Restorex , Bioblas | Saç Bakım / Sponsor

by - 02:39:00

Selam!
Geçtiğimiz günlerde elime ulaşan Restorex ve Bioblas kargosunu kısaca ön izlenim geçmek istedim.
Hadi başlayalım!




İlk olarak Restorex ..




Restorex saçların sağlıklı bir şekilde uzamasını sağlıyor.
Saçlarımın yağlı olmasından ötürü bana Arındırıcı,sarmaşık özlü,içerisindeki Niacinamid sayesinde saç derisindeki sebumu dengeleyici bir şampuan göndermişler.

Bir ikinci ürün ise Sağlıklı Uzama Etkili Onarıcı Bakım Serumu.
2 haftalık bir süreçten oluşuyor.
İki günde bir yıkadığınız saçlarınızın derisine ampüllerdeki serumları döküp 1 dakika masaj yaparak yediriyoruz.

Şampuanı ve serumu dün denedim.
Şampuan için ilk izlenim olarak saçlarımı tertemiz yaptı. Yağlı saçlarımda sürekli var olan şampuan kalıntıları yağlanmasını hızlandırmakla beraber ağırlık yapıyordu.
Kalın telli saçlarımı tek bir yıkamayla tertemiz hissettim zaten. Dolgunluğu da cabası.
Şu an için iyi anlaştık gibi. Şişe bitince tekrar bakiciğiz.

Serum içinse daha yorum yapmak için çoooook erken . Ama saçlarımın boyunu çektim. Ampuller bittiğinde iki haftalık süreç sonunda blogda detaylı öncesi sonrası yazısı yazacağım <3



Bir sonraki ürünler BIOBLAS


Evdeki banyodan asla eksik olmayan tek şampuan Bioblas.
Saç dökülmesi genetik olduğu için birazcık , ne kadar azalırsa o kadar iyi diyerek ailecek Bioblas kullanıyoruz.-Ben hariç maşAllahım var diyelim *.* -

Bioblas 'ın şampuanı yine saç dökülmelerine karşı etkili ama ayrıca yağlı saçlar için sebum dengeleyici de özelliği var.
Ben Restorex 'i denerken bunu ev ahalisi ile deneyimleyeceğim.

Bir diğeri ise Saç Dökülmelerine Karşı Sıvı Bakım Kremi .
Sanırım annemin,kız kardeşimin  birbirine düğümlenen kıvırcık saçlarını sağlıklı açabilen tek ürün. Onlar çok seviyor.
İlk deneyimlediğim zamanlarda vaad ettiği üç özellikten ışıltıyı sağlamadığı görmüştüm bende.
Tek başına dökülmeyi engellemeye kesinlikle etkili değil öncelikle. Şampuanıyla beraber kullanarak istediğiniz etkiyi görebiliyorsunuz.



Bioblas ve Restorex ' e kocaman teşekkürler.
Tüm ürünleri deneme sürüşüne aldım . Ocak sonu gibi kesin deneyimlerimi blogda bulabilirsiniz <3

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*


**Ürünler firma gönderimidir. Yazdıklarım tamamen bana ait ve objektiftir. 



You May Also Like

50 yorum

  1. Bioblas bana pek iyi gelmemişti yarım bir şekilde banyoda kullanılmayı bekliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçımıda hafiften keçe gibi yapmıştı ama tek bir sefer denemiştim. Bunları da deneyeyim bakayım :)

      Sil
  2. restorexin sarmaşık özlü şampuanını ben severim saçıma iyi geliyor umarım sen de beğenirsin güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anlık epey güzel anlaşıyoruz , umarım bozulmaz :)

      Sil
  3. Fantastic products:)
    Have a lovely day ❤❤❤
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Restorex serumları çok merak ettim, öncesi sonrasını bekliyorum :)
    Öpüyorum Nisa'cım :) kiss kiss kiss <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merakla beklliyorum. Daha ilk denememde arkadaşım arayıp alıyorum dedi. :D Öpüyorum kocaman <3

