Gratis | Yılbaşı Paketi | Sponsor

by - 04:54:00

Selam!

Bugünün yazısı ''BEN BUNU YAYINLAMAYI UNUTMUŞUM'' yazısı. Aferin bana diyerek Ocak ayının başında elime ulaşan bu kargodan bahsedeceğim.
Hadi başlayalım!



Ne kadar Gratis'in yılbaşı gönderisi olsa da elime Ocak ayında ulaştı. Yılın en çok hangi zamanını seviyorsanız derseniz bir çok insan gibi bende yılbaşı diyeceğim. Evet kendi doğum günümden daha çok. Hele ki yurtdışındaki yılbaşı pazarlarını gördükten sonra fikrim kesinleşmişti. *.* Zencefilli kurabiyelerin tadı hala damağımda. <3



Asıl konumdan şaşmadan kutunun içeriği tam bir kış sever kutusu. 
İçerisinden ilk olarak Gratis kataloğu çıktı. 
Sonrasında yoğun bakım kremleri,kışa yakışır harika bir parfüm ve daha fazlası. Daha fazla boş konuşmadan hemen kutunun içeriğine geçiyorum. :)



BEE BEAUTY | MISS VIOLETTE | PARFUM 50 ml.

Öncelikle parfümün kokusunu çok merak etmiştim. Hele ki Sevgili +Basak ve +Kırmızı Rujlu Blog  Blana'da Bee Beauty markasının Blush parfümünü merakla koklayacakken BeeBeauty markasının farklı bir parfümünün gönderilmiş olması ayrı heyecanlandırdı beni. 
Fakat tam bir Nisa parfümü. Neden vanilyalı *.*
Detaylı yazısını zevkle ile hazırlıyorum. Fakat genel olarak söylemem gerekirse yasemin ve vanilya birleşimi bu kadar güzel kokabilirdi.



BEE BEAUTY | EL KREMİ | LEYLAK
Elimde görüldüğü andan itibaren 'ödün''Ç''alınmak' istenen krem :)
Ambalajının güzelliği karşısında yorumsuzum. Zaten annem kokusuna etkisine bakmadan BU BENİM dedi ve aldı ahahha :D 
Sizin için ben tabiki yine yazacağım. 
Bu kremin bir kaç farklı çeşidi var. Gönderimlerde herkese farklı bir ürünü gitmiş diye gördüm.
Bende ki leylak olan. Çok fazla soran olduğu için ve internette bu güzelliklerle ilgili yazı göremediğim için kısa da olsa bir inceleme yazısı yazmayı düşünüyorum :)
Fakat tek diyebileceğim , elinize sürdüğünüz anda sanki suyla ıslatmışçasınsa bir nem bırakıyor. :)



DIRTY WORKS | BODY BUTTER TRIO 

Tam bir kış hediyesi olacak setlerden biri. Dirty Works markasını daha önce hiç deneme şansım olmamıştı. Fakat bu body butter -'larına kesinlikle bayıldım.
Hatta tatil çantama attım bir tanesini :)
Yukarıdan aşağıya isimleri ;
Coconut Paradise , Shea You Care , Velvety Vanilla
Acaba hangisini yanıma almış olabilirim? :D


EKLIPS | CLUTCH 

İlk gördüğümde makyaj çantası olduğunu düşündüğüm bu clutch Eklips markasına ait.
Yeni gelen ürünlerden biri. Mağazalara da gelmişler , geçtiğimiz günlerde gördüm :)
Üzerindeki''patch'' denilen yamalara ayrı bayıldım.
İlk geldiği andan itibaren elimden düşmedi *.*
Sağ tarafında kısa bir sapı var. Kolayca elde durmasını sağlıyor.
Clutch'ın dışı ise suni deri anladığım kadarıyla. Açıkçası oldukça şık buldum çantayı *.*




Umarım bu gecikme için özürlerimi kabul edersiniz <3
Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*

***Ürünler Gratis'ten tarafıma gönderilmiştir.Okuduğunuz her bir kelime tamamen objektif düşüncelerimdir.


You May Also Like

22 yorum

  1. çantanın desenine bayıldım el kremini ve body buttrerları da severek kullanıyorum.. güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çantanın desenine bende ayrı bayıldım *.* Body butterlar beklediğimden çok çok daha iyi çıktılar.Sende İrem'cim. Teşekkür ederim <3

