Bitenler | No.5

by - 07:20:00

Selam!
Ameliyatımdan sonra sağ elimi neredeyse hiç kullanamam , beni klavyemden güzelce kopardı.
Bu gün tam 6. gün ve parmaklarımı daha rahat hareket ettirdiğimi anladığım an bilgisayarıma koştum!
Ne alışverişler ne bitenler birikti ohoo. Elim hala acıdığı için part part ayırdım,fazla zorlamaya gelmiyör hala :D
O zaman YAZININ ŞARKISI ile hadi başlayalım!





Her ne kadar PP içinde epey ürün bitirsem de , PP ' a eklemediğim bir çok ürün bitti. İyi bitti bence :D
Bu bitenler yazısında kozmetik , bakım karışık bakalım istedim *.*



Garnier Çift Fazlı Micellar : Uzun uzadıya yazısı için zıpzıp. Ama makyajımı hindistan cevizi yağıyla yıkamaya başladığım için misel sular artık tercihlerim arasında değiller.Ha bir gün yağın o hafif eziyetinden bıkarım o zaman kesinlikle döneceğim tek misel su budur. *.*
**15 lira

Soft & Gentle Yasemin/Hindistan Cevizi Sütlü Roll-on Deodorant : Gratislerde satılan alüminyum içermeyen deodorant. Açıkçası daha önce alüminyum içermeyen deodorant kullanmamıştım. Kıyaslama yapamıyorum bu yüzden. Klasik bir roll-on ile kıyaslarsam; acayip güzel bir kokusu var. Bebek pudrası gibi daha çok. Yoğun parfüm kokusu asla değil,oldukça hafif kokuyor. Terleme problemim yok ama çok yoğun terleme yaşadığım zamanlarda - ki bu kesinlikle bir yerlere geç kalmaktan,ayy hiç dakik değilim napayım - tek hissettiğim roll-on'un kokusu. Ama terlemenin kıyafete geçmesini önlemedi maalesef.
Yaz için ideal olmasa da kış için sevdiğim roll-on'lardan. 
**6 lira.

Hacı Şakir Yağlı Saçlar için Limonlu Şampuan :  Duş jeli kullanmadığımdan hep Hacı Şakir sabun kullanıyorum. Neden şampuanını denemeyeyim diyip aldığım bir üründü.
Aksine beni şaşırtmadı ve epey sevdim. Saçlarımı gün aşırı yıkadığım için yıkamada zaten saçım temiz oluyor bu yüzden aşırı derinlemesine temizlik hissine gerek duymuyorum. Ama saçlarımın şekil verdikçe yağlanmasını bile güzelce engelledi.Yalnız tek başına kullanımda saçınızın sert olduğunu hissediyorsunuz. Ben daha sonrasında yağlarla vs saçımın yumuşaklığını dengeliyordum.
Elimdeki yeni ürünler bittikten sonra tekrar alırım .
**5 lira

Naturel Argan Yağı : A101'den görünce bir deneyeyim dediğim bir üründü.
Çok muhteşem olduğunu söyleyemiyorum. Epilasyondan sonra kuruyan cildimi nemlendirmek için almıştım.- Asla tüylerimi arttırmadı- Çok kısa süreli bir nemlendirme sağladı.
Öylesine almıştım zaten daha da almam .
**4 lira diye hatırlıyorum.

Vichy 3'ü 1 arada Micellar Temizleme Suyu : Narecza tarafından denemem için gönderilmişti.
Uzun uzadıya yazılacak bir ürün olmadığını düşündüğüm için burada aktarmak istedim.
Klasik bir misel sudan zerre farkı yok. Hani ekstra bir tarafını söyleyeyim diyorum maalesef.
Hatta yoğun maskara sürdüğüm zamanlarda / yoğun makyaj yaptığım zamanlarda yüzümü yıkadığım zaman makyajımın tamamen çıkmadığını görüyordum. Üstüne kirpiklerimi pamukta görmeye başlamıştım.
Çok etkili bir ürün olmadı bana göre.
Fiyatını gönderim olduğu için bilemiyorum tam olarak ama **30 liradan aşağı olmadığını düşünüyorum.




Gelelim kozmetiğe..

