Kutuda Sanat Var | Mart Kutusu | Sponsor

by - 04:48:00

Selam!
Bugün çok ilginç bir kutu inceleyeceğiz.
 Bir kaç yıldır farklı temalarda bir çok kutu gördük,denedik,beğendik veya beğenmedik.
Sanata olan düşkünlüğümü makyajla birleştiren ben tabiki böyle bir kutuya bayıldım!
Hadi başlayalım!


Öncelikle ''Kutuda Sanat Var'' nedir?
Yepyeni bir girişim. Her ay farklı konseptlerde sanat üretmek için oluşturulmuş bir kutu. Her ay kutunuzun içinden farklı bir ''sanat bahanesi'' çıkıyor ve buna göre kendi sanatınızı oluşturuyorsunuz.
İçerisinden ne çıkacağı tabiki bilinmiyor olacak. Heyecanı burada zaten değil mi?
Hayal gücünüz,heyecanınız ve siz başbaşa kalıyorsunuz.
İçerisinden  en kaliteli malzemeler çıktığı ise ayrı bir gerçek.
Ekstra güzel bir yan olarak her kutuda farklı bir sanatçının işi ve küçük mutluluk sürprizleri çıkıyor. 
Mesela benim kutum Mart kutusu. Benim bu ay küçük mutluluk sürprizim el yapımı desenli akide şekerlerdi. Ben onları fotoğraflarını çekemeden yemişim -.-

Kutunun içerisinden dediğim gibi 
-o ay ki sanat bahanen
-en iyi kalitede materyaller -boya,kalem,fırça vb-
-o ay için var olan sanat bahaneni nasıl yapacağın hakkında teknik bilgi
-El ısıtma çalışması
-İçerisinde ki malzemeleri tanıtıcı bir broşür
-Herhangi bir sanatçının işi ( eğer hashtagler ile instagram üzerinden çalışmalarınızı yolladığınız zaman sizinde çalışmanız kutuda yer alabiliyor!)


Gelelim benim Mart kutuma!

İlk olarak kutuyu açar açmaz böyle harika bir yazı ve tasarım sizi karşılıyor.




Bu ay ki sanat bahanesi ise kutuyu açar açmaz ikinci karşımıza çıkan şey.
Bu ay ki sanat bahanemiz ''ÜFLEYEREK BOYAMA'
İlk bende çok şaşırmıştım.
Bir kaç ufak rezillikten sonra kafamda oturan düşünceyi kağıda dökebildim!


Sanat bahaneme geçmeden önce kutunun içeriğine göz atmaya devam edelim istiyorum!

Yukarıda belirttiğim herhangi bir sanatçının çalışması bu ay Bahriye Işıl Pehlivanlı 'nın çizimi oldu.
Çalışma masamda hemen yerini aldı tabiki!
Çalışmanın arkasında sanatçının kısa bir biyografisi yer alıyor.
Eser kadar sanatçıyı da tanımak en iyisi!



6 adet Canson Montval Aquarelle soğuk prenslenmiş suluboya kağıdı.
Sararmaya karşı dayanıklı ve oldukça kalın bir kağıt.



3 adet Winsor & Newton Çizim Mürekkepleri
Yeşil,mavi ve kahverengi olmak üzere üç farklı renk elime ulaştı.
Mürekkeplerin renklerinin yoğunluğu ve tonlarına bayıldım!



1 adet damlalık. Ne işe yaradığını aşağıda detaylıca açıklayacağım :)


1 adet Pebeo marka 123 serisinden 2 no'lu fırça


 *1 adet kurşun kalem 
 *1 adet silgi 
 *1 adet kutuda sanat var çıkartması

-Benim gibi kurşun kalem delisini nasıl mutlu ettiler bilemezler :)
-Silginin kalitesi ise elimdeki en sevdiğim silgimi bıraktırdı kesinlikle.
-Çıkartma ise bilgisayarımın kapağında kendine yer buldu :)


Bu malzemeleri nereden tedarik edildiğini merak edenler için içerisinden şöyle bir kart çıkıyor.
Arkasında ise Color Box mağazalarının adresleri yer alıyor .
Sanat malzemeleri satan dükkanları seviyorsanız sırf mutlu olmak için bile girebilirsiniz bu dükkana.
Ben Kadıköy'deki mağazasına bayılıyorum.


