Flormar | Daily Party | İlk İzlenim ve Makyaj | SPONSOR

by - 22:38:00

Selam!
Benim kargom epeeey geç gelince ee bu yazıda haliyle biraz sona doğru kaldı.
Ama bu yazının hemen arkasından teker yazıları geliyor. 
Hadi başlayalım!



Flormar'ın son koleksiyonu olan Daily Party , turuncu şık ambalajları ve kutuları ile zaten kendini belli ediyor.
Bu aralar çıkardığı koleksiyonların her biri en az Daily Party kadar güzel bence.

İlk olarak kokulardan başlayalım!

FANCY VÜCUT SPREYİ ve EDT 


Benim paketimden bir adet vücut spreyi ve bir adet EDT çıktı.
İki farklı koku çeşidi var bu serinin gördüğüm kadarıyla. 
Bende gördüklerinizden başka mavi renkli bir çeşidi var kokuların. Diğer blogger arkadaşlarıma gönderildiklerinde fark ettim. 
Bende ki vücut spreyi ve EDT sıktığınızda aynı yoğunlukta hissediliyor, öncelikle bunu belirtmek isterim.
Vucüt spreyi biraz daha hafif olur demiştim fakat EDT'ten geri kalır tarafı yok.
Genel olarak çiçeksi ve oryantal kokulardan hoşlanıyorsanız kesinlikle seveceksiniz!
Üst notalarında ;
-Frenk üzümü 
-Menekşe yaprağı
-Limon
-Erik  bulunuyor.

Orta notalarında;
-Arap yasemini
-Müge çiçeği
-Gül bulunuyor.

Alt notalarında ise;
-Amber
-Vanilya var.

Kalıcılıkları orta derecede . Kokularının yoğunluğu neredeyse aynı olsa da vücut spreyi daha az kalıcı EDT'ye göre.
**Vücut parfümünü canım arkadaşım aldı tabiki benden :/



FACE SCULPTING KİT:

Kesinlikle seride en beğenmediğim ürün. 
Benim ten rengimi az çok anlamışsınızdır yandaki fotoğraftan. Ben esmerim , net :D
Bana gelen 02 Peach Coctail kesinlikle beyaz tenliler için.
Üründe 3 farklı ton bulunuyor.
Kontür , allık ve aydınlatıcı.
Kontür pudrası benim için oldukça açık renkte ve oldukça pigmentsiz.
Aydınlatıcı ise bana göre aydınlatıcı değil zira aşırı derecede mat aydınlatıcı demek için.
Allık paletteki tek işe yarar ürün benim için.  Mercan/pembe tonlarında içinde ışıltılar buluduran bir allık. 
Paletin 3 farklı rengi bulunuyor.
Fakat palet benim için genel olarak fail. Almadan önce mutlaka mağazada denemenizi öneririm!
FİYATI:
19.90 tl



PARTY EYESHADOW -TEKLİ FAR- :

Daily Party serisinin tekli farlarından 005 Glittery Plum benim paketimden çıkan ürün.
Mat siyah farın içerisinde mor ışıltılar eklenmiş. 
Küçük bir kutunun içerisine galaksi eklenmiş gibi durmuyor mu sizcede?
Keşke göz kapaklarımda da öyle dursa :/
Siyahının matlığını çok beğendim,pigmentasyonu,opaklığı harika. Her siyah far gibi dağıtması biraz zor belirtmeliyim.
İçerisindeki mor ışıltılar kesinlikle herhangi bir galaksiden çünkü fırçayla pek erişemedim kendilerine :D
Fırçayı ıslatarak denedim , o da olmadı.
En son parmaklarımla alıp , tampon hareketlerle göz kapağıma yerleştirdim. Bir kaç sefer sonra istediğim ışıltıya ulaştım tabiki :)
7 farklı rengi var tekli farların ve kesinlikle 007 Rose Glare rengine de bakmanızı öneririm.
FİYATI
9.90 tl