      Sil
  5. Restorex şampuan bana da iyi geldi, kokusuna da bayılıyorum. Bioblas ilk kullanımda fena keçeleştirmişti ama ikinci kullanımda oran azalmıştı. Bu ara restorexe ağırlık verdiğimden sırasını bekliyor :) Güle güle kullan, iyi gelirler umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bioblas bende de öyle bir etki yaptı. Ama restorex 'i şu an epey sevdim. Çok teşekkür ederim , sizin içinde öyle :) <3

      Sil
  6. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    YanıtlaSil
  7. I've never hear about this product, thanks for sharing dear
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullanın.Ürünlerin bir kısmını bende kullanmıştım.Hatta Restorex hakkında ilginç yorumlarım olacak sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyorum o zaman o yorumları *.* Teşekkür ederim <3

      Sil
  9. Şampuan ve saç kremi bende de var ama SLS ile çok iyi anlaşamadığımdan şampuanı kardeşime verdim. Sıvı saç kremini de daha sonra kullanmaya başlayacağım. Ancak, şu hızlı saç uzatma iddiası olan serumları çok merak ettim; sonuçları bekliyorum. Seni de çok öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Restorex ile şu an epey iyi gidiyoruz,umuyorum yarı yolda bırakmaz :D Sıvı saç kremini ben genel olarak beğenmiştim , eminim sende seversiin tıtlım <3 Serumların 2 haftası var. Heyecanla bekliyorum Başakcım. Öptüm kocaman <3

      Sil
  10. Restorex şampuan ve bakım maskesi yorumlarını bekliyorum canım :) Mutlu günlerde kullan <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sonuçlarını heyecanla yazmayı bekliyorum <3 Teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  11. Saç dökülmem var ve oldukça merak ettiğim bir marka

    YanıtlaSil
  12. Ocak sonunu bekliyorum ozaman bende ona göre alıcam teşekkürler kuzucum <3

    YanıtlaSil
  13. Bioblas eşim kullanıyor hep ben daha denemedim.

    YanıtlaSil
  14. Umarım istediğiniz sonuçlara ulaşırsınız...
    Sizi + ekledim.
    Ben de http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ sayfama beklerim sizi.Sevgiler....

    YanıtlaSil
  15. Güle güle kullan canım umarım memnun kalırsın, yorumlarını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  16. Güle güle kullanın... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. bioblası hiç sevmemiştim ben.. güle güle kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin yorumu bu şekilde. Acaba bende nasıl olacak :/

      Sil
  18. Amazing post, dear! Looks wonderful :)

    YanıtlaSil
  19. Haftaya yazmayı planlıyorum onlarııı , aklımda *.* Öpüyorum kocamaan :*

    YanıtlaSil
  20. bioblası kullanmıştım daha önce çok faydasını görmüştüm saç uzatma için.. bakalım senin yorumların ne olacak =) güle güle kullan canım =)

    YanıtlaSil
  21. Merhabaa yeni keşfettim takibe aldım sizide beklerim.😊http://sukranceliker.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  22. Merhaba blogunuzu takibe aldım blogumada beklerim devam eden bir çekiliş var blogumda ilginizi çekebilir sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  23. Aklımda bulunsun canım bu da 😊 öpüldün

    YanıtlaSil
  24. Merhaba serumu kullandinizmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , serumun ayrı yazısını yazdım , blogdan aratabilirsiniz :)

      Sil
  25. Bende bu şampuandan kullanıyorum kokusu çok güzel bişey sorcam saçlarınız uzadımı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , serumun yazısını yazdım oradan detaylı görebilirsiniz. Ancak serumun en çok işe yarayan olduğunu söyleyebilirim. Ve uzadı hemde gözle görülür şekilde. Ama şampuan ve serum beraber kullandığım zaman :)

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.