Restorex | Speed&Long Serum | Sponsor

by - 04:01:00

Selam!
Mis gibi bir inceleme yazısına hoşgeldiniz! 
Neden mis gibi olduğunu aşağıda anlatmaya başlıyorum.
Hadi başlayalım!



Restorex ve Bioblas markalarından geçtiğimiz günlerde bir paket almıştım.  
Yazısı için tıktık.
Paketin içerisinde şu an okuduğunuz ''Sağlıklı Uzama Etkili Onarıcı Bakım Serumu'da vardı.
Beni en çok heyecanlandıran ürün bu oldu. Açıkçası 14 günlük bir sürede saçlarımın gözle görülür şekilde uzayacağını belirtiyordu.
Bir çok üründe bu vaadleri duyduk ama bir çoğu fos çıktı bildiğiniz üzere..

Restorex ; Bioblas,Bioxsine,Bioder,Color&More gibi markaları bünyesinde barındıran Bi'ota Laboratuvar'larının bir markası.
Restorex saç bakımına odaklı bir firma. Saç dökülmesi , yavaş uzayan sağlıksız saçlar vb.

VAADLERİ NELER?

''Formülündeki bitkisel vitamin ve mineraller saç köklerini besleyerek korur ve güçlendirir. Yıpranan saçlarınızı onarır,saç köklerinin beslenmesine yardımcı olur ve canlılık katar.Saçların daha güçlü ve sağlıklı uzamasını sağlar.Phytosterol içeren özel formülü ile..''

Phytosterol ne işe yarar ki özellikle belirtilmiş derseniz ;
Phytosterol , bitkisel kaynaklı steroldür.Gıdalarla veya dışarıdan tüketimde insan bedeni için faydalı bir fonksiyona sahip.Özellikle kolestrol oranı yüksek olan kişilerde bu oranı düşürmesine yardım eder.
Bizim için önemli olan kısmı hücrelerin yapısını koruma etkisi olacaktır :)



Öncelikle PARABEN içermediğini söylemeliyim.
Silikon ve parfüm bulunuyor. 

Ama bunun yanı sıra Hedera Helix (sarmaşık ailesinden bir bitki türü),bitkisel özler,kalsiyum,magnezyum,potasyum,demir,Arginine , Glutamik Asit ( ki cilt bakım kalitesini arttırmak için ve doğal nemlendirici özelliği ile kullanılır) barındırıyor.

Koruyucu yok mu tabiki var.
 İçerikte gördüğünüz 'Sodium Hydroxymethlglycinate' koruyucu olarak üründe bulunuyor.


Kısa bilgilendirmeden sonra Türkçe konuşmaya geri dönüyorum :D
Ürünün içerisinden 7 adet ampul çıkıyor. Çoğu ampul serum gibi cam şişede değil sert plastik içerisindeler.
Hani iki haftalıktı ee 7 tane var sorusunun cevabı içinse aşağıda gördüğünüz fotoğrafı bırakıyorum :)
Ürün en etkili sonuç için 1 gün arayla uygulanıyor.
Ürünün yoğun bir serumdan ziyade açık kahve tonunda ve  daha likit. 



BEN ÜRÜNÜ NASIL KULLANDIM?

-Saçlarımı zaten iki günde bir yıkıyorum. Bu yüzden benim için oldukça kolay oldu kullanımı.

-Temiz saçlarımın havluyla nemini aldıktan sonra tarakla parçalara ayırıyorum.

-Hepsini avucuma dökmek yerine ayırdığım parçalara tüpün ucuyla eşit şekilde paylaştırıyorum.

-örneğin ayırdığım parçanın saç derisi kısmına tüpten yeteri kadar serumu sıkıyorum saç derisi 
boyunca ve masaj yaparak yediriyorum.

Bence en önemli kısmı burası. MASAJ YAPARAK YEDİRMEK.

-Sonra krem , yağ vs kullanıyorsam (durulanmayanlardan) onları kullanıp saçımı kurutuyorum.

-Saç derim mümkün olduğunca temizken kullanmaya gayret gösterdim.

-Ama serum oldukça sıvı olduğu için kafanız eğik olursa ya da fazla sıkarsanız böyle tüm vücudu geziyor sağolsun :)




Bu kadar anlattım tabiki öncesi sonrası yapacağım :)
 İkinci hafta sonrasında hemen bu etkiyi almadım. Ayın başında başladığım süreçte ay sonunda bu haldeydi.
Mükemmel değil mi sizcede?




Ürünü tüm eczaneler ve kozmetik marketlerde bulabilirsiniz!


Okuduğunuz için teşekkürler!
Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*


***Ürün firma aracılığıyla gönderilmiş olup yazılan her bir kelime şahsıma ait ve objektiftir.


You May Also Like

12 yorum

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.