Tatil Makyaj Çantamda Ne Var? | No.1 |

by - 00:21:00

Selam!
Zevkle okuduğum makyaj çantamda ne var ? serisinin bir yazısı da bende olduğu için ayrı bir mutluyum.
Tamam makyaj konuştuğum her konuda mutluyum ben.
Bir de kolumun dikişleri yavaş yavaş iyiştikçe yazı yazdığım için mutluyum.
Benim gibi pesimistin dibi bir insanın bu kadar optimist olmasını hiç hayra yormuyorum ve hemen yazıya geçiyorum. :D
Hadi başlayalım!
/YAZININ SONUNDA MİM VAR!!/



İlk olarak makyaj çantamdan bahsetmek istiyorum.
Tatile gideceğim zaman kullandığım,3 bölmeli,katlanabilen uzunca bir çanta kendileri.
Üstten ufak bir kurdele eklemesi var burada askı kancası vardı.Herhangi bir yere asıp , çabucak makyajınızı yapabiliyorsunuz. Fakat ben tabi ki onu kaybettim. :D

Buna benzer bir ürünü Gratis'te Dirty Works markasında gördüm.Fiyatını hatırlamıyorum.

Seyahat makyaj çantamı Primark mağazasından çok komik bir fiyata almıştım. 10 lira belki tutar bizim paramıza çevirirsek.
Hayatımda en sevdiğim mağaza zinciri kesinlikle PRIMARK'tır. Bu kadar ucuz,kaliteli ve çeşitli ürünü bulabildiğim tek mağaza. 


Aşağıda da gördüğünüz gibi neyim var neyim yok alıyor :)  
Bu tatilde bitirmek istediğm ve yeni deneme sürüşüne almak istediğim ürünlere yer verdim çantamda.
Sırasıyla bölmeleri inceleyelim.


BİRİNCİ BÖLME :

Bu bölme diğer bölmelere göre daha ince. Bölmeler yukarıdan aşağıya doğru gittikçe genişliyor zaten.
Bende ilk bölmeye fırçalarımı koymayı daha uygun gördüm.
Günlük makyajımda kullandığım fırçalar genel olarak bunlar. Hayır sürüsüne bereket fırçalardan bunlara karar vermek benim için mükemmel bir adım. :D



Fırçalar soldan sağa doğru sıralamam gerekirse (YUKARIDAKİ FOTOĞRAFA GÖRE)

Ecotools / Large Powder Brush
Fırça aileme yeni katılan fırçalardan en sonuncusu. Makyajımda kapatıcı-pudra ikilisine odakladığımdan beri ideal pudra fırçamı arıyordum.
RT Blush Brush'ı pudra fırçası olarak kullanmaktan artık vazgeçmem gerektiğini adam akıllı bir pudra fırçası almam gerektiğini fark ettim :D
İndirimde 10 lira gibi bir fiyata bulunca hemen aldım.
Fırçanın inceleme yazısını ayrı yazacağım fakat pudramın kapatıcılığını arttırdığını gözlemledim. Epey iyi anlaşıyoruz şu aralar :)

RT / Buffing Brush 
 Kışın matlaşan cildimi biraz daha canlı göstermek için CC kremlere yöneliyorum.
Sadece CC krem için değil genel olarak kapatıcı,fondöten,pudra aklınıza ne gelirse her türlü ürünü harika bir şekilde yayıyor. Herkes nedense marifetin bende değil fırçada olduğunu söylüyor ahah tamam biraz haklılar :D
Set içerisinde satılan Buffing Brush , bir çok sitede,kozmetik markette bulunuyor.  

RT/Blush Brush
Makyajımı hafifletme yolunda ilerlerken kendisini pudra fırçasından asıl görevi olan allık departmanına atadım :D
Bronzer ve allık ikilisi için tek bir fırça kullanmak daha kolayıma geldi tatilde.
Toz ürünlerde mükemmel bir bitiş sağlamama epey yardımcı oluyor.
Bronzer için homojen dağıtma sorunu olsa bile fırçanın desteğiyle çabucak ve istediğiniz şekilde sonuca ulaşıyorsunuz.
Fakat keskin kontür çizgisi elde etmek çok zor. Daha doğal makyajlarda ideal olduğunu düşünüyorum. Ama illa ki  çok keskin olmasa da bir çizgi olsun derseniz , parmaklarınızla iki yandan fırçaya bastırıp , ince uzun bir şekil verdikten sonra bronzerınızı sürebilirsiniz :)
Baking işleminde pudrayı yerleştirmek ve fazlasını süpürmek için kullandığımda da ideal sonucu elde ettiğimi belirtmek isterim.
Tekli satılan Blush Brush 40 lira.

