ProjectPan | Final

by - 09:18:00

Selam !
+sihirli mavi  Project Pan son buldu. Peki ben nelere son verdim? :D
 Hadi başlayalım!

Project Pan ürünlerim ilk zamanlar bunlardı.
Nasıl yaptığımı tam olarak bilemesem de bir fotoğraf aşağıdakiler aramızdan ayrıldılar :)



Aramızdan Kasım ayında ayrılanlar :)


-Yalnız Kasım ayında güzel bitirmişim. Bir hevesle :D-
Son Project Pan yazım için aramızdan ayrılanları yazıyorum.

1- Flormar / ColorLiner
 (İkiside dibi gördü , sol taraftaki mavi ve bronz renkteki ürünler)

2- The Balm / Balm Jovi Palet
 (Allığının bir kaç kullanım ömrü kaldı , 3 tanede gerçekten kullanamayacağım renk farlar kaldı. Gurur tablom olarak paleti çekip buraya ekleyeceğim en kısa zamanda :D)

3- NYC Eyeliner 
(Son bir kaç kullanım hakkı kalmıştı ki ağdalaşmaya başladı. Eski verimini alamamaya başladım.)

4- Maybelline / Great Lash 
Bu ay sonunda kesin olarak bitecek ürünlerden.Bitmezse kuruyacak diye düşünüyorum :)


Aramızdan ayrılamayanlara gelirsek.
-Kiko Kalem Farlar 
Bu farlar gerçekten çok bereketli.Aşırı pigmentli ve yumuşak oldukları için azıcık kullanmak bile yetiyor. Bu nedenden dolayı bitiremedim :/

-Maybelline 590 Ruj
Çok severek aldığım kahve/bordoydu. Kullanabildiğim kadarını kullandım açıkçası. Daha sonrası Mac-Whirl aşkını yaşamaya başladığımdan dolayı proje için bile olsa elim bir türlü gitmedi :/ Hediye ettim bende kötü mü oldu? :D 

- L'Oreal Lumi Aydınlatıcı Baz
Flormar'ın likit aydınlatıcısı biraz geç bitince buna geç başladım. Ama günlük olarak sürekli kullanıyor aydınlatıcıma baz olarak. 

Darphin  Güneş Kremi-
Kışın Bepanthol kullandığım için sürekli elim bir türlü gidemedi. 

Benim tüm günahım bu kadardı hakim bey diyor ve yazıyı bitiriyorum :)
Yahu millet neler neler bitirdi Nisa sen ne bitirdin azıcık şey diyorsanız demeyin proje dışında 2 maskara,iki kalem,bir ruj,yıkama jelleri,peeling vs bitirdim.
Hiç aklıma gelmediler projeye eklemek. Ama bitenler yazısına ekliyorum hemen!

Sizin projeleriniz nasıl geçti?

Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*




You May Also Like

17 yorum

  1. Balm Jovi bitmiş sayılmaz, ben bilmem :D İnsanlar son kalan 0.005 gr allığının tozlarını presleyip kullanıyor. Ben bitiremedim, sen de bitireme Nisa :))))
    Başarılısın kuzum, vallahi tebrik ediyorum :) Renkli kozmetik azaltmak bile başarı zaten! Önümüzdeki pp lerde görüşürüz diyorum :D Öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız şu an kırıyorsun .. :D Ahaha yalnız ne bereketli çıktı o palette , çoluğuma çocuğuma saklamayı düşünüyorum :D Aaaaa biticek biticeeeek ! :D Teşekkür ederim canım benim <3 Yeni projede görüşürüz! Öpüyorum kocaman :*

      Sil
  2. Tebrik ediyorum, bende yazımı güncelleyeyim, hazır İlknur yeni project pan a başlamak üzereyken buna da katılırsam tertemiz çıkarım bu işten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha İlknur'un yeni projesine biraz geç katılacağım vallahi yine ne ürünler bitirip hep beraber temiz çıkıcaz ahah :)

      Sil
  3. Elimde The Balm'a ait pek çok palet var ve onları bitirmek hiçbir Project Pan ile mümkün olmayacak sanırım.Seni başarından dolayı tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Epey bereketli o paletler. Asla bitmiyorlar. Hiçbir projenin bitireceğine inanmıyorum zaten :)

      Sil
  4. Nisam, Maşallah diyor sana at nalı kadar nazar boncuğu takıyorum! Ben pp ürünlerini bitirmiş olmaktan çok uzağım,o kadar uzağım ki final yazısını dahi yazmadım henüz!
    Bir de renkli kozmetik nasıl bitirilir diye bir rehber yazarsan beni aydınlatır düzlüğe çıkartırsın, benim dibini gördüğüm far bile olmadı :(
    2. pp'de de aynı başarıyı diliyorum diyerek 2. pp'nin yaklaşıyor olduğunun sinyalini veriyor,
    Kocaman öpüyorum!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha Blana haklı sanırım sinsi sisi bitirdim :D hit the pan olayını nasıl başarıyorum hala anlamış değilim. Çözdüğüm an kılavuz oluşturacağım. Hoş kılavuzu ben olanın sonucu nasıl olur bilemiciğim :D İlknur yeni PP'ın sinyallerini verdi ama ben biraz geç katıliciğim aranızaaaa . Öptüm kocaman <3

      Sil
  5. Valla o Balm Jovi'yi bitiren herkese bir yıl çılgınca kozmetik alışveirşi hakkı veriyorum ben! Ömür törpüsü bir şey o :))) Çook tebrik ediyorum! Ben utancımdan yazamadım final yazısını, bu hafta inşallah :))) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahha senin ara dönemde bitirdiklerin yeter be ! Balm Jovi tam bir bela. Nasıl bereketlisin bit artık diye diye gitti :D Merakla bekliyorum hepinizin yazısını vallahi <3 Öptüm çok :*

      Sil
  6. Maşallah diyorum bu project pancilara. Sen de baya güzel ürünler bitirmişsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl bitti bende anlamadım. Ama şöyle bir baktım baya renkli kozmetik bitirmişim *.*

      Sil
    2. Ben başaramam ki aslında çok kokoşum

      Sil
  7. Nisacım bir guru tablosu da senden gelmiş, harikasın tebrik ederim :)
    Yeni pan yarın başlıyor, merak ve heyecanla seni de bekliyorum.
    Dipnot: İstikrarlı bir şekilde pan çalışmasına katkıda bulunanlardan birisin ve senin gibi blogger arkadaşlar yeni panı 4 gözle bekliyorlar ya, nasıl mutlu oluyorum, nasıl gözlerimden kalpler fışkırıyor, anlatamam :)
    Sizi seviyorum :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha ya teşekkür ederim. Ama az ürünüm vardı benim şimdi haksızlık olmasın. Hoş renkli kozmetikte zor ama tamam susuyorum , şımartmicam kendimi :D
      Yaaa mutlu ettiysek ne güzel işte.. <3 Bizde çok eğleniyoruz vallahi. Ben yeni projeye biraz geç katılacağım ama artık neyse. Hanım kızlar bana yetişir belki ahhaha dayak yiyorum sanırım :D
      Bizde seni ve etkinliklerini seviyoruz İlknur'cum<3

      Sil
  8. Renkli kozmetikte çok başarılısın canım, tebrik ediyorum ve darısı bana inşallah :D Çok sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim canım benim :* Ahaha inşallah <3

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.