EXTENSIONS MASKARA :



Seride 2 favorim var. Bir tanesi kesinlikle bu maskara!
Yapısı , fırçası , ben hoyrat kirpiklerimi hizaya çekmesi .... Ahah kesinlikle bayıldım! Silikon yapılı fırça kısa kirpiklerimi  kainatın en üst katına çıkartmaya yemin etmiş gibi ahaha <3
İlk olarak bunun detaylı yazısıyla sizi başbaşa bırakacağım yarın!
Benim gibi gür ama kısa ve hafiften düz kirpikleriniz varsa maskara seçmek tam bir işkence biliyorum.
Gördüğünüz mağazada deneyin bayılacaksınız!

VINYL EYELINER 


Fırça şeklinde likit eyeliner seviyorsanız bakılması gerekenlerden.  Oldukça ince fırçası benim gibi ince eyeliner sevenler için çok pratik olmuş. Rengi yoğun ve mat siyah.
Bakalım bunu kim gelip alıcak benden , merak içerisindeyim :D

OJELER



Seride toplam kaç oje olduğunu bilmiyorum. Sitesinde ufak bir bakındım fakat tam bulamadım.
Bana 4 farklı rengi geldi,her birini haftanın ojesi yazılarında göreceksiniz!
3. sıradaki altın sarısı beni benden alıyor *.*


PARTY LIPTICKS


Geldiiik benim en sevdiğim kısma!
Tabiki serinin ambalajlarının Chanel'in ambalajına benzetilmesiyle iyice dikkatleri çektiler!
Bana 3 farklı rengi gönderilmiş.

004 Fever Of The Night
005 Kiss Of The Night
006 Fearless Amethyst

004 Fever Of The Night
Kremsi yapıda,yağ gibi kayan ve şeker gibi kokan rujlardan bahsediyorum. Kalıcılıkları orta seviyede. Dudak kalemiyle desteklemelisiniz.
Seride toplam 6 tane birbirinden güzel ruj olduğu , kesinlikle bakmanızı öneririm.
FİYATI:
14.90 tl

005

006
Yukarıdan aşağı ; 006,005,004
Ürünlerle yaptığım makyajı aşağıya bırakıyorum!
*Far için geçiş rengi kontür kitindeki allık olduğunu beliritirim. Ürünlerden hariç başka bir ürün kullanmadım..







Seri şu an indirimde ,online siteden veya mağazalardan bakabilirsiniz!
***Ürünler FLORMAR tarafından gönderilmiş olup , tüm fotoğraf ve yorumlar bana aittir.


Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*



You May Also Like

18 yorum

  1. Şahane gözüküyorlarrr bayıldım güle güle kullan 😘

    YanıtlaSil
  2. Ambalaj ve ürün renklerini çok begendim 😊

    YanıtlaSil
  3. Flormar aştı kendini. Özellikle renkli ve farklı ambalajlarıyla dikkatimi çekiyor.

    YanıtlaSil
  4. Ojeler ve makyaja bayıldım :) Güle güle kullan canım <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , çok sevindim yavrum beğenmenee!! )

      Sil
  5. hepsi birbirinden harikaymış özelliklede parfümler çok güzele benziyorlar iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Ojeler <3 Güle güle kullan canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ojeler harika çıktılar. Sanırım bir tek kontür palet kötü çıktı :/

      Sil
  7. Merhaba ben geldim ;)
    Flormar'ın bu serisi ne kadar güzelmiş ve o far nasıl yakışmış, ellerine sağlık.
    Kahve'ye de beklerim, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin!!
      Çok teşekkür ederim beğenmeneee!
      Hemen geliyorum :)

      Sil
  8. 06 numaralı ruj,kontur paleti ve çok ojeleri favorim :)

    YanıtlaSil
  9. Hepsi de birbirinden güzel Nisacım, hele o far beni benden aldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benideeee <3 Keşke mor ışıltıları daha belli olsaydı :)

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.