Rimmel London Brow This Way Kaş Maskarası : İlk kullanmaya başladığım zamanlarda renk tonunu,benim hoyrat başına buyruk kaşlarımı sabitlemesini sevmiştim. Kullandıkça ağdalaştı , rengi bu yüzden sadece tek bir noktaya bırakıp kahtalı mıçı'ya döndürdü. Bunlar dert değil ama silerken kaşımı dökmeye başladı.Bir kaç kişide daha duyunca vazgeçtim denemekten . 
Ve daha tarihinin bitmesine vardı. Başka ürünler denemeye başladım bende. Yazısı gelicek.
**14 lira .

Make Up For Ever Smokey Strech Maskara : Hayatımın aşkıydın dediğim maskaralardan. Diğeri ise Avon Big&Daring klasik olan.
PP kapsamında bitmişti. Buraya tamamen dalgınlıkla koymuşum. Maalesef ülkemizden ayrılan markalardan.
**80 lira

Golden Rose Longstay Precise Browliner 103 : Esmerliğin,kara kaşlı kara gözlü olmanın verdiği yetkiye dayanarak tam kaş rengimi bulamamak derdimi kime anlatsam :D 
En koyu kaş kalemleri ya çok koyu ya kahverengi. Yapısına , rengine her şeyine bayılmıştım.
**20 lira

Maybelline Age Rewind Kapatıcı : Geldik kimde görsem ay sevimsiz dediğim ürüne. Bunu ben zerre kadar sevmediğimi her yazısı yazılan bloga yorum olarak bırakmışımdır. Bırakmadığım varsa söylesin eksik kalmayayım :D 
Göz altlarımı deli gibi kurutup,açık rengi ne aydınlatır,tam rengimdeki ne kapatır garip bir ürün. Bir üstüne göz altlarıma o sevimsiz pütürcükleri koydu. Onlar yağ bezelerine dönüştüler. Mis. Bu olay patlamış geçenlerde instagramda.Herkes birini suçlamış. yahu bir ürün o kişiye uyuyorsa size uyacak diye bir şey yok. Maybelline ne kadar sünger antibakteriyel desede  yemedim kimse kusura bakmasın.
Cildim ne kadar yağlı olsada göz altlarım bir o kadar kurudur. Bana uymadı eğer cildiniz benimki gibiyse benim deneyimim budur :)
**25 küsür lira olarak gördüm ülkemizde.

Aşağıya şu sevimsiz süngerden nasıl kurtulabileceğinizi gösterdim. Umarım işinize yarar <3



Şuraya kadar yazmak bile hastalık psikolojisinden çıkardı beni be.
Of çok mutlu oldum şu an.
Ne kadar blog okuma oranı azalsada benim için terapi resmen.

Gelecek yazıda -yani yarın- görüşürüz!
Arayı kapatmalıyım.
Öpücükler :*




You May Also Like

24 yorum

  1. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    YanıtlaSil
  2. Lisedeyken annem hacı şakirin hindistan cevizlisini alırdı. Kokusu verdiği temizlik hissi çok hoşuma giderdi.Tabi o zamanlar saçta ne boya ne işlem :) Anılarım depreşti birden. Ne güzel bir sürü ürün bitmiş gitmiş gelsin yerine yenileri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O temizlik hissine,kokusuna ben ayrı bayılıyorum <3 Kullandığım parfümün kalıcılığını bile arttırıyor. Ay gelsin gelsiiin <3 :*

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş severek okudum, gelsin yeniiler diyelim de olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim :* Yeni gelenleri de en kısa zamanda yazıyorum :))

      Sil
  4. Dün gecenin ikisinde evin ortasında kahkaha atmama sebep olan yazın için seni kınıyorum Nisa :D Kahtalı Mıçı nereden aklına geldi, Allah iyiliğini versin :))))) Ay yazarken bile gülüyorum :)
    Yenileri de bitsin inşallah diyorum. Öperim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah yazarken bende güldüm ne yalan söyleyeyim :D Yenileri geldiler ay biticekler inşallah *.* Öptüm kocamaaan <3