      Sil
  2. İyi seninki eline ulaşmış, benimki kayboldu kargoda iyi mi? Ühühühühühü... En çok parfümü merak ediyorum; Gratis'te bir koklayacağım. Yasemin ve vanilya aklımı başımdan almaya yetti bile! En çok da çantaya üzüldüm diyeyim. Gerçi bizim Gratis'e de gelmiş; ama hala bir umut belki gelir bana da paketim diye beklediğimden alamıyorum. Adağım olsun bari, paket gelirse bu çantadan alıp Instagram'da hediye edeceğim :)))) Güle güle kullan şekerim hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inanmıyorum diyemiyorum Başak çünkü bende bu paketin peşinden epeeey koştum. Sağolsun kargo firmaları diyerek susuyorum. Yalnız baya baya koşuşturdum. Herkesin kafası ayrı güzeldi neyse. Ay kıskandırmak gibi olmasın parfüm efsane kokuyor,kesinlikle gidip bakmalısın kokusuna *.* Tam buğday,esmer ten kokusu <3
      Ahahah bende ek olarak parfümü eklerim senin çekilişe ikili kombo yaparız,yeter ki gelsin o paket :D
      Teşekkür ederim canım benim , öptüm kocaman <3

      Sil
  3. güzel günlerde kulan canım :)

    YanıtlaSil
  4. çantaya bayıldım kuzum :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her bir ürüne ayrı bayıldım resmen ben <3 Teşekkü ederim İlayda'cım <3

      Sil
  5. güzel günlerde kullan canım
    çantaya ben de bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için ben teşekkür ederiiim <3 Çanta beğenilmeyecek gibi değil :)

      Sil
  6. Her ürün ayrı güzel, güzel paket oluşturmuşlar takdir ettim :) Hepsini güle güle kullan! Body Butterlara bayıldım, hem esansları çok cezbedici duruyor hem de kış aylarında en gereklilerden! Parfümleri koklayacağım inşallah, merak ediyorum ama Gratise' girince unutuyorum. Yaşasın dikkat dağınıklığı. Çanta inanılmaz sevimli ya bayıldım tasarımına <3
    Yanına Vanilyalı body butter'ı aldın bence, bildim mi?
    Öperim çok!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası paket geldiği zaman ben her ürünü kırmızı olacak gibi bir kafaya girmiştim :D Ne yalan söyleyeyim ahahha . Ama daha güzeli çıktı iyi mi?
      Body Butter'lara kesinlikle bakmalısın , parfümün kokusuna lafım bile yok *.*
      Ve tabiki bildin , Kinky Unicorn Lovers plz :D
      Öptüm kocaman <3

      Sil
  7. Güle güle kullan Nisa'cım😊😊 Gratisin yılbaşı paketleri çok güzel olmuş, budy butter canavarı olarak en çok dirty worksleri merak ediyorum. Parfümü de koklayayım mutlaka, sen blusha bak ama ya çok güzel ki😍😍 Öpüyorum😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkür ederim tatlım <3 Gerçekten çok çok güzel olmuş. Ya diğerlerini yanıma almadım aptal gibi buluşunca verirdim size -.-' Blush benim hep aklımda göremiyorum hanımefendileri mağazalarda bir türlü ahaha :D
      Öptüm kocamaaan <3

      Sil
  8. Çantaya aşık oldum sanırım :) güle güle kullan bebiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben mi sen mi Çağla'cım *.* Teşekkür ederim tatlım <3

      Sil
  9. Keyifle kullan hepsini. Çantaya bayıldım ve parfümü merak ettim. Vanilyalı herşeye bayılırım çünkü

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah vanilyalı her şeye bayılıyoruuuz. Ne var bu vanilyada bilemedim <3
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Çanta mükemmelmiş <3 bee beuty parfümlerini ben de çok merak ediyorum canım ve yorumlarını sabırsızlıkla bekliyorum <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çanta harika bencede <3 Hemen yazıyorum canım bugüüün <3

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.