlara dönüşüyor. Kahveyle özellikle çok hoş bir renk oluyor :)
Hep elimin altında olan rujlarımdan.



VELVET MATT / 23

Aldığım rujlardan sonuncusu ve tek mat olanı isminden de anlayacağınız gibi.
Kadifemsi bir bitişi var ve mat yapısına rağmen dudaklarımı hiç kurutmadı.
Aslında bu kadar açık renk ruj almam da kullanmam da , en başta dediğim gibi internetten bakarken fotoğrafın renkleriyle mi oynadılar,ışıktan mı bilemiyorum daha koyu gelmişti bana.
Benim gibi esmere biraz seren serengil dudağı oldu :D
Mac - Creme Cup 'ın mat hali bana kalırsa.
Açık pembe rengi yoğunlukta.
Kalıcılığı mat olmasına rağmen oldukça az. 
Diğer rujlar gibi yenileme ihtiyacı oluşturuyor.



Her birinin fiyatı 7 ya da 8 lira civarıydı. 
Diğer renklerinide buldukça tamamlıyorum <3

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*








You May Also Like

21 yorum

  1. Wow! these shades are gorgeous!!

    YanıtlaSil
  2. Hepsine de bayıldım. Barely Dare 06 favorim.

    YanıtlaSil
  3. ben de barely there i çok severek kullanıyorum özellikle günlük yok gibi makyajda kurtarıcı oluyor =) güzel günlerde kullan beybi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyu goz makyajlarima , sadece maskara makyajlarima her seye uyuyor , cok seviyorum bende 😍

      Sil
  4. Barely there benim de hep aklımda ama artık ruj alma Blana diyorum sürekli🙈🙈
    Ya Seren Serengil dudağına çok güldüm, Allah iyiliğini versin Nisa😂😂😂
    Güle güle kullan hepsini, öpüyorum❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha almalisiiiinnn 😍 Ya ama oyle olmamis mi , yuzyuze bu konuyu tartismak istiyorum😂😂 optum kocaman 💜

      Sil
    2. Evet evet en kısa zamanda yüzyüze tartışalım bu konuyu😃😃

      Sil
  5. Beautiful colors!!!!
    Have a good week, doll!!! My g+ for you!!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  6. essence rujları çok seviyorum bende de epey bir rengi vardır sanırım fiyatlarına göre çok güzeller güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende coook seviyorum. Eveshoptan tamamlamayi dusunuyorum. Tesekkur ederim 😍

      Sil
  7. O Come Naturally'yi ayıla bayıla almıştım ama bana hiç yakışmadı. Sonra Zeynuş'a hediye ettim, onda acayip güzel durdu :))) Ortadaki renk benlikmiş de Velvet Matte olan bana da olmaz galiba :) Halbusi kaplarında ne güzel duruyorlar :) Güle güle kullan şekercim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy Zeynep'e ne yakisir o varya. Tam unicorn olur ajdbsj 😍😍😍 Barely Dare cok guzel olur bence sana Basaak😊 Ya kandirdilar beni resmen hele velvet 😑

      Sil
  8. Nice colors :)
    M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/search/label/MariaV.

    Maria V.

    YanıtlaSil
  9. Oooof of renklerin güzelliği....

    YanıtlaSil
  10. Barely dare rengi çok güzelmiş.Fiyatlar zaten tercih sebebi :)

    YanıtlaSil
  11. Ahaha bende her şeyine rağmen alıyorum *.* O soluğu severek kullananlara buradan öpücüklerimi yolluyorum :D yorumu okur okumaz bloglardan baktım. Tam bir beyaz ten ruju bence. Bende pembeyim ve rujum diye bağıracaktır :D Ama yinede ilk gördüğüm yerde alacağım tabiki ahahha . Öpüyorum kocaman <3

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.