Bitenler | No.6

by - 10:58:00

Selam!
Dün bir bölümünü yayınladığım bitenler yazımın geri kalan kısmını yazıyorum .
Hadi başlayalım!




Bebak Acı Badem Sütü Makyaj Temizleme Mendili Sevgili +Gamze Çelikdemir 'in sayesinde yorgun geldiğim akşamlar kullanmak için almıştım. İyiki almışım. Bayıldım. Kullandığım en iyi makyaj temizleme mendili benim için! Suya dayanıklı maskaralarda zorlandığını göz ardı edemem tabiki. Ama cilt makyajını çok güzel temizliyor. Benim yedeklediğim kurtarıcılarımdan biri. <3 İçerisinde 20 tane var diye hatırlıyorum.
5 lira

Floya Yeşil Kil : Aktardan aldığım bir kil maskesiydi. Ekstra bir özelliği yok. Ama cildimi  ve gözeneklerimi istediğim temizliğe ve yumuşaklığa  kavuşturuyor. Tabiki kısa zamanlı! :/ Ama epey bereketli çıktı.
**4 lira

Flormar Pembe Likit Aydınlatıcı ve Baby Skin ; Project Pan ürünleriydi. İkisi de benim demirbaş ürünlerimden. Aydınlatıcı eski koleksiyon olduğu için bulunmayabilir.
Baby Skin'in dibini sıyırmak için tatil makyaj çantama attım :D 
Ay iyi aklıma geldi tatil makyaj çantamın yazısını niye yazmıyorum ki ? *.*

Nivea Med SPF15 Lip Balm : Yazdan beri düzenli olarak kullanıyorum. Bu da epey bereketli çıktı. Yeni bitmiş bulunmakta . Tekrar alırım düşünmeden. Ama aklımda başka bir ürün var.
**7 lira

Restorex Saç Serumları 2 Haftalık : Kesinlikle efsaneler. Öncesi sonrasını yaptığım yazısını bu hafta içinde kesinlikle yayınlıyorum. 2 haftada büyük şoku yaşadım yani :D
**FİRMA GÖNDERİSİYDİ



L'Oreal Elseve Mucizevi Saç Bakım Yağı Uzun uzadıya yazısı için zıpzıp

L'oreal Nutri Gold Mucizevi Yüz Bakım Yağı Yazısı için zıpzıp
Geçtiğimiz günlerde yüz bakım yağı yazımdaki fotoğraflardan biri Loreal 'in orijinal sayfasında yayınlandı *.*

Bielenda Çift Fazlı Misellar Makyaj Temizleme Suyu : Çok umudum vardı açıkçası. Ama tamamen yazısını yazmaya gerek bile duymadım. Yapısı çift fazlı olmasına rağmen pamuğa döktüğüm anda kuruyor/emiliyor. Bu kısmı Yves Rocher'ye çok benzettim. Ama tabiki etkisi YR'den çok çok daha az. Pamukta çoğu zaman kirpiklerimi gördüm. Ten makyajında ise göz makyajımdaki kadar kötü olmasa bile yine de yeterli değildi.
**6 lira

Bebak Zeytinyağlı El ve Vücut Kremi : Ben kokusunu da nemlendirmesini de sevdim. Elimde bir kaç ürünü daha var , hepsinin yapısı ve etkisi aynı açıkçası. Cildim çok kuru olduğu zaman nemlendirmesini pek yeterli bulamadım . İlk izlenim yazısında da belirttiğim gibi :)
**FİRMA GÖNDERİSİYDİ 


Okuduğunuz için teşekkürler!
Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*


You May Also Like

24 yorum

  1. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    YanıtlaSil
  2. Dünyaları bitirmişsin, tebrik ediyorum😃😃 O mucizevi cilt yağı nası bitti ama yaa🤓😍 Kocaman öperim ki❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah bir bitenler yazisi daha var desem vurur musun beni Blana? 😂😂😂 Vallahi dudaklarima kadar surdum bitti😂 Simdi sira yeni alinanlari yazmakta 😍 Optum kocamaaan 💜

      Sil
  3. bu Bebak temizleme mendilini deneyeyim ben bir,dün gece temizleme mendilim olmamasına çok pişman oldum, fiyatı da negzelmiş!
    Restorex'i hemen yazmazsan Nisa Abla ne zaman yazıcan diye taciz ederim, bunu da haber vereyim dedim.
    L'oreal o fotoğrafı repost ederek akıllı olduğunu gösterdi diyorum, kalp kalp kalp!
    Öpüyorum kocamanından!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yorgunluktan olunen gunlerde efsaneee 😍 Bak ilk firsatta al. Denedigin zaman beni etiketlemeni rica edicigim. Begenmeme imkanin sifir 😍 Ay yaziyorum bu hafta. Yazmayip sadece oncesi sonrasini koysam bile yeter bence 😂😂😂😂 Akilli ol L'Oreal 😍 Optum kocamaaaan ex-dogum gunu kizi ☺

      Sil
    2. Lİtfen, bana ex doğumgünü kızı deme! Daha kutlu doğum ayım bitmedi! kgldfgjldf

      Sil
    3. Ahahaha kusuruma bakma. 1001 gece kutlayacağımızı unutmuşum :D AHhahaha <3<3

      Sil
  4. Great products Dear:)
    Have a good day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. mucize yağı ben de çok seviyorum ama kış aylarında kullanamadım bir türlü o nedenle bitemedi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kışın gece yatmadan bolca kuruyan cildime masaj yapıp yattım. Tam kışın bitirilecek ürün hatta :))

      Sil
  6. loreal yağları ben de severek kullanıyorum saç bakım yağına biraz ara verdim ama şimdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç bakım yağı bende de bitince hemen başkasına geçtim.Bitirmesi epeeey uzun sürdü :)

      Sil
  7. O zaman Restorex yazısını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  8. Gitsin eskiler,gelsin yeniler....Hiç bir üründe pişti olamamışız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha gelsin yeniler gelssiiiin <3 Ahaha tüh ya. Ben normalde çok severim aynı ürünleri bitirmeyi . Bir dahakine? :)

      Sil
  9. Bebak markasini not ediyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Restorex ürünleri sanırım 5 sene önce yazdıgım ilk yazılardandı. Şampuanını severek kullanıyordum, bulmak zordu şimdi PR ye başlamışlar 😂 Bebak mendiller 👌
    Bir sürü şey bitmiş tebrikler, gelsin yeniler ! 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah Restorex ürünlerinide ben ilk arkadaşım reklamında oynamıştı. Oradan biliyorum seneler önce :D Epey geniş PR çalışması yaptılar hatta :)Bebak mendiller kesinlikle harikalar:) Ay hemen yeni gelenleride yazıyorum İlke'cim :*

      Sil
  11. Bebak ürünlerinin hangisini kullandıysam memnun kaldım. Restorex yazını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  12. Restorex saç serumu yazını merakla bekliyorum bitanem <3 ne kadar güzel ürünler bitirmişsin :))

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.