Üfleyerek boyama için gereken malzemeler tamamen kutunun içerisinde bulunuyor.
Talimat kağıdıda görsellerle zenginleştirilmiş.
Buradaki  önemli nokta size sadece malzemeleri nasıl kullanmanız gerektiği gösteriliyor.
Asla sizin sanat amacınızı sınırlayacak , sadece şurayı şöyle boyayacaksınız diye bir talimat yok.
Hayal gücünüzü olabildiğine zorlayabilirsiniz :)

İlk işimiz damlalık ve mürekkep ile. 
Damlalıkla istediğimiz miktarda , istediğimiz renkte mürekkebi kağıda aktarıyoruz.
Sonrasında pipetle üfleyerek çalışmamıza başlıyoruz.

İsterseniz fırça ve mürekkep ile keskin detaylar oluşturabilirsiniz.
Ya da seçtiğiniz herhangi kutu dışı malzeme ile çalışmanızı detaylandırabilirsiniz. 



Aşağıya benim yaptığım çalışmanın aşamalarını fotoğraf olarak bırakıyorum..



Ben ilk olarak yeşil mürekkep ile başladım.
Daha sornra kahverengi mürekkep ile farklı damar görüntüsünde detaylar oluşturdum.



Sonrasında fırça ve mavi mürekkep ile detaylandırma yaptım.
Oldukça beğendim ne yalan söyleyeyim :)


Bu ise çalışmamın son hali ..


Abonelik sistemi ile çalışan Kutuda Sanat Var'ı tek bir seferlik denemek isterseniz veya hediye etmek isterseniz tek seferlik alım seçeneğide mevcut!
İçerisindeki malzemelerin kalitesi , kutunun var olan kalitesi için var olan fiyat oldukça uygun bana kalırsa.
Kendinize sanat bahanesi hediyesi vermek isterseniz KUTUDA SANAT VAR 'a tıklayarak sitesine ulaşabilirsiniz.
Kutulardan haberdar olmak,diğer sanat bahanelilerin çalışmalarına ulaşmak için instagram adresi için zıpzıp


Umarım keyifle okumuşsunuzdur!
Gelecek yazıda görüşürüz!
Öpücükler :*



You May Also Like

16 yorum

  1. Ya fikir de bir harikaymış, senin ortaya çıkardığın sonuç da öyle! Bayıldım! Mutlaka inceleyeceğim! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikirlerine bende bayıldım! Teşekkür ederim Başak'cım benden bu kadar oldu ahah :)

      Sil
  2. Nisa'cım çok güzel bir kutu fikriymiş bu😍 Çok hoşuma gitti😊 Sen de süper iş çıkarmışsın bence, ellerine sağlık👌🏻😍 Ben de bakacağım mutlaka😊😊 Öpüyorum😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay değil miiii?? <3 Ya beğenmene çok seviindiiim :* Teşekkür ederim yavrum öpüyorum <3

      Sil
  3. ilk defa duydum ne kadar güzelmiş bence çocuklar için de harika bir etkinlik kutusu olur bu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence her yaş için muazzam olur *.* Yeni bir kutu zaten <3

      Sil
  4. Güel fikir sonunda Türkiye´de de olmasina sevindim inceleyecegim canimcim :*

    YanıtlaSil
  5. Çok severim böyle işleri. Çok güzel olmuş canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bende bayılıyorum! Teşekkür ederim senin el becerin kadar olmasada ! :)

      Sil
  6. büyükler için etkinlik kutusu :)

    YanıtlaSil
  7. Çok beğendim çokk kızıma bunun gibi etkinlik kutuları alıyorum sürekli bu ayda kendime alayım bari :) kaleminize sağlık sizin çalışmada süper olmuş sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayılarak yaptım :) Çok teşekkür ederiim <3

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.