Neler Aldım | No.7

by - 17:18:00

Selam!
Sizi bu ara epey alışveriş yazısına boğacağım için özürlerimi iletiyorum şimdiden.
Ama hangimiz alışveriş yazısı ve o bitenler yazılarındaki zevki inkar edebilir ki?
O zaman hadi başlayalım!


Çok ayrı ayrı zamanlarda ürünleri alıp , kategorize çektiğim ve alışverişin suyunu -sanırım- çıkardığım için bir sürü alışveriş yazısı oldu elimde.
Yahu nasıl bir vakitte dilediysem artık ,taslaklar alışveriş yazısı doldu!
İlk olarak;




A101

Bim,A101,Migros vb marketlerde dönem dönem gelen ürünleri asla göz ardı edemem. Hele ki piyasa fiyatından ucuza satıldıkları zaman.

Oral-B Pro-Expert  Pilli Diş Fırçası 
Ne zamandır manuel fırçalarla dişlerimi yeterince temizlemediğimi düşünüyordum. Neden ? Dengesizim çünkü taktım mı takıyorum. 
Abur cubur alırken kasa kenarında 20 lira civarında satılan bu fırçaya hayır diyemedim.
Çünkü pilli fırçaları denemek istiyordum ve piyasada bu kadar uygun fiyata ben hiç denk gelmedim.
Denemek amaçlı bir tane aldık.

StopEver Diş İpi
Bir adette yanında diş ipi aldım. Teyzemden gelen bir alışkanlık. Bir paket içerisinde 2 adet bulunuyor.
Ekstra bir özelliği yok. Klasik diş ipiyle aynı .
2 lira


GRATIS

Geldik günah işlediğim tarafa.


The Balm / Meet Matt(e) Trimony Far Paleti
Bu paleti bilmeyen kendine #makeupjunkie demesin lütfen.Rica ediyorum.
Balm markasının bana göre en güzel far paleti. Özellikle renkler açısından. Bunu artık o kadar bulamıyordum ki indirimsiz olsa bile ilk karşıma çıktığında alacağım dedim ve aldım. 1.5 hafta sonra yüzde 40 indirime girmesi ise bana kapaktaki yakışıklının küfrüydü sanırım bilemedim.
110 lira


Pastel / Classic Ruj
Pastel'in EFSANE rujları. Bu ara bunlara tutuklu kaldım. Asıl lacivert için yollara düşmüştüm ama yok. :/ Yılmadım,bulacağım <3
Bendeki numaralar 10-16-62
Yazılarını biraz erteliyorum, diğer renklerinide aramıza ekledikten sonra yazacağım <3 Seriyi tamamlayacağım,evet.
12 lira

ORIFLAME


Oriflame / Tender Care Balm
 Her derdime deva kurtarıcım resmen.
Annem yenisini bana almış canım benim<3 
Dirseklerim kuruduğunda , dudağım kuruduğunda , cildim tahriş olduğunda hemen buna koşuyorum .
6 lira


YVES ROCHER 


Yves Rocher / Greyfurtlu Yüz Spreyi
Makyaj çantamda ne var? yazımda bahsetmiştim kendisinden. 
15 lira

EVE SHOP

Essence / For-Bidden Volume Maskara -Top Coat
Uzun zamandır merak ettiğim ,bir çok blogda okuduğum ama bir türlü denk gelemediğim maskaraları buldum. Elimde zibilyon tane maskara var sanırım *.*
Sanırım standlardan kaldırılacak ürünlerden bunlar. 
O yüzden çabucak yazılarını yazmak istiyorum.
İkili set 11 lira.



Bu biraz kısa oldu tabi bir önceki yazıya göre *.*
Bir önceki yazımı okumadıysanız sağ taraftan veya anasayfadan ulaşabilirsiniz!
Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*





You May Also Like

19 yorum

  1. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar keyifli bir yazı olmuş :)) Trimony'yi önümüzdeki indirimde ben de kapmayı planlıyorum :D Mutlu günlerde kullan canım <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkür ederiiim <3 Trimony'i bulduğun yerde kap. *.* Daha güzelleri senin olsuun :*

      Sil
  3. Ay o Trimony çok feci olmuş ya piiiy... neyse akacak kan damarda durmaz! Oral B'yi aşırı uyguna almaışsın, güle güle kullan! Pastel 10 numara da nebçim güzel di mi? Dudağınızda görmek için sabırsızı ifinim! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trimony büyük acımdır:D Ahahah olsun olsun :D Pastel'i sürer sürmeeeez sana atıyoruuuuum <3

      Sil
  4. Oo hepsini güzel gunlerde kullan💐

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canim Trimony paleti indirimi gectim, geldigimde standlarda göremedigim icin alamamistim sagolsun arkadasim kendi kullandigini paletini gönderdi bana :) Essence maskaralar cok begenildi ve piyasadan kalkiyormus, iyiki almissin, ben de denk gelirsem almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trimony gerçekten harika bir paleeet <3 Ay ne güzel olmuşş :) Essence maskaralar kalkıyor diye bulduğum yerde kaptım! :)

      Sil
  6. güle güle kullan :-))o trimony paleti almayan bir ben kaldım sanırım artık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulunmuyor ki hiçbir yerde :( Ay ama yakından nasıl güzel bir paleeet <3 Teşekkür ederim <3

      Sil
  7. Tender care balmı bende severek kullanıyorum canım güle güle kullan hepsinii 💜😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde hep çantamda *.* Teşekkür ederim Kübra'cım <3

      Sil
  8. hepsini güle güle kullan! trimony harika bi palet ben aldığım günden beri başka palet kullanamaz oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkür ederiiim canım benim <3 Kullanmaya kıyamıyorum ki kullanmayaaa :)

      Sil
  9. Güle güle kullan Nisacım. Sanırım o palete sahip olmayan bir tek ben varım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha bir sen bir ben kalmıştık zaten sanırım :)

      Sil
  10. Bayıldım hepsi de çok güzel :))

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.