The Balm / Give Crease A Chance
Tek far fırçası ile hayatımı geçirmek istersem kesinlikle bu olurdu.
İki taraflı fırçanın bir tarafı harika bir karıştırma fırçasıyken diğer tarafı geniş ve yassı.
Geniş tarafıyla tüm göz kapağıma farı yerleştirip , arka tarafıyla karıştırıyorum.
Mutlaka hepimizde var olan bir fırça olduğuna canı gönülden inanıyorum :D
The Balm ülkemize ilk geldiği zamanlar 17 liraya almıştım.

Nars / Ita Brush 
Nars'ın ikonik fırçası. Bir zamanlar ne karaborsaydı. Asla gelmeyecek dendi. Neler neler. Ne efsaneler duydu bu kulaklar Sephoralarda :D
Yakın zamanda Golden Rose birebir aynı şekilde , aynı büyüklükte aynı etkide bir kontür fırçası çıkardı.
Elmacık kemiği yap bana Nisa diyerek yanıma gelen arkadaşlarım ve yanaklarım için vazgeçilmez bir bey kendileri.
Ha;  ne Nars'a 190 lira veririm ne de Golden Rose ile uğraşırım derseniz aliexpress 'te 1 dolar bile değiller :D

Sulu boya fırçası 
Evet , kırtasiyeden bir buçuk TL vererek harika bir alışveriş gerçekleştirdiğim fırçam
Karıştırma fırçası oldu , burun için kontür fırçası oldu. Neler olmadı ki :D 
Şimdi hayatına aydınlatıcı fırçası olarak devam ediyor. Morphe aydınlatıcı fırçasından neyi eksik ? Hıh :D
Ay evet fiyatı 1.50 TL  :)



İKİNCİ BÖLME :

Cilt ve göz ürünlerimin çoğunu yerleştirdiğim bölümdeyiz sıra.
Yanıma çok fazla şey almış gibi duruyordum fakat sonra günlük makyajımın tamamını aldığımı düşündüm.
Sadece ruj seçeneklerimi fazlaca tuttum .
İkinci bölme detayları için hemen aşağı!


The Balm / Bahama Mama 
Hayatımın kontür pudrası yine tabiki The Balm'dan.
Ne kadar koyu dursada asla çamur gibi suratımda kalmayan , homojen istediğim şekilde dağıtabildim ve o keskin görüntüyü elde edebildiğim tek ürün. Aklımda Hoola var ama bana çok açık olduğunu düşünüyorum her baktığımda.
Ben 20 liraya almıştım. Kullanım zamanı geçmiş olabilir çok emin değilim yahu bitmiyor ki.

Maybelline / Baby Skin

Maybelline / Great Lash 
 Project Pan ile bitiremediklerimdi. Kurumasına az kalmıştı bende yanıma aldım . Günlük olarak ideal.
Kirpikleri tek tek tek ayırıyor ve belirginleştiriyor. Hacim,kaldırma gibi huyları hiç yok :D
Yurtdışından almıştım , ülkemizde olmayan ürünlerden.

Cecile - Sexy Volume Maskara
Cosmetica indirimde 4.90 tl gibi bir fiyata almıştım. Sadece denemek , merak amaçlı aldığım bu maskarayla aşk yaşıyorum yahu.
Bu kadar beğeneceğimi hiç düşünmezdim.
Bu yüzden ayrıntılı yazısını kesinlikle yazmam gerektiğinin farkına vardım *.*



Maybelline / Affinitone Pudra
Pudra arayışlarımda sonuncu durağım Affinitone. Şu an hitthepan yapmama az kaldı . Hatta yapmış bile olabilirim.
Detaylı yazısı geleceklerden.

Rimmel London / Kapatıcı

Kiko / Bronzer Powder 
Epey bereketli çıkan bronzerım. Aramızdaki süresinin doğal yollardan dolayı bitmesine az kaldı. Bu yüzden seyahatimde yanıma alıp , sonsuzluğa uğurlamadan bir hitthepan olayını görmesini istedim :D
Turuncu tonlu bronzerlardan.