      Sil
  5. Öncelikle çok geçmiş olsun. Instagramda paylaştıysan görmedim Nisacım, umuyorum çok daha iyisindir şimdi.
    Biiir sürü bitmişlerin yerine elbette yenileri gelecekti ki onlar da bitsinler :)
    Vichy misel su konusunda seninle aynı fikirdeyim, kullandım bitti oldu :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İlknur'cum. Evet paylaşmıştım ama olsun ne önemi var yazman yeterli :) Çok daha iyiyim çok şükür az kaldı dikişlerin çıkarılmasına :) Ay gelsinler gelsiiinler <3 Vichy markası ile ben hiçbir ürününde anlaşamadım. Bu da ay bitsede kurtulsamlardandı gerçekten. Öpüyorum güzel yorumun için <3

      Sil
  6. Ay ben de her bloga alüminyumsuz ama ter kokusu önleyen roll-on arayışımı yorum bırakıyordum; bak bunu okuduğum çok iyi oldu! Ben Gratis'e bir bakayım da bunu alayım olmadı :) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte Nisa farkı diyoruuum :D Harika bir kokusu var Başaak <3 Kesin seversin sen . Al bakalım bir de senden dinleyeyim bunu :* Öptüm kocamaaan <3

      Sil
  7. Gratis te adını suan anımsamadıgım ve tatilde oldugumdan bakamadığım bir ürünü kullanıyorum. Oda gayet iyi bu konuda. Birde hunca nın alimunyumsuz deosu var sprey onu da tavsiye ederim. Maybelline kapatıcıya gelince simdilik deneme aşamasındayoz sevdim gibi ama bakalım ☺
    Gelsin yeniler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilke'cim Hunca'nın ürünlerinide geçen sene deneyimledim. Epey iyiler. Yeni yeni duyuruyor o da adını. Aklıma yazdım :)
      Maybelline kapatıcıyı bende ilk çok svdim ama sonrasında bir şeyler oldu anlamadım. Büyük ihtimal süngerinden kaynaklı :) Ay gelsinleer<<3

      Sil
  8. Bayılıyorum bitenler yazısına sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha bende anlamsızca zevk alıyorum okurken. Öpüyorum <3 :)

      Sil
  9. Gelmis gecmis olsun baby skini bir sonraki yazida da göremedim kuzu ama tebrik ettim yani, benimki torunlarima falan kalacak sanirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zeynep'cim <3 Project Pan ile bitti BabySkin. Yanlışlıkla bir sonraki yazıya ekledim :) Dalgınlık :D Bitti yahu , dibini sıyırdım bu hafta :D Baya bereketli ama . Porefessional'a döneceğim sanırım :)

      Sil
  10. Beybisi sana güzel haber; bugün Sephora'da MUFE Smokey Strech Maskara gördüm orta boy, 29tl'ydi. Artık bir Sephora yaparız!
    Rmmel Kaş maskarası için ise daha fazla katılamazdım. Bitmek de bilmiyor, yıldım!
    Age Rewind'ı almıycam çünkü Fair renginini getrmemelerini şiddetle protesto ediyorum, erkek arkadaşım da tepesini Tavşan poposuna benzetti, haksız diyemem adfgjldj
    Kinky Unicorn Lovers,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeyneeeeeeeeeep LETS GO SEPHORA *.* Hemde 29 papel. Allahıımmm <3 Tabiki yapacağız!
      Rimmel için yorumlarımı yukarıda tamamen kustum susuyorum :D
      Ahahah Fair getirmedilerse bizim vloggerlara en açık rengi bile koyu geliyordu.Hiç kullanmıyorlar demek ki skejgdaga
      Rabbit Ass .. Haklı :D :D :D Ahahahhaha Kinky Unicorn Lovers <3 <3

      Sil
  11. Aaa ben maybeline göz altı kapatıcısını alayım diyordum ama şun ikilemde kaldım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maybelline kapatıcısının kendisi harika. Fakat bir süre sonra süngerinden kaynaklı etkisini kaybedip,çok daha kötü bir hale dönüyor. Yukarıdaki gibi çıkarılıp kullanılınca tadından yenmez :))

      Sil
  12. Geçmiş olsun öncelikle canım umarım en kısa sürede sağlığına kavuşursun... Maybelline kapatıcıyı yeni aldım ve henüz kullanmaya başlamadan yazını okumak korkuttu canımm :D Çok sevgiler <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşeeekkür ederiiiim <3 Ahahah yahu bir süre sonra sapıtıyor anlamadım gitti o kapatıcıyı :D <3

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.