The Balm / Balm Jovi Palet
Project Pan etkinliğinden arta kalan bir kaç far ve allık ile tamamen vedalaşmak için yanıma aldım. Kendileriyle bu hafta sonunda vedalaşıyoruz. Allık için kara 
göründü öhöhöh duyurulur :D



Sleek / Kaş Kalemi
Deneme sürüşünde olan bir ürünüm daha. Keskin yapısı ile piyasadaki kaş kalemlerinden ayrıldı benim için.
Tabiki deli gibi kaş kalemi inceleyen ben bununda epey detaylı yazısını bloguma ekleyeceğim.
30 lira

Emily / 103 Göz Kalemi
Acı kahve göz kalemi denilince yedeklediğim tek göz kalemi olan 103 numara. Benim gibi siyah göz kalemi çok keskin geliyorsa göz içinize sürdüğünüzde acı kahve bu göz kalemi harika olucak *.*
Akmama gibi bir özelliği yok. Klasik bir göz kalemi fakat renk ve yapı olarak daha güzeline şu anlık denk gelmedim.
4 lira.

Rival De Loop / Kaş Maskarası
Herkesin dilinde RDL markası olunca bende artık  master yaptığım kaş konusunda bir ürün denemek istedim.
Aslında kısa bir sürede şunu yazmak istiyorum. Çünkü oldukça ilginç bir ürün bana göre. Detaylı yazısında ne demek istediğimi anlayacaksınızdır :)
15 lira



ÜÇÜNCÜ BÖLÜM :

Biraz ortaya karışık bir bölüm oldu burası bence.
Disiplin , düzen bu bölmede bağımsızlığını ilan ediyor :D
Hadi son bölmeye de bakalım ...

Yves Rocher / Greyfurt Özlü Vitamin Yüz Spreyi
İkinci şişem. Açıkçası her ne kadar kendi makyaj sabitleme spreyimi yapıp kullansam da bazen üşengeçlik yaptığımda bu spreye dönüyorum.
Kesinlikle makyaj sabitleme gibi bir amacı yok aman yanlış anlaşılmasın. Ben makyajdan önce cildimi nemlendirmesi için veya makyajdan sonra cildimdeki o ''cakey'' dediğimiz pudramsı donuk görüntüyü yok etsin diye kullanıyorum.
15 lira

L'Oreal / Nude Macique CC Krem
Bu üründe deneme sürüşünde olanlardan. Şu an için bir şey söylemem yanlış olur :)
40 lira.

Rival De Loop / Göz Çevresi Roll On
Sevgili +Deneyen Bayan Zeynep'te görüp ilk gördüğüm yerde de aldığım üründür kendileri.
Kullandığımdan beri göz çevremin o yorgun görüntüsü nasıl yok oldu hala anlamadım.
Kesinlikle detaylı yazılacaklardan!
Buradan da teşekkür ederim Zeynep'cim <3

Avon / Kirpik Kıvırıcı
Kıvrık kirpiklere ulaşmamda kader arkadaşım kirpik kıvırıcılar arasında uzun zamandır en sevdiğim.
Gerçekten kaliteli bir kirpik kıvırıcı diğerlerinden etki olarak epey ayrılıyormuş. Uzun zaman önce bunu anladım.
Severek kullanıyorum dememe gerek var mı? :)

Bepanthol / Cilt Bakım Kremi
Severek makyaj öncesi / günlük olarak  kullandığım kremim.
Tüylendiriyor mu sorusuna tabiki cevabım hayır. Yani cildimde çıkan tüylerden ekstra bir tüylenme kesinlikle olmadı. Var olanı da arttırmadı :)
Bu soğuk havalarda kesinlikle en sevdiğim şey <3
 15 lira



Gelelim yanıma aldığım rujlara!

The Balm / Meet Matt(e) Hughes - Adoring 
Gratis istilasından kapabildiğim harika bir bordo. Yazısını daha yazamadım. O kadar rujdan sıra bir türlü gelemedi. Deneme sürüşü için yanıma aldım :)
40 lira

Mac / Nutcraker Serisi - Whirl
Benim Keylie'ciğimden ne eksiğim var değil mi? Instagramdaki sözde orcinal hesaplara inat Keylie . <3 Tövbest.


Chanel / Rouge Allure Velvet -34 - La Raffinée
Demirbaş rujlarımdan. Ruj çekmecelerimdeki en güzel nude kesinlikle.
Mat yapısına rağmen dudağımı kurutmaması renginin yanında ayrıca güzel bir etkisi *.*

Flormar - Dudak Kalemi - 202
Tam bir joker rengim. Bordo rujun altına da , kırmızı rujun altınada , nude rujun altına da , rujsuz tek başına da .... Her yere uyum sağlayan muhteşem bir arkadaş.
Her daim yanımda ..
4 lira.


Buraya kadar benden nefret etmeyip okuduysanız , size kesinlikle bir kahve borçluyum. Ama dibek. Ben dibek söyleyeceğim sizde seversiniz . Zencefilli şansınızda var tabiki . Ahah :)
Şimdi geldik mi mim çalışmasına...
Sizin makyaj çantanızda neler var bana gösterin . Yanınıza gelemesemde heyecanla okuyacağım! :)
+Hüzünsarisi
_____________________________________________-
Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*




You May Also Like

18 yorum

  1. Geçmiş olsun. O kola rağmen uzun bir yazı olmuş belli ki epey keyif alıyorsun. Bepanthol yılın bu zamanları benim de vazgeçilmezim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiiim <3 Benim icin terapi sanirim blog yazmak 💜
      Yaz / kis favorim Bepanthol ama kisin kesinlikle kurtariiciiim 😍

      Sil
  2. The Balm'ın çift taraflı göz makyaj fırçası bende de var ve çok memnunum gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yillardir - masallah diyeyim- bir kil dokmedi , egilip bukulmedi. En kaliteli 18 liralik fircam 💜

      Sil
  3. Kuzum ne kullanışlı bir çanta o öyle ! 😍 en kısa sürede yapacağım bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay heyecanla bekliyorum ! 😍 Hemde cok isime yariyor bu canta ☺

      Sil
  4. yalnız çanta çok güzelmiş doğru benzeri dirty works'da var.. fırçalar da harika...:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canta tum daginikligimi topluyor vallahi emektar cantam :) Dirty Works 'un cantasi 30 lira gibi bir fiyatmis 😑 Favori fircalarimi da bu sayede belli ettim ;)

      Sil
  5. Hahaha, ben yazını okumaya başlamadan önce kahve yapıp bilgonun başına oturmuştum :)))) Kahvemi öncen aldım yani! Ben bir ara paylaşıyordum ne güzel, üşendim sonra... tamam senin için yapıciiim bunu şekerim!
    Bu arada, acı kahve göz kalemi alternatifi ararken Emily önerisi süper oldu ama akıyorsa anlaşamayız sanki :/

    Öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahha bilegime kuvvet diyerek yazmaya basladim vallhi 😂 Ay ama ben ismarlicaktim olmadi 😂 Ay merakla bekliyorum sizin cantalariii 😍 Deli gibi akmiyor ama yapistirici gibide yapismiyor ☺ Normal bir goz kaleminden farksiz . Ama rengi harika mutlaka dursun cekmecende 💜

      Sil
  6. Ne tatlı çantaymış o ama😍😍 Baya da minimalmişsin onu da öğrendim😃😃 Fakat ben tatile çıkmıyorum kuzum, onu nasıl yapacağız😂😂 Ki tatile çıkarken benimki pek makyaj çantası olmuyor zaten🙈🙈 Öpüyorum❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahha cok minimaaalliiiim 😂😂 Canta cok sevimli ya 💙 Nöö , normal makyaj cantasi. Seni mi kiricaaam. Ha yazmam haftaya karistirirsin diyorsan kabulum! 😂 💋💋💋💋

      Sil
  7. Çok geçmiş olsun. Yalnız çanta minicik görünse de, maşallah baya büyükmüş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Ilke'cim 💜 Canta boyunu asiyoor ☺☺☺

      Sil
  8. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    YanıtlaSil
  9. Ay bu çantalar çok kullanışlı ya!Aşırı da sevimliymiş; Primark kalp Biz <3 <3 <3
    Ya bu aliexpress gönderileri 2 ayda gelmese tüm fırçaları yığardım eve herhalde, tüm aldıklarım çok güzel çıktı;ita da alacaktım, almadığıma çok pişmanım!
    Ben en iyisi bi makyaj çantası hazırlıyım zira tek yaptığım çantaya rujumu atıp çıkmak oluyor kfldgdjlg
    Öperim seni kocaman!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Primark 💜💜 Yahu aliexpress ten neler yigmak istiyorum eve varya. Ama namissizlar yuzyila geliyor 😑 Ita kesinlikle al 😍 Merakla bekliyöröm 😘😘😚😘

      Sil
  10. Makyaj çantasınaaa bayıldım özellikle rengi ve fyonk detayıı <3 ben :)) Harika ürünler ve çok iyi bir şekilde organize etmişsin canım